אני חייב לציין, אחד מהגדולים ----> "טכנאי מכונות צילום מבקשים: די לצילומי התחת" - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

אני חייב לציין, אחד מהגדולים ----> "טכנאי מכונות צילום מבקשים: די לצילומי התחת"


shuy

Recommended Posts

טכנאי אחר גילה כי נקרא לתקן מכונת צילום שנשברה לאחר שצעירה התיישבה עליה כדי לצלם את ישבנה. כאשר הזגוגית נשברה נתקע גם רכיב הסורק במכונת הצילום, והצעירה גילתה, לבושתה הרבה, כי לאחר התיקון המכונה הדפיסה עותקים של ישבנה לכל דורש

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3175652,00.html

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ראיתי את זה לפני כמה דקות

שפך אותי לגמרי...

איזה הזויים אנשים

טוב נו, כמו שילדים חושפים את התחת בחלון של האוטובוס, אז זה לא נעלם למבוגרים כנראה...

זה רק עובר למקומות אחרים

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

איזה דיסק?

אתם לא מאמינים איזה דברם אנשים שלא מבינים באלקטרוניקה עושים... יש אנשים שחוץ מקופסאת קוטג' וחוט אסור לתת להם לגעת בשום דבר חשמלי.

קראתי פעם באיזה מקום סדר יום של מנהל מערכות, טכנאי, באיזה משרד, אז באחד הימים הביאו למשרד מכונת צילום חדשה, הוא שם אותה במקום שבו היא הייתה אמורה להיות והלך לארוחת צהוריים, לא חיבר אותה לחשמל אפילו כי הייה צריך לכונן אותה, בקיצור, הוא חוזר מההפסקה, וניגשת אליו איזה עובדת של הישרד ואומרת לו "המכונה החדשה מקולקלת... ניסיתי לצלם ותראה מה יצא לי" מראה לו דף שחור לחלוטין. התכנאי: "לא ראית שהמכונה לא מחוברת לחשמל? לא ראית שהיא חדשה ועדיין לא הורדתי אפילו את המדבקות?", הפוסטמה: "רציתי לנסות אותה...". התברר שבגלל שהתכנאי לא הגדיר את הקונטרסט, המכונה פשוט שפכה את כל הטיונר על הצילום הראשון, והייה צריך לפרק אותה כדי לנקות את כל הטיונר שנשפך בפנים :screwy:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...