פורסם 2005 בנובמבר 820 שנים עכשיו תחשב כמה תעלה לך נסיעה של, נניח, 100 ק"מ ברכב ששותה בממוצע 1 ל-5 (במקרה הטוב)..בד"כ מי שקונה רכב בסכום כזה יש לו מספיק בשביל לתחזק אותו - שזה כלל למלא דלק
פורסם 2005 בנובמבר 820 שנים הקודם שאמר ללכת על האיוו 8 מסכים איתך בהחלט. אוטו יפאני אמין ויפה מאוד. ראיתי אחת כזאת בתל אביב ופשוט נגנבתי
פורסם 2005 בנובמבר 820 שנים h3h... דיזל גדולים... מה שסמי-פורד (F-350 הצה"לי) עושה לליטר... שברוך יתקלט ת'אשכים שלי.
פורסם 2005 בנובמבר 920 שנים האוייבת של האליז, במחיר הרבה יותר שפוי אה, ומוחצת אותה בביצועים וכמובן יש גם את הHPC שאפילו תגיע לארץ
פורסם 2005 בנובמבר 920 שנים HOT-DOG לדעתי קצת הגזמת במשפט "ומוחצת אותה בביצועים"הספידסטר בעלת שלדה זהה לאליז וכשהיא יצאה היה לה מנוע יותר חזק ב-10 או 20 כ"ס וזה לא עולם אחר מבחינת ביצועים אבל עדיין תמורה טובה יותר לכסף.אבל עם הזמן לוטוס העלו את ההספקים והפחיתו את המשקל ככה שידה הפעם יוצאת העליונה ובצדק.
פורסם 2005 בנובמבר 920 שנים אל תתלה תקוות ברכבי דיזל כבדים.אבא שלי עם האיסוזו D-MAX טורבו דיזל עושה 10 בערך וזה בנסיעה עדינה.אבל לנו זה לא כזה משמעותי כרגע כי יש לנו הנחה על מס ומיכל סולר ענק שעוד מולא מהימים שדיזל עלה פחות מ-2 שקל.מה זאת אומרת ??? יש לכם מיכל סולר בבית שקניתם לפני 5 שנים או משהו כזה (אני לא סגור על הזמן) ?מה הגודל שלו? ואיך הגעתם לזה שיהיה לכם מיכל כזה? מי חשב על זה ? :s05:או שזה בצחוק ?
פורסם 2005 בנובמבר 920 שנים חבל שאין מצב לאיזה פרארי אדומה... :'( לפחות לא פה בארץ (בלי שאתה לפחות לא איזה חבר מרכז ליכוד)ואכן כמו שמישהו פה אמר מקודם חצי מיליון זה ממש לא תקציב ראלי ! לרוב האנשים ,אם כבר אז חצי מזה
פורסם 2005 בנובמבר 920 שנים מחבר האוייבת של האליז, במחיר הרבה יותר שפוי אה, ומוחצת אותה בביצועים רק חבל שאתה לא יודע שאופל הפסיקו לא מזמן את הייצור שלה.. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3151628,00.html , כתבה מלפני חודש: להתראות ספידסטר, שלום GTאופל תיפרד בשנת 2007 מהספידסטר, הגרסה הגרמנית ללוטוס אליז. במקומה, תוצג רודסטר חדשה בשם GT, שתתבסס על פונטיאק סולסטיס הנאה. עם ה-GT מקווים באופל להצליח לקסום לקהל רחב יותר מזה של הספידסטר, שאופיינה תמיד במחיר גבוה ותא נוסעים פשוט מדי לטעמם של רבים. הפעם תצויד ה-GT במיטב תעשיית הרכב, עם משקל שיזנק בהתאם ללמעלה מ-1,300 ק"ג. מדובר בתפיחה משמעותית מאד לעומת 930 ק"ג בלבד בספידסטר, ולכך אחראית לא רק תוספת האבזור אלא גם צמיחה משמעותית במידות. וכדי לכפר על כך, יפיק מנוע ה-2.2 ליטר הספק של 230 כ"ס לפחות, בסיוע מגדש על. כמו בספידסטר, גם הרודסטר החדשה תהיה בעלת הנעה אחורית. ה-GT לא צפויה להפגין דימיון תצוגה למכונית בעלת השם הזהה משנות ה-60. סטינג, אין לך מושג כמה מכונית במחיר הזה אני רואה פה ביום.. יופי שרק באיזור שלי אין איזה 40-50 לפחות (כל ג'יפ חדש ממוצע לא רחוק מהמחיר הזה..)
פורסם 2005 בנובמבר 920 שנים HOT-DOG לדעתי קצת הגזמת במשפט "ומוחצת אותה בביצועים"הספידסטר בעלת שלדה זהה לאליז וכשהיא יצאה היה לה מנוע יותר חזק ב-10 או 20 כ"ס וזה לא עולם אחר מבחינת ביצועים אבל עדיין תמורה טובה יותר לכסף.אבל עם הזמן לוטוס העלו את ההספקים והפחיתו את המשקל ככה שידה הפעם יוצאת העליונה ובצדק.רק חבל שלאליז יש מנוע טויוטה יפני מסריחומזיינים אותך במחיר לאוטו מכוער בלי טיפת כוח,והספידסטר עדיפה עליה בביצועים, ועולה הרבה פחות, ומכאן היא יותר פרקטית, נסכם שהיא טובה יותר,וצפה בקרוב לגרסאות חדשות עם המנוע 2000 החדש של הHPC
פורסם 2005 בנובמבר 920 שנים בתקציב כזה...אם היה אפשר היתי לוקח את הקורבט...אחלה של רכב. הבעיה שזה רכב אמריקאי..ואתם כבר יודעים כשמדברים על ירידת ערך של הרכב הם נחשבים בזה לאמריקקים, תוך שנה יורד לפחות איזה רבע.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.