עבור לתוכן

Call Of Duty 2 Demo Is Released!

Featured Replies

פורסם

חחחח נכון 650 מגה בשביל 10 דקות איזה מאנייקים....

המנוע החדש של COD2 ממש הרשים אותי...יותר מהמנוע של DOOM3 ....

אני לא יודע אם COD2 יקח מבחינת ה MP כי הראשון היה ממש עלוב, DOD:S מבחינת MP מושלם.

  • תגובות 48
  • צפיות 3.9k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם

סליחה אבל המולטיפלייר של COD נתון לדעות אנשים, לפי דעתי הוא מולטיפלייר מדהים כל עוד מדובר בDM וTDM..., בקטגוריית SAD הוא באמת לא משהו...

ועד היום אני משחק בו(במולטיפלייר של COD)

פורסם

הנה כרטיסי המסך שתומכים במשחק:

This product does not support Microsoft® Windows® 95/98/ME or NT.

SUPPORTED CHIPSETS:

- ATI® Radeon® 8500

- ATI® Radeon® 9000

- ATI® Radeon® 9200

- ATI® Radeon® 9500

- ATI® Radeon® 9600

- ATI® Radeon® 9700

- ATI® Radeon® 9800

- ATI® Radeon® X300

- ATI® Radeon® X550

- ATI® Radeon® X600

- ATI® Radeon® X700

- ATI® Radeon® X800

- ATI® Radeon® X850

- NVidia® Geforce2 Ultra

- All NVidia® Geforce 3/Ti Series

- All NVidia® Geforce 4/Ti Series

- All NVidia® Geforce FX Series

- All NVidia® Geforce 6 Series

- All NVidia® Geforce 7 series

פורסם

לחבר שלי הוא מקרטע על R9800P ... :screwy: (בלי פילטרים עובד אצלו טוב..)

פורסם

- NVidia® Geforce2 Ultra

חחחחח...

המון בהצלחה למי שמצפה לשחק את המשחק הזה עם ג'יפורס 2.....

פורסם

אני יכול רק להגיד דבר אחד, השיפור בגרפיקה לא יותר מידי גדול, אולי פה ושם יותר אפקטים, אבל המנוע פשוט נהיה כבד בטירוף מבחינה גראפית!!!

אני עם 9800PRO @ XT (ואפילו קצת יותר) והמשחק פועל לי על 30-40FPS ב1024X768 עם מעט פילטרים(בלי FSAA רק AF) ועל הגדרות בינוניות גבוהות!

בושה לEA עוד פעם!, תפסיקו לשפר מנועים! תיצרו אחד חדש לCOD וMOH ומה שבדרך כמו VALVE עם מנוע סורס! עיצבון!

פורסם

לי יש משהוא מאוד מוזר,

אני מריץ את זה על 25 פריימים (לפי פראפס) לא משנה מה, ב640X480 בלי כלום או ב1600X1200 עם X4AA וX16AF, תקוע על 25 פריימים+-

למישהוא יש הסבר?

יש לי 7800GT

פורסם

רק שתדע שברזולוציות גבוהות יש באג שמוריד מאיכות התמונה.

פורסם

כן.. שמתי לב... נעלמות טקסטורות.. כנראה לא סיימו לכתוב את כולו, גם ככה יש הרבה באגים כמו העובדה שחיילים באמצע הקרס פתאום קופאים, אתה רואה אותם אבל הם יוצאים מהמשחק, אי אפשר להרוג אותם, אתה יכול לעבור דרכם, ממש כאילו איזה פרוצדורה קרסה.

פורסם

אני יכול רק להגיד דבר אחד, השיפור בגרפיקה לא יותר מידי גדול, אולי פה ושם יותר אפקטים, אבל המנוע פשוט נהיה כבד בטירוף מבחינה גראפית!!!

אני עם 9800PRO @ XT (ואפילו קצת יותר) והמשחק פועל לי על 30-40FPS ב1024X768 עם מעט פילטרים(בלי FSAA רק AF) ועל הגדרות בינוניות גבוהות!

בושה לEA עוד פעם!, תפסיקו לשפר מנועים! תיצרו אחד חדש לCOD וMOH ומה שבדרך כמו VALVE עם מנוע סורס! עיצבון!

בשביל מה? אם הכרטיס שיש היום למה להתקע על מנועים מיושנים , המנוע של COD2 הרבה יותר יפה מ COD ....

פורסם

משחק קצר מידי.

אני משחק הכול על מדיום ויש לי 20-40 FPS.

[אגב מה הפקודה שזה יראה FPS?]

פורסם

אני יכול רק להגיד דבר אחד, השיפור בגרפיקה לא יותר מידי גדול, אולי פה ושם יותר אפקטים, אבל המנוע פשוט נהיה כבד בטירוף מבחינה גראפית!!!

אני עם 9800PRO @ XT (ואפילו קצת יותר) והמשחק פועל לי על 30-40FPS ב1024X768 עם מעט פילטרים(בלי FSAA רק AF) ועל הגדרות בינוניות גבוהות!

בושה לEA עוד פעם!, תפסיקו לשפר מנועים! תיצרו אחד חדש לCOD וMOH ומה שבדרך כמו VALVE עם מנוע סורס! עיצבון!

דווקא ממשתמש כמוך ציפיתי לקצת יותר חוכמה:

1)המנוע של COD 2 הוא מנוע חדש לחלוטין....המנוע של COD1 וההרחבה שלו,היה המנוע של QUAKE3...בCOD2 מדובר במנוע חדש שתומך בכל הטכנולוגיות הכי חדישות והוא מנוע מאוד מרשים...בדמו אתה לא יכול לשים את ההגדרות הגראפיות על הכי גבוה...ובדמו גם אין אפקטי HDR ואין מנוע פיסי,ומערכת הצללים היא לא שלמה...מה שכן אמור להיות בשלם]

ההבדל בין שני המנועים של המשחקים,הוא גדול בערך כמו ההבדל בין המנוע של HALF LIFE 1 למנוע הסורס של HALF LIFE 2 [או במילים אחרות-הבדל עצום של מנועים אחרים]

2)המשחק לא מפותח ולא מופץ ע"י EA...אין לה שום קשר למשחק,והוא המתחרה מספר 1 לסדרת MOH של EA...

[המשחק מופץ ע"י ACTIVISION ומפותח ע"י INFINITY WARD [חבורה של מתכנתים שהיו חלק מהצוות שיצר את MOH:AA]

3)עכשיו אני שם לב שאמרת שהם צריכים ליצור מנוע חדש,כמו שוואלב יצרו את מנוע הסורס...הם כן יצרו מנוע חדש לחלוטין [שוב פעם אומר את זה :P ]

4)המנוע כבד ועובד לאט מכיוון שהוא משתמש בכמות מאסיבית של PARTICLE EFFECTS [כמות שמעולם לא הייתה במשחק פעולה מגוף ראשון אחר..פרט לF.E.A.R אולי..] וכמו כן הוא משתמש בהמון אפקטי הצללה וDX9.

פורסם

סליחה, לא ידעתי, אבל בנו מנוע חדש.., לא יכלו לעשות אותו קצת בחוכמה!? מנוע סורס נראה מדהים ביופיו ואני מריץ אותו על 1280X960 עם 2XAA 16XAFQ והכל על HIGH וזה פועל על 60-100 בקלות!(לא מדבר על CSS ברשת אלא על HL2)

לא רק שהמשחק כאן נראה פחות טוב מHL2 הוא עובד הרבה הרבה פחות טוב ממנו וכל האפקטים האלו של הרעידות וזה ממש לא עושה עלי רושם מצטער להגיד לך.

אני בנאדם של טקסטורות מה לעשות.

פורסם

סליחה, לא ידעתי, אבל בנו מנוע חדש.., לא יכלו לעשות אותו קצת בחוכמה!? מנוע סורס נראה מדהים ביופיו ואני מריץ אותו על 1280X960 עם 2XAA 16XAFQ והכל על HIGH וזה פועל על 60-100 בקלות!(לא מדבר על CSS ברשת אלא על HL2)

לא רק שהמשחק כאן נראה פחות טוב מHL2 הוא עובד הרבה הרבה פחות טוב ממנו וכל האפקטים האלו של הרעידות וזה ממש לא עושה עלי רושם מצטער להגיד לך.

אני בנאדם של טקסטורות מה לעשות.

חכה לשלם...הדמו מספק רזולוציות ממש נמוכות של הטקסטורות [בניגוד לשלם שיכלול רזולוציות גבוהות ומודלים עם פירוט גבוה יותר]

גם לי זה הפריע...

בשלם לא תהיה הבעיה הזו..

בכל מקרה,הם צריכים לעשות עוד קצת אופטימייז עם השיידרים ואפקטי ה-DX9 [אם תבטל אותם דרך האפשרויות הגראפיות תראה שהמשחק פתאום ירוץ לך על FPS גבוה להחריד]

המנוע הזה יותר חזק ממנוע הסורס...פשוט שהדמו לא מראה את היכולות האמיתיות שלו

בוא נחכה לשלם ואז נשפוט את המנוע.

אחרי הכל,אתה צריך להתחשב ב-INFINITY WARD

זה המנוע הגראפי הראשון שהם מתכנתים,תן להם קצת זמן לסדר ת'עיניינים איתו.

פורסם

לא התכוונתי רק מבחינת גרפיקה, אלא מבחינת איך שהמשחק עובד על הגדרות גבוהות נמוכות ועוד..., רזולוציות האמתי לא משנות למשחק הזה כמעט, ואני מריץ אותו על 20-40 ב1152X864 על medium low ובאמת אבל באמת אני כמעט ולא רואה הבדל בין ההגדרות האלה למתי שהכל על HIGH...

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים