פורסם 2005 בנובמבר 820 שנים קנינו מוצר של חברת אוסם והוא היה פגום איך מתלוננים על זה שולחים להם מכתב ובוא מפרטים את הבעיה והם חוזרים אלינואו שצריך לשלוח את המוצר אליהם ורק אז הם מתיחסים ?
פורסם 2005 בנובמבר 820 שנים משתנה מחברה לחברהתתקשר לטלפון של השירות לקוחות (שמופיע בד"כ על האריזה)הם יגידו לך מה לעשות (תגיד מה הייתה הבעיה)יש מקרים שהם לבד ישלחו לך פיצוי בלי כאב ראש (בלי לשלוח אליהם את המוצר..)
פורסם 2005 בנובמבר 820 שנים כאילו, באמת קשה להתקשר לשירות לקוחות שלהם מחר בבוקר ולבדוק ? (וזה נראה לי רשום על כל מוצר, המס' טלפון, אם אין לך כח לבדוק ב 144/אתר שלהם וכו')..
פורסם 2005 בנובמבר 820 שנים המקסימום שתקבל זה 2 מוצרים כמו שקנית במתנה.אם בסופר מרקט (או איפה שקנית) לא מוכנים להחליף לך, זרוק לפח ותקנה חדש.אני לא מאמין שזה כזה יקר ששווה את המאמץ, אל תעשה פרנציפים עם אסם חבל על המאמץ ועל הזמן עד שיגיבו לך (אם בכלל).קופה לא תדפוק עליהם, תיהיה בטוח שיש להם מספיק תלונות כאלה ביום (:עריכה: אני בכלל לא מאמין שאני עונה על תארדים כאלה בפורום מחשבים, איזה עצוב.....
פורסם 2005 בנובמבר 820 שנים לא יודע איך זה עם אסם, אבל תנובה בתגובה שלחו לנו פיצוי של כמה קוטג'ים וכמה יופלה ועוד סוגי גבינות ואיזה 2 חלב חח ולפני הרבה שנים ההורים שלי מצאו תולעים בשוקולד הם קיבלו חבילה בסכום כולל של איזה 500 שקל כולל שוקלדים שאין בחנויות...
פורסם 2005 בנובמבר 820 שנים דווקא בקטע הזה הם לא עושים יותר מדי סיפור. במתיחה טלפונית למספר של עלית שהצליחה יותר מדי חבר שלי קיבל איזה שתי חבילות קליק בגלל אחת "מקולקלת" שחבר אחר אכל אבל בסוף תרמנו את זה.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.