רוצה לפתוח קובץ מקובץ שגדול מ 4GB בכונן של FAT32 - Windows - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

רוצה לפתוח קובץ מקובץ שגדול מ 4GB בכונן של FAT32


ea666

Recommended Posts

הכתבה הבאה מאתר XVOOM.CO.IL

הרבה פעמים קורה שמופיעה הודעת שגיאה על קובץ שגדול מ4 ג'יגה. זה קורה בגלל שמערכת הקבצים שלכם היא FAT32, ומערכת זו אינה תומכת בחילוץ קבצים שגודלם עובר את ה4 ג'יגה. מה שעלינו לעשות זה לשנות את מערכת הקבצים מfat32 למערכת קבצים NTFS. איך עושים זאת? רוב האנשים מסתבכים עם תוכנות, ועם ניסיונות כושלים, והניסיונות שמצליחים יש בהם איבוד של קבצים. אבל לא כאן, בלעדית לאתר XvooM הבאתי לכם את השיטה הקלה ביותר, ואין בה איבוד קבצים ואין צורך בתוכנה.

אתם נכנסים ל"התחל" ולהפעלה או ל RUN אז רשמו את זה: convert x:/fs:ntfs כאשר איקס זה הכונן שאתם רוצים להפוך לNTFS . אחר כך נפתח לכם חלון DOS הוא שואל אתכם YES/NO אתם לוחצים Y כדאי לבחור ב YES ואז אתם תתבקשו לעשות RESTART, במידה ולא, תעשו RESTART ידנית. המחשב יעשה את הcheck disk, תנו לו, אחרת ההמרה לא תתבצע. לאחר ההמרה הוא יעשה RESTART שוב. בקיצור, אחריי כל הריסטים, כשהמחשב יעלה אתם תוכלו לחלץ כל קובץ, בין אם הוא גדול מ4 ג'יגה ובין אם הוא קטן מ4 ג'יגה.

במידה וכשאתם רושמים את ה convert x:/fs:ntfs ומופיעה לכם ההודעה

the type of the fyle system is fat32. enter current volume label for drive X

אז זה אומר ששיניתם את שם המקור של הכונן בעבר. כל מה שעליכם לעשות זה קליק ימני על הכונן, למחוק את השם וללחוץ ENTER. לאחר מכן עשו שוב את התהליך עם הRUN וזה יעבוד.

האם זה באמת לא יפגע לי בקבצים הקיימים במחשב?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני בעצמי המרתי את אחת המחיצות מFAT32 לNTFS כמו שכתוב כאן: http://www.microsoft.com/resources/documentation/windows/xp/all/proddocs/en-us/convert_to_ntfs_using_command.mspx

כל הקבצים בסדר...

גם אני עשיתי באותה שיטה (לכונן משני) ולא נאבד שום מידע

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

א) אתה לא יכול לפתוח את הקובץ, זאת מגבלה של מערכת הקבצים הזאת.

ב) בכל פעולה כזאת של המרת מערכת קבצים יש סיכון, למרות שלי למזלי לא הייתה בעיה להמיר. לפני שאתה עושה את הפעולה הזאת דאג שיש לך גיבוי של כל המידע החשוב

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • 2 שבועות מאוחר יותר...

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...