צריך מפרט למחשב לעבודה משרדית+משחקים קלים- 2500-3000 מרשרשים - ייעוץ לפני רכישת מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

צריך מפרט למחשב לעבודה משרדית+משחקים קלים- 2500-3000 מרשרשים


MasterGolfer

Recommended Posts

1. מה התקציב? האם הוא למזומן שטרות (למזומן המחיר יותר נמוך בד"כ ב2-3%) ? 2500-300 עדיף באיזור ה 2500 ולא במזומן

2. מטרות המחשב? לדוגמה: עבודות משרדיות (אינטרנט ואופיס), משחקים (קלים או כבדים?), צפיה בסרטים, קולנוע בייתי, הורדות, מסיבות רשת, עריכה גרפית (דו מימדית, , או תלת מימד?) עבודות משרדיות ומשחקים קלים

3. האם אתם צריכים ציוד הקפי? לדוגמה: מסך, מקלדת ועכבר (אלחוטיים?), רמקולים, כרטיס . לא צריך כלום

4. האם יש דבר ספציפי שאתם לא צריכים במחשב עצמו? כמו: , צורב, כונן דיסקטים, כרטיס קול איכותי אני רוצה לקנות כטיס מסך ששוה בסביבות ה600 ש"ח למחשב, לקחת אותו למחשב שלי ולתת לאחותי (המחשב הזה יהיה שלה) את ה- GF3 שלי ואני משחק משחקים כבדים, אפשר להגיד...

5. האם יש לכם העדפה לחברה או לחלק כלשהו ? לא..

6. האם נושא הקירור והעיצוב במחשב חשובים לכם? האם צריכה להיות התאמה בין הצבעים של המחשב ויש דרישה למחשב שקט במיוחד? רק שהמחשב לא יעשה בעיות של חימום יתר למה אני לא ממש רוצה להתעסק בזה..

7. האם אתם צריכים חוקית, הרכבת מחשב במעבדה או התקנת במעבדה? הרכבה במעבדה

8. האם יש צרכים מיוחדים כלשהם? נראה לי שמה שרשמתי על הכרטיס מסך יתאים גם לפה..

תודה רבה מראש! :hi:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מערכת מחשב למשחקים בתקציב של 2500 ש"ח - ללא מסך

מערכת מחשב למשחקים בתקציב של 3500 ש"ח - ללא מסך

אם למצוא ביניים מעל ה-2500, זה יהיה לשדרג את המעבד ל-Venice 3000 939 בשילוב עם לוח מתאים (מבוסס nForce4-4X או nForce430/6100) יוסיף בערך 500 ש"ח למחיר, יהיה עדיף עקרונית לשידרוג המחשב בעתיד (אם כי גם Socket939 לא יחזיק לנצח, או יותר משנה כנראה לצורך העניין)..

לחלופין להשקיע בצורב ובכונן קשיח יותר גדול - תלוי בצרכים שלך.

בקשר לכרטיס מסך שלך.. לא הבנתי כל כך מה הקשר למחשב החדש? אתה צריך עוד כרטיס בנוסף? שים לב שהכרטיסים החדשים הם בתקן השונה מתקן AGP שיש במחשבים הישנים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

קודם כל יש לי כמה שאלות:

1. האם מחליפים בימינו סוקט כל שני וחמישי כי אני כבר מעל לשנה לא בענייני חומרה..

2. מה זה VENICE?  אני מניח שזה דגם מעבד (ערים באיטליה :\) אבל כמה הוא יותר טוב ומה היתרונות וקצת רקע אם אפשר.. לא יזיק לי גם להשכיל קצת מכל החיפוש הזה :]

3. מי אלה ה האלה?  בלוחחות אם אני די הולך עם מותגים. והאם תמיכתו בכל מיני ג'אדגטים ופיצ'רים נוכחיים ועתידיים הכרחים היא מספקת?

4. אם אין לי PCI-E במחשב, אז שום כרטיס מסך חדש לא יעבוד אצלי? :{{  והאם אפשר קצת רקע ומידע על הכרטיס המוצע  במפרט של ה 2500?

5. האם הספק בא עם המארז?

6. כמה זה משנה מאיזו חברה יבוא ההארד-דיסק?

7. וכנראה שאני אקנה צורב . איזה הכי משתלם והאם עומדת להיות ירידת מחירים או חידושים למיניהם בתחום? (ובכלל, לא רק בזה, בכל תחום, אולי שווה לחכות איזה שבועיים..?)

הצורב לא קשור למסגרת התקציב.

ובאמת בלבתי קצת בקטע של הכרטיס מסך. בכל מקרה, אני צריך כרטיס מסך באיזור ה600, גג 700 שייתן לי ביצועים יפים במשחקים כבדים ושיתאים למסגרת התקציב (2500).

ושוב תודה רבה רבה!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

1. לא כל שני וחמישי, אבל כל שנתיים-שלוש.. Socket939 כבר נמצא איתנו מעל שנה, ויש תכנונים של לסוקט M2 שיתן למעבדים שלהם תמיכה ב-DDR2 - אם אני לא טועה, במהלך שנה הבאה.

2.  Venice הוא השם קוד של הליבה הנפוצה למעבדי Athlon64. הוא נחשב יחסית טוב לאוברקלוק אם זה יעניין אותך בעתיד. בניגוד למעבד הסמפרון התקציבים הוא נחשב מעבד שולחני חזק לגיימרים ובכלל לשימוש כללי במחשב. אבל האמת שסמפרון יספק כיום כל משתמש ממוצע.. ולמי שאיכפת ממשחקים יותר חשוב להשקיע בכרטיס מסך חזק.

3. היא יצרנית דיי גדולה של לוחות OEM שכאלו, הם לוחות פשוטים בלי יותר מדי פיטצ'רים מוגזמים, אבל בד"כ לוחות דיי אמינים. הפתרום הספציפי שלהם דיי מומלץ שכן הוא משלב צ'יפסט nForce4 שנועד למעבדי 939 עם מעבדי הסמפרון, ולכן נותן לך תמיכה בתקן PCI-Express החדיש של כרטיסי המסך. אם ברצונך חברה יותר מוכרת יש את הלוח K8N-E של Gigabyte שמבוסס על nForce4-4X עם Socket754, עולה באיזור ה-500 ש"ח.

4. אתה יכול עקרונית לקחת כרטיס מסך בתקן AGP, יש עדיין כאלו מהדורות החדשים (כמו 6600 באיזור ה-600 ש"ח שציינת), אבל הוא לא יתאים ללוח במפרטים הללו.

5. כן הספק כח מגיע עם המארז. חשוב לשים לב לדגם שיהיה 300W איכותי של חברת HEC או לחלופין FSP. אצל HEC הדגם הוא 300AR-T.

6. זה לא משנה כמעט בכלל, אולי רק רמת הרעש אם זה מעניין אותך. מה שיותר צריך להיות חשוב לך זה מידיניות ההחלפה במקרה של כונן תקול. זה כבר תלוי בחנות אם מחליפים לך על המקום, בודקים ונותנים חלופי, או ששולחים ליצרן ומחכים להחלטתו. כמו כן הייתי ממליץ להימנע מ-Maxtor, יש מצב לחוסר תאימות עם ערכת השבבים שעל הלוחות הנ"ל.

7. הצורב שהכי הולך בשוק הוא ה-NEC 3540. יצאה לא מזמן גירסת 3550, אבל עוד לא יצא לי לקרוא ביקורת אם היא אמינה באותה מידה.

באשר לכרטיס מסך - ב-600 ש"ח זה רק כרטיסים מבוססים על GeForce6600. באיזור ה-800+ כבר אפשר להתחיל למצוא 6600GT מיצרניות פחות מוכרות, אבל הוא הרבה יותר חזק אם אתה אכן כבד. יש לציין שה-6600 הוא כרטיס Mid-End ולא יציג "ביצועים יפים" במשחקים כבדים כגון F.E.A.R החדש לדוגמא.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...