חברות הביטוח רוצות לעלות את ביטוח לאופנועים ב100% - אקטואליה ותרבות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

חברות הביטוח רוצות לעלות את ביטוח לאופנועים ב100%


ETB

Recommended Posts

"יו"ר מועצת המנהלים של פול חברות הביטוח, משה שטאובר, פנה בסוף השבוע למפקח על הביטוח ידין ענתבי בבקשה להכפיל את תעריפי הביטוח המקובלים בפול (שהיא חברת הביטוח המבטחת את הרכבים).

שטאובר כותב כי "לאור הגידול החד (55%) במספר ההרוגים בתאונות הדרכים ברכב הדו גלגלי ובחומרת התביעות שמוגשת לפול יש לאשר העלאה מיידית של התעריפים. על פי ההערכות האקטואריות ההפסדים גדלים משנה לשנה אבל פרמיות הביטוח השנתיות הנגבות נמוכות מהפרמיות הסבירות".

לדבריו, לא ניתן לסבסד את הפסדי הפול ויש לצמצם את הסבסוד באמצעות שיטת תמחור חדשה. נכון להיום גובה הפרמיות נקבע בלעדית על ידי הפיקוח באוצר. הפסדי פול חברות הביטוח נאמדים כיום ב-140-150 מיליון שקל לשנה.

את המחצית הראשונה של 2005 סיים הפול בהפסד של 100 מיליון שקל ו-2005 כולה צפויה להסתיים בהפסד של 150-180 מיליון שקל. את ההפסדים מכסים היום בעלי הרכב הרגילים באמצעות תוספת לפרמיה שהם משלמים.

בפול חברות הביטוח סבורים שתעריף דיפרנציאלי ימנע מצב שבו הנהגים הטובים והגרועים ישלמו את אותה הפרמיה. בפול מבוטחים בעלי הרכב הדו גלגלי (אופנועים) וכל סוגי הרכבים האחרים שחברות הביטוח אינם מעונינות לבטח. פרמיית הביטוח הממוצעת הנגבית מאופנועים עומדת כיום על 2,600 שקלים לשנה. הנהלת הפול מציעה להעמידה על כ-5,000 שקלים לשנה."

המדינה הזאת השתגעה...

תראו לי מדינה שמשלמים תעריפי ביטוח מנופחים כאלו לאופנועים, ואני קורת את הזרת עכשיו.

ויש לפול (חברת הביטוח היחידה שמבטחת אופנועים, בגלל "חוסר כדאיות", אז הממנה על חברות הביטוח הטיל את ביטוחי האופנועים כל חברה אחת שקורעת לרובכים על 2 את השושנה כל שנה מחדש) עוד חוצפה לעלות את תעריפי הביטוח ב100%, למה אני צריך לשלם ביטוח בגובה 3200 שקל על אופנוע מסכן, ועוד נהגי הפחיות משלמים 2200 חובה.

גם כך המשטרה דופקת לי בממוצע 250 שקל קנס על דברים טיפשיים (אי סגירת סוגר של קסדה, עליה עלהמדרכה בשביל לחנות), ונהגי מוניות שלא שמעו על מראות או ונקרים, ומורידים אותי כל בוקר מהנתיב שלי, כי הם מתעצלים ליראות אותי במראות.

ובחורף להחליק מחפריות של מע"צ שצובעים את הכבישים עם צבעי שמן בלי לשים חומר מחוספס בצבע כדי למנוע החלקה.

ועכשיו מגיע הגזרה החדשה שמאיימת להשבית כליל את ענף הדו גלגלי בארץ, 6500 שקל על ביטוח על אופנוע מסכן (שאגב גבוהה מהמחירון של האופנוע ב20%), ושלא לדבר על מסכנות ועדת שינין שמוסיף עוד 9%, והנה זה כבר מסתכם ב7000 שקל בלי צד ג' בלי מקיף.

והמצב רק יחמיר, פקקים רק יתגברו בגוש דן, כי השפויים שעוד נוסעים על קטנוע /אופנוע בשביל לברוח מהפקקים, יאלצו לעבור לפרייבט.

בושה..

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מה שלא ציינת זה שהפול היא החברה המבטחת את מסורבי הביטוח (נהגים עבריינים כבדים וחוזרים ומסוכנים) שאף חברת ביטוח מסחרית לא מוכנה לבטח אותם

וההעלאה מיועדת רק להם

הפול היא חברה שלא יכולה להיות בהפסד, יש עלייה של תביעות בתחום הדו-גלגלי ולכן יש עלייה בתעריפים

אני לא רואה סיבה שזה לא יהיה ככה

נהג מסוכן ומועד לתאונות ישלם יותר

ככה זה בכל מקום מתוקן

אני בטח לא אשלם פי 2 בשביל שנהג אופנוע ישלם חצי ויהיה לו תיק תביעות עצום בזמן שלי יש היעדר תביעות

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...