פעילות מעניינת מצד מועצת התלמידים ? - שתפו בבקשה =) - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

פעילות מעניינת מצד מועצת התלמידים ? - שתפו בבקשה =)


MS-D

Recommended Posts

שלום!

רציתי לשמוע עם נתקלתם בפעולות מענינות בבית-ספרכם, מצד מועצת התלמידים.

אני מקווה, שהפעולות \ רעיונות לפעויליות שהייתם רוצים שיהיובבית ספרכם ישמשו לי כהשראה לפעולות נוספות.

ד"א הייתי רוצה גם לדעת איפה (אם קרה מצב שכזה), הייתם צריכים את המועצה והיא לא היתה שם בשבילכם.

תודה מראש למגיבים. :xyxthumbs:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בשום מקום הם לא היו גוף מיותר שלא קשור לבית ספר הייתי מת שלא יעשו את זה ביזבוז

רצינו שיסדרו לנו מכונות שטיה ואוכל אמרו אנחנו לא יכולים יגענו למנהל ניהלנו איתו שיחה ויגענו להסכם בלי מועצת המפגרים

שילמו כל אחד 10 שקל ואופ הביאו איזה 5 מכונות

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בתור אחד שהיה יו"ר מועצת תלמידים באחד מבתי הספר הגדולים בארץ, לצערי אני אומר שזה גוף שתאלץ לעבוד מאוד קשה כדי לתת לו שיניים.

בית הספר לא נותן לך הרבה גב וכלים (ותקציבים), בעיקר כי חינכו אותם להאמין שתלמידים הם עם שלא יכול להזיז כלום (וזה בניגוד לכל מסגרת אחרת בה הייתי פעיל בשנים ההם, שם הבינו מאוד מהר שבני 16-17 יכולים להזיז הרבה דברים עם הרבה אנרגיה) ומהצד השני התלמידים (או חלקם הגדול) לא מבינים את החשיבות של המועצה ובטוחים שזה הגוף הכי מיותר בעולם - וחבל.

אני אישית, לא עשיתי שום דבר שם שלא עניין אותי. בין אם אלו דברים שבית הספר התעקש שתהיה שם נוכחות של תלמידים, לשם זרקתי ("נידבתי") חברי מועצה שלא רציתי ביקרם (ועדות תקנון של בית הספר וכל מיני בולשיט שבית הספר התעקש) ובין אם זה דברים שאותי לא עניינו (למשל ארגון מסיבות. השארתי את זה למי שבאמת רצה, כולל ארגון נשף י"ב - זה לא מה שעושה לי את זה).

בי' נלחמנו די חזק בבעל הקיוסק של הבית ספר בשביל להחזיר את המחירים שלו (ושל המכונות) לפיקוח. היה קצת מלוכלך (והערס ההוא עוד טרח לאיים עלי...) אבל התוצאה הייתה שווה את זה.

בי"א השגנו תקציבים בצורה אישית ועד אמצע יב הקמנו (לא באמת אנחנו בנינו :silly: ) קפיטריה שלמה בחצר בית הספר. זה אולי הדבר הכי גדול שעשינו.

חוץ מזה, ואל תיתן למישהו להגיד לך לא להתעסק עם זה, אני באופן אישי התערבתי בנושאים האקדמים של הבית ספר. בין אם זה ארגון המערכת ודאגה לאינטרסים של התלמידים בבניה שלה ושל לוחות המבחנים, התעניינות והתערבות בנושא מגמות חדשות וחומרי לימוד ופעולה למען תלמידים שביקשו עזרה בנושא ציוני המגן שלהם בבגרויות - שתדע לך שזה די קל להעלות לתלמידים ציוני מגן אחרי שאתה לומד איך להסביר בצורה משכנעת למורה למה הוא אדיוט.

דבר אחד שלא התערבנו בו, ואני באמת חושב שזה היה חוצפה אם מישהו ינסה, זה פיטורים של מורים בגלי הפיטורים - והיו הרבה כאלו לצערי בשנים שלי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

Our student body presidentship was but a popularity contest among the whores of the school. They'd just get elected and forget about the whole thing the next day. The biggest thing anyone ever did was going to those meetings teachers had and sitting there and nodding the head like one of those plastic dogs you put in the car. But then again, all the student bodies presidents are like that. It's like they're there just to kiss up some principal ass. If you ask me, they miss the whole idea behind politics...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...