הרסתי את ההתקנה ...איך אפשר להחיות אותו מחדש? - לינוקס, Mac ומערכות הפעלה אחרות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

הרסתי את ההתקנה ...איך אפשר להחיות אותו מחדש?


miki_michal

Recommended Posts

שלום !

היה לי מותקן mandrake 10.1 community והוא עבד טוב מאוד, הבעיה היחידה הייתה שמחצית הswap שלו לה עבדה בכלל [ ולא משנה שזה יותר מהר כרגע לעבוד ללא swap בכלל ] ורציתי לשנות את כי חשבתי שבמהלך ההתקנה טעיתי במשהו .

מתוך windows הפעלתי את magic partition וראיתי שמחיצת ה swap נמצאת לפני המחיצות של המערכת עצמה של והחלטתי לשנות אותה ,ביקשתי שיבטלו אותה , ויעבירו את החלק שנשאר ממנה למחיצה העיקרית של libux ואז ממנה הורדתי שוב swap ככה שלמעשה בכישרוני הרסתי כנראה שתי מחיצות , חשבתי שמאחר וlinux לא השתמשה במחיצה לא תהיה בעיה, ואולי כאשר העביר אותה אחרי המחיצה העיקרית היא כן תשתמש בה, בקיצור כבר הבנתם שניסיתי לעלות אותה , הופיע הודעת שגיעה שהוא לא מאתר את הכוננים שלה.

מה לעשות איך אפשר לשחזר את ההגדרות כי בתוכנה של magic partition אין אפשרות אחורה , או איך אפשר להגידיר לה מחדש שתזהה את המחיצות של מחדש.?

מודה לכם מראש.

תודה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אולי שימוש בתוכנת GPART יעזור ? למרות שיתכן ולא כי PARTITION MAGIC כבר כתב מידע על זה, אני גם לא יודע עד כמה תוכנות שחזור מידע יכולות להתמודד עם PARTITIONS של לינוקס....

http://www.stud.uni-hannover.de/user/76201/gpart/

מומלץ גם לפני שמתעסקים עם דברים כאלו, לגבות, או להבין לפחות מה עושים, אין קשר בין המיקום של מחיצה מסוימת (כמו למשל ה SWAP), לבין השימוש של המערכת בה (פשוט כנראה לא הגדרת את זה נכון, בסה"כ צריך לבדוק/לשנות שורה בודדת ב /etc/fstab והכל מסתדר)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

נס משמיים!!!

שלום לכולם !

רציתי לשתף אותכם בפיתרון הבעיה, תחילה ניסיתי ,ומסתבר שקיימת כזו אופציה בדיסק התקנה של מנדרייק, לבצע F1 ואז נכנסים למצב rescue ,וניסתי לכתוב מה שהיה רשום בהודעת השגיאה, init= , כמובן שלא הלך, אז ניסיתי להריץ אותו במוד בטוח , לא עבדSad ואז כבר התייאשתי כמעט... ואז חשבתי לי אולי אני אנסה לבצע עידכון של המערכת ואיך שהוא זה יסתדר ויסדר את המחיצות שנעלמו ...

וזה בדיוק מה שעשיתי, הוא זיהה מיד שיש התקנה קודמת וניסה והצליח ,להתקין כמה דברים קטנים , אני אפילו לא יודע ותאמינו לי לא ניסתי לשאול אותו Wink ,חחח

עשיתי איתחול והייתי בטוח שלא יכול להיות שתוך 5 דקות הכל יחזור לקדמוותו בלי בעיות !!!!

הפתעהההההה זה הצליח לא יודע איך ולא יודע למה ...אבל הייתה הרגשה נהדרת שלא ניזקקתי ל"כלים הכבדים" שאולי הייתי צריך איכשהו לתפעל וגם אז הפיתרון לא בטוח היה עולה.

אז תודה רבה לכל מי שניסה ואולי מישהו ייתקל בעיה דומה ויצליח לפתור כמוני Smile.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...