עבור לתוכן

צריך עזרה שוב ב-EXCEL

Featured Replies

פורסם

הכנתי טבלה לחישוב השכר החודשי שלי בעבודה החדשה, ואני רוצה שכל פעם שאכניס מספר שעות שעבדתי והשכר שאני אמור לקבל על אותו יום הסכום הכולל ישונה בעצמו ויסוכם בשורה שבה רשום "סה'כ"...

איך עושים את זה?

[attachment deleted by admin]

פורסם

פשוט תשים בתא שבו אתה רוצה שהסכום יוצג את הפונקציה SUM (שמחברת את הסכום של תאים מוגדרים) עם הפניה לתאים הנכונים.

במקרה שלך אני מניח שאתה רוצה לסכם את הסכומים היומיים - אז בתא של הסכום הכולל תרשום:

=SUM(G2:G7)

כאשר G7 הוא כרגע התא האחרון שמופיע בו סכום. אתה יכול לכתוב במקום מספר אחר, למשל:

=SUM(G2:G30)

כדי להתאים את זה למספר ימי העבודה (מספר השורות).

פורסם
  • מחבר

:) תודה...

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים