מחדש - לינוקס, Mac ומערכות הפעלה אחרות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מחדש


Loui1410

Recommended Posts

היי

כל הזמן עבדתי עם מערכות הפעלה של MS... עכשיו יש לי ווינדוס ... רציתי לדעת מה יותר טוב ביוניקס ולינוקס ואיזה גרסאות יש? מווינדוס יש את ה-, 2000, 98, 95, Server 2003, Vist וכו... אז מה הם הגרסאות של החברות האחרות ומה הוא הכי חדש?

תודה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זה מתחלק לפי הפצות, כיוון שלינוקס היא OS עם קוד-פתוח, כל אחד יכול לתכנת אותה לצרכיו. וכך אנשים יוצרים הפצות שונות. לכל הפצה יש גם מס' גרסא (7, 7.1, 8 וכו') ותוכנות מיוחדות משל עצמה.

תוכל ללמוד יותר על והפצותיה השונות בדביק שדבוק בפורום הזה..

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

רציתי לדעת מה יותר טוב ביוניקס ולינוקס

תשובה: שום דבר!!! תישאר אם ונדוס הכי טוב

בלאט נמאסתם כבר כל אדם שני עובר ללינוקס ואז בא בתלונות זה לא עובד אני לא מצליח להפעיל קבצים של וידוס וכו'.

אתה יודע מה זה לינוקס?! יש לך בכלל משוג שהוא לא מריץ קבצי EXE DLL COM וכל שער הקבצים שיש בוינדוס?! אם כן תשאל את עצמך בלב "למה אני רוצה לינוקס?" ותאמין לי שכבר לא תרצה אותו.

אני יסביר לך למה אם אתה גיימר/אוברקלוקר או משו בסיגנון אין לך טעם להתקין לינוקס. לינוקס נתקינים אלה שבאמת רוצים ללמוד מערכת חדשה שלא דומה ב אחוז אחד אפילו לחלונות אם מערכת קבצים שונה לגמרי. וגם מתכנתים שרוצים ללמוד לתכנת לא רק תחת אלה גם תחת .

בהצלחה בהמשך הדרך.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שמת לב שאתה בפורום לינוקס כן ?

אגב, ללמה לרצות לינוקס :

ברגעים אלו ממש עובדת $M על שילוב הגנות גניבה/פריצה בחומרה (מתחילה עם והיד תמיד נטויה). אז לא תוכל להשתמש במחשב אלה אם כן תקנה את מערכת ההפעלה (תשלם כמה של $M בא). אם הם יהיו היחידים (כמו שהם עכשיו) אזי לא יהו לך תחליפים (די ברור) ואז במקרה ואתה לא אוהב משהו - אין לך שום ברירה.

מה שקורה הוא שאתה (אישית) מוכן לתת את כל כח המחשוב הזה, כח שמנהל את העולם כבר היום ובטח שבעוד עשור (כשאז תהיה מבוגר, וזה יהיה קצת יותר רלוונטי בשבילך מאשר "האם זה מריץ משחקים") בידי חברה בודדת ויחידה. הוליווד היטיבו לתאר את כל התרחישים האפשריים אז אני לא אפרט פה תרחישים אפוקליפטיים אבל מה שכן, לא תהיה לך בחירה, לא על מה שאתה יכול לעשות במחשב שלך ואולי (אם רק $M ירצו) על התוכן שלך.

סתם כמה נקודות למחשבה.

מטי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...