פורסם 2005 באוגוסט 2220 שנים נאמר לי היום ש-abit פשטה רגל , ושהיבואן הראשי בארץ - gyro מתחיל לייבא לוחות albatron במקום .האם ידוע לכם משהו לגביי זה , או שזה סתם השמצה פרועה או עוד שמועה חסרת בסיס ?היות ואני צריך להחליף לוח אם לא תקין בדקתי באתרי האינטרנט של חנויות המחשבים בארץ וראיתי את הלוח nf7-sl v-2 אולם באתר היצרנית אין שום לוח בשם הזה קישוריםhttp://www.abit-usa.com/products/mb/amd-sempron462.phphttp://www.abit-usa.com/products/mb/socketA.phpהאם זה סתם פלצנות של היבואן בארץ , שנותן שמות מהדימיון הפרוע שלו ללוחות האם שהוא מביא (בדומה לשמות סירטי הקולנוע שמוקרנים בארץ ,ושאין שום קשר בין שמם האנגלי לבין השם הבומבסטי העיברי שנתן לו המפיץ המקומי ) או שבאמת הלוח הזה מיוחד בתכונותיו ?
פורסם 2005 באוגוסט 2220 שנים אני חושב שהנושא אמור להיות ב : "מעבדים,לוחות אם וזכרונות" . ובקשר לנושא,אישית לא ידוע לי כלום על זה. :
פורסם 2005 באוגוסט 2220 שנים NS7-SL היתה גירסא נפוצה בארץ שזהה לגירסת ה-NF-S רק ללא איזה מתאם נוסף שהגיע איתו. אבל כן זו היתה איזושהי קומבינה של היבואן ולא הוזכר באתר היצרן.באשר לפשיטת רגל, לא מאמין שזה נכון, פשוט ג'יירו הפסיקו להביא אותם.אם תבדוק באתר של ABIT תראה שכרגע KSP מוזכרים בתור היבואן הרישמי:http://www.abit.com.tw/page/mi/where2buy/where2buy_retailer.php?pCOUNTRY=Israel&pCOUNTRY_NAME=Israelאם עדין יש לך אחריות והלוח נקנה דרך ספק שעבד עם ג'יירו אז הם צרכים לספק לך פתרון חלופי (אם הם לא יכולים ABIT אז ECS או אלבטרון או מה שהם לא עובדים איתו כרגע שיהיה שווה ערך).
פורסם 2005 באוגוסט 2220 שנים לדעתי זאת לא קומבינה של היבואן:http://www.google.com/search?q=nf7-sl&hl=en&hs=tYp&lr=&client=firefox-a&rls=org.mozilla:en-US:official&start=0&sa=N
פורסם 2005 באוגוסט 2220 שנים מחבר הלוח ניקנה מ- madanit.co.ilעקב מעבר דירה אני לצערי אני לא מוצא את ה-אחריות (יש לי את חשבונית הקבלה בלבד)בשיחה טלפונית איתם הם טוענים שהאחריות היא לשנה בלבד (הספק שלהם הוא -- gyro ממושב בצרה בשרון )אולם עד כמה שאני זוכר נאמר לי במעמד הקנייה שהאחריות היא ביין שנתיים לשלוש.עד כמה שידוע לי abit באופן רשמי נותנת 3 שנים אחריות .אני אודה מאוד אם תוכלו לפזר את הערפל , ולהגיד לי כיצד הייתם פועלים בעצמכם במצב שכזה.
פורסם 2005 באוגוסט 2220 שנים אם אין לך הוכחה בכתב מהחנות לגבי תקופת האחריות, אז אין לך כלכך מה לעשות בנידון... כשאנ קונה נווצרים, אני מוודה שיש לי מסמך שאומר לי כמה זמן אחריות יש לי על המוצרים...אתה אולי יכול לשלוח מייל ל ABIT (או לנסות לפנות ל KSP), ולבדוק את הנושא...
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.