בעיות עם ניתוק, ZA Pro ובעיקר Windows XP Pro - Windows - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

בעיות עם ניתוק, ZA Pro ובעיקר Windows XP Pro


The Phantom

Recommended Posts

טוב אז הבעיה היא ככה:

ביום שבת הסרתי את הדרייבר, שקיבלתי כשהתנקתי אינטרנט כבלים לפני כשבוע, של המודם כבלים שלי (Motorola SurfBoard USB) והתקנתי מחדש את הדרייברים החדשים ביותר, מהאתר של מוטורולה. אני רק מציין את זה כי אולי יש לזה השפעה בהמשך, אני לא חושב אבל אולי כן.

אחר כך, התקנתי Zone Alarm Pro 3 וגם Winamp 3 (כמובן שלפני שניהם, הסרתי את הגירסאות הקודמות, שבשני המקרים היו 2 נקודה 6 או 7 אני חושב). אחרי זה, התחילה לי הבעיה הבאה: יש לי Pro, ואני פשוט לא יכול לעשות 'ניתוק' למשתמש שבו אני נמצא (ולא משנה איזה משתמש זה, זה בכולם אותה בעיה), ולכן גם לא יכול להפעיל מחדש או לכבות את המחשב בצורה נורמלית. כל פעם שאני מנסה לצאת ממשתמש כלשהו, המחשב נתקע איפשהו באמצע של תהליך הכיבוי, וכל מה שרואים זה את התמונה של ה- Desktop Wallpaper, כלומר רק הרקע, בלי שורת משימות, כפתור התחל או איקונים. אמנם אפשר להזיז את העכבר, אבל אי אפשר אפילו לעשות Alt+Ctrl+Del.

אז מה עשיתי? נכון, ניסיתי לשחזר ללפני כמה ימים ('שיחזור מערכת'), כי למזלי בדיוק לפני ואחרי שהתקנתי את המודם מחדש עשיתי שמירת נקודת שיחזור, למקרה ש.... עכשיו, לא רק שהבעיה לא נפתרה (היא פעם מופיעה ופעם לא, אבל ברוב הפעמים היא כן מופיעה) אז עשיתי שיחזור חזרה לעתיד, כלומר ביטלתי את השיחזור אחורה. הבעיה עכשיו היא שהסרתי את ZA PRO 3 במהלך הנסיונות שלי לתקן את הבעיה (כי חשבתי שאו זה או Winamp גורמים לבעיה, אז הסרתי את שניהם). הבעיה היא שבעקבות כל ה- 'שחזורי מערכת' האלה, המחשב חושב ש- ZA PRO 3 כן מותקן, אבל אני לא יכול להסיר אותו מכיוון שכבר הסרתי ולכן חסר הקובץ Install.log או משהו כזה. ואני לא יכול להתקין מחדש, כי אני מקבל הודעה שהתוכנה כבר מותקנת אז אי אפשר להתקין על גירסה קיימת.

מה לעשות??

נ.ב.

יש לי גירסה חוקית והכל, אבל חשבתי שעדיף לשאול פה לפני שאני פונה למיקרוסופט....

תודה רבה מראש,

יואב

נ.ב. 2

נזכרתי במשהו, שאולי יהיה משמעותי פה. במהלך אחד השיחזורים או אי-השיחזורים (כלומר ביטול השחזור), כן הצלחתי לעשות הפעלה מחדש אבל הופיעה לי ההודעה הבאה (עם סימן של איקס לבן בתוך עיגול אדום כזה): 'שגיאת מערכת- qttask.exe : אתחול קובץ DLL נכשל...'- יכול להיות שזה קשור? ומה זה הקובץ הזה בכלל?

בדקתי, ו- qttask.exe הוא קובץ שמופיע לי ב- C:\Windows\system32 אבל משום מה אני חושב שהוא מופעל רק במשתמש

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא, זה היה בעיה עם ה- ZA3 המעצבן הזה, עזרו לי כבר בגיימר אז הסתדרתי אבל תודה בכל מקרה.

ודרך אגב, את הדרייברים הכי חדשים ורשמיים כמובן התקנתי פחות מ- 24 שעות לפני שהבעיה הנ"ל התחילה..

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...