פורסם 2002 באוגוסט 823 שנים למה צריך הרבה זיכרון RAM כדי שכרטיס מסך חזק ינוצל עד הסוף, הרי הכרטיס בא עם זיכרון משלו... :
פורסם 2002 באוגוסט 823 שנים אם אני לא טועה, יש בביוס אופציה AGP APARTURE SIZE. שם המחשב מנצל חלק מהזכרון של המחשב עבור כרטיס המסך.תקנו אותי אם אני טועה
פורסם 2002 באוגוסט 823 שנים אם אני לא טועה, יש בביוס אופציה AGP APARTURE SIZE. שם המחשב מנצל חלק מהזכרון של המחשב עבור כרטיס המסך.תקנו אותי אם אני טועהאתה לא טועה!איך אפשר לבטל את זה? האם כידאי? יש לי 384 זיכרון פנימי ויש לי גם 128 זיכרון של רדאון 8500, כידאי לעשות 0 או להשאיר על 64?
פורסם 2002 באוגוסט 823 שנים נו למה אף אחד לא עונה? אם אני אשים את ההגדרה על 0 אז המשחקים יעבדו לי לאט??????
פורסם 2002 באוגוסט 823 שנים בחלק מלוחות האם אם שמים את זה מתחת ל32 אתה מבטל את הAGP חוץ מזה זה לא כול הזמן תפוס רק שצריך את זה (כמעט אף פעם)
פורסם 2002 באוגוסט 823 שנים א. קוראים לזה agp aperture sizeב. כל מחשב והגדרות שלו.כעקרון האופציה הזאת נועד להגביל את כמות הזכרון שagp יוכל "לקחת"מזכרון ram לשם איכסון טקסטורות. חשוב לציין שזה רק במקרים קיצונים שהוא לוקח מram וזה לא פוגע בביצועים אם יש לך ערך גבוה לאפשרות הזאת. ככל שיש לך יותר זכרון על הכרטיס כך אתה יכול להקטין את האפשרות הזאת .זאת גם הסיבה שאנשים לוקחים עכשיו ג'יפורסים עם 128 מגה לטווח הארוך כיבמשחקים עתידים כמו למשל doom3 שהולך להשתמש בהרבה זכרון בשביל הטקסטורות שלו, רובם אם לא כולם יוכסנו בכרטיס מסך ופרט זה ישפיע מאוד על ביצועים שכן ידוע שזכרונות ram הכי מהירים הרבהיותר איטים מהזכרון שיש לך על כרטיס מסך.(לא מזמן שמעתי על זכרונות ram עתידים של 6ns רק לשם השוואה זכרונות של ג'י 4600 הם 2.8)נניח יש לך 128 ram וכרטיס מסך של 32 מגהוaperture size על 64 מגה. עכשיו אם המחשב נגיד יצטרך לאחסן טקסטורות נגיד בגודל 64 מגהשהן יותר גדולות מהזכרון שעל כרטיס מסך אז הוא ישלח 32 מגה לכטיס מסך ו32 מגה לזכרון ramזה לא אומר שעכשיו כל הזמן יש לך 96 ram אלא שמ128 נשארו 96(במקרה הצורך)בכל מקרה לא מומלץ לשים את הערך מתחת ל16 מגה כי זה פשוט ישים את מהירות agpx1 ויבטל כל מיני דברים נחמדים כמו sidebandingנ.ב הערך המומלץ בד"כ הוא 64 או 126 מגה מגה אבל כמו שאמרתי כל אחד והמחשב שלו
פורסם 2002 באוגוסט 823 שנים א. קוראים לזה agp aperture sizeב. כל מחשב והגדרות שלו.כעקרון האופציה הזאת נועד להגביל את כמות הזכרון שagp יוכל "לקחת"מזכרון ram לשם איכסון טקסטורות. חשוב לציין שזה רק במקרים קיצונים שהוא לוקח מram וזה לא פוגע בביצועים אם יש לך ערך גבוה לאפשרות הזאת. ככל שיש לך יותר זכרון על הכרטיס כך אתה יכול להקטין את האפשרות הזאת .זאת גם הסיבה שאנשים לוקחים עכשיו ג'יפורסים עם 128 מגה לטווח הארוך כיבמשחקים עתידים כמו למשל doom3 שהולך להשתמש בהרבה זכרון בשביל הטקסטורות שלו, רובם אם לא כולם יוכסנו בכרטיס מסך ופרט זה ישפיע מאוד על ביצועים שכן ידוע שזכרונות ram הכי מהירים הרבהיותר איטים מהזכרון שיש לך על כרטיס מסך.(לא מזמן שמעתי על זכרונות ram עתידים של 6ns רק לשם השוואה זכרונות של ג'י 4600 הם 2.8)נניח יש לך 128 ram וכרטיס מסך של 32 מגהוaperture size על 64 מגה. עכשיו אם המחשב נגיד יצטרך לאחסן טקסטורות נגיד בגודל 64 מגהשהן יותר גדולות מהזכרון שעל כרטיס מסך אז הוא ישלח 32 מגה לכטיס מסך ו32 מגה לזכרון ramזה לא אומר שעכשיו כל הזמן יש לך 96 ram אלא שמ128 נשארו 96(במקרה הצורך)בכל מקרה לא מומלץ לשים את הערך מתחת ל16 מגה כי זה פשוט ישים את מהירות agpx1 ויבטל כל מיני דברים נחמדים כמו sidebandingנ.ב הערך המומלץ בד"כ הוא 64 או 126 מגה מגה אבל כמו שאמרתי כל אחד והמחשב שלותודה על ההסבר אחי הייתי מוטרד! 8)
פורסם 2002 באוגוסט 823 שנים א. קוראים לזה agp aperture sizeב. כל מחשב והגדרות שלו.כעקרון האופציה הזאת נועד להגביל את כמות הזכרון שagp יוכל "לקחת"מזכרון ram לשם איכסון טקסטורות. חשוב לציין שזה רק במקרים קיצונים שהוא לוקח מram וזה לא פוגע בביצועים אם יש לך ערך גבוה לאפשרות הזאת. ככל שיש לך יותר זכרון על הכרטיס כך אתה יכול להקטין את האפשרות הזאת .זאת גם הסיבה שאנשים לוקחים עכשיו ג'יפורסים עם 128 מגה לטווח הארוך כיבמשחקים עתידים כמו למשל doom3 שהולך להשתמש בהרבה זכרון בשביל הטקסטורות שלו, רובם אם לא כולם יוכסנו בכרטיס מסך ופרט זה ישפיע מאוד על ביצועים שכן ידוע שזכרונות ram הכי מהירים הרבהיותר איטים מהזכרון שיש לך על כרטיס מסך.(לא מזמן שמעתי על זכרונות ram עתידים של 6ns רק לשם השוואה זכרונות של ג'י 4600 הם 2.8)נניח יש לך 128 ram וכרטיס מסך של 32 מגהוaperture size על 64 מגה. עכשיו אם המחשב נגיד יצטרך לאחסן טקסטורות נגיד בגודל 64 מגהשהן יותר גדולות מהזכרון שעל כרטיס מסך אז הוא ישלח 32 מגה לכטיס מסך ו32 מגה לזכרון ramזה לא אומר שעכשיו כל הזמן יש לך 96 ram אלא שמ128 נשארו 96(במקרה הצורך)בכל מקרה לא מומלץ לשים את הערך מתחת ל16 מגה כי זה פשוט ישים את מהירות agpx1 ויבטל כל מיני דברים נחמדים כמו sidebandingנ.ב הערך המומלץ בד"כ הוא 64 או 126 מגה מגה אבל כמו שאמרתי כל אחד והמחשב שלותודה על ההסבר אחי הייתי מוטרד! 8)אין בעד מה. שמחתי לעזור
פורסם 2002 באוגוסט 823 שנים אתם יכולים לעזור לי תסתכלו בבקשה במפרט שלי ותגידו לי מה לשים בביוס עכשיו זה על 256MB!זה טוב או רע?
פורסם 2002 באוגוסט 923 שנים ה APATURE לא מועיל בעיקרון כי הזיכרון הראשי הרבה יותר איטי מהזיכרון של הכרטיס מסך.ניתן להשוות את זה לזיכרון הווירטואלי הכונן הקשיח שבו משתמש המעבד כשניגמר הזיכרון הראשי, זה פשוט איטי מאוד ואף פעם לא כדאי להגיע למצב שבו באמת צריך להשתמש בו יותר מדי.במילים אחרות, שימוש בזיכרון וירטואלי (או APATURE) זה לא פיתרון לטווח הרחוק והביצועיםבמקרה ובאמת משתמשים בזה הם גרועים מאוד.השאיפה היא תמיד שיהיה מספיק זיכרון אמיתי (גם למעבד וגם לכרטיס).לשאלה המקורית, הזיכרון הראשי משמש את המעבד, הזיכרון של הכרטיס משמש את המעבד הגראפי.אם אחד מהשניים יהיה איטי אז כל המחשב יהיה איטי.לכן לא מספיק רק כרטיס חזק או רק מעבד חזק או רק הרבה זיכרון, כל המערכת צריכה להיות מתואמת.סדר החשיבות הוא לא זהה ותלויי בסוג היישום שמעונינים לבצע, אבל לצורך משחקים שזה מה שרובינו עושים עם המחשב סדר החשיבות הוא כרטיס מסך, זיכרון, מעבד (מהחשוב לפחות חשוב).זה גם לא 100% נכון כי נניח שיש לך PII233 עם 32MB זיכרון ו GF4 MX, כאן המעבד והזיכרון הםכמה דורות בפיגור אחרי הכרטיס אז במקרה כזה יותר חשוב לשדרג לוח+מעבד+זיכרון מאשר את הכרטיסמסך.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.