מישהו יכול להביע ביקורת על המצלמה FUGI 5600 - עמוד 2 - צילום דיגיטלי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מישהו יכול להביע ביקורת על המצלמה FUGI 5600


GENERAL

Recommended Posts

בכל מקרה בדגם הזה פוג'י טוענת שבעזרת אלגוריתם מתמטי היא פתרה את בעיית הטשטוש. כלומר עם עד היום היו מייצבים לעדשה או לשבב אז מעתה יש מייצב מתמטי :-)

כמובן שנדרשת בדיקה.

מקור?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

באחת ההכרזות לעיתונות. שם יש גם הדגמה איך המצלמה מחשבת מהו בלור ומהו הפיקסל הנכון.

כנראה שרק הסתכלת על התמונות ולא טרחת לקרוא את הטקסט. פוג'י לא טוענים בשום מקום שהם מנסים לזהות מהם הפיקסלים של הטשטוש. ה-Anti-Blur היא בסה"כ תוכנית שמעדיפה ISO גבוה ומהירויות תריס גבוהות. היתרון שפוג'י טוענים לו מתבטא בזה שלמצלמות אחרות (1) אין ISO1600 ו-(2) אין ISO גבוה איכותי באותה מידה כמו שלהם. אני לא יודע עדיין לגבי ה-S5200, אבל לפחות לגבי ה-F10 הם צודקים. המצלמה הזו היא ראש וכתפיים מעל כל קומפקטית אחרת כשזה מגיע לביצועים ב-ISO גבוה. dcresource.com אפילו הרחיקו והשוו אותה למצלמו DSLR, וכשמסתכלים על כמות הפרטים וכמות הרעש, ההשוואה לא לגמרי מופרכת. ה-DSLR (ניקון D70 במקרה הזה) כמובן עדיפה, אבל לא בהפרש העצום שהתרגלנו אליו ממצלמות אחרות.

אם הבחירה היא בין עם ISO1600 שמיש לבין שנותנת את אותה איכות ב-ISO400 אבל כוללת מייצב (נניח עם אפקט ייצוב של שני סטופים), אני אבחר בלי היסוס במצלמה הראשונה. כל בחירה אחרת היא פשוט בלתי הגיונית.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מבטיח לך שקראתי איפשהו על הנושא של אנטי בלור מתמטי.

יכול מאוד להיות, אבל זה בטח קראת את זה אצל מישהו אחר שלא הבין בעצמו על מה פוג'י מדברים. אם תחפש באתר שלהם לא תמצא זכר לטענות יומרניות של זיהוי פיקסלים של טשטוש. הם מספיק חכמים לא לטעון לדברים שהם לא יכולים (בשלב הזה) לספק.

בכל מקרה הנה תמונות מהמצלמה:

http://www.pbase.com/gtfsnow/image/50351548

לא רע בכלל, אבל אני מעדיף לראות ביקורת השוואתית שבודקת את המצלמה בתנאים מבוקרים מול מצלמות מתחרות (בדומה לעמודי ה-"compared to" של dpreview)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...