המחשב מאתחל את עצמו כשמנסים לעלות במצב בטוח. - תוכנה - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

המחשב מאתחל את עצמו כשמנסים לעלות במצב בטוח.


Itzik208

Recommended Posts

(זה הולך להיות סיפור ארוך, אז מי שהסיפור לא מעניין אותו, מזומן לדלג ל-5 שורות האחרונות, שם מובאת השאלה בקיצור. אתם בכל זאת מוזמנים לקרוא ת'סיפור..)

פייווו. זה נס שאני עוד בכלל יכול לכתוב פה בפורום. לפני שניה הייתי בקריסת מערכות מוחלטת. בנס, הצלחתי להציל את מה שנשאר. אבל עדיין יש בעיה, ולכן אני פה.

ובכן, הסיפור הולך ככה:

בעיקרון, יש לי Windows XP Proffesional עם SP2. יש לי גם נגן . עד עכשיו השתמשתי בנגן דרך חיבור USB, והכל התנהל למישרין. היום שכחתי ת'כבל USB, ונסיתי להתחיל להתשמש ב FireWire (קניתי כרטיס FW בחיבור PCI). הבעיות החלו כשהמחשב פשוט קרס, כל פעם בערך דקה אחרי שחיברתי ת- . ניסיתי כמה פעמים, בכמה וריאציות, לא הלך כלום. התחלתי לחפש חומר בנט, והתברר שצריך להחליף ת'קבצים של ה- IEEE 1394 מגירסת SP2 של , לגירסת SP1, מכיון שהדרייברים של SP2 לFW עושים בעיות. לא משנה. הקטע הוא, שבשביל להחליף ת'דרייברים, כמו שקראתי באתר מסוים, צריך לחלץ אותם מCAB של SP1, ולהחליף אותם *דווקא* במצב בטוח (אכן, ניסיתי להחליף אותם שלא במצב בטוח - פשוט סתם להעתיק אותם לתיקיית System32\Drivers על הקבצים הקודמים, ובאתחול הבא, המחשב החזיר ת'קבצים הקודמים. מישו יודע למה?).

אתחלתי ת'מחשב, לחצתי על F8, ובחרתי במצב בטוח.

ופה התחיל האקשן.

המחשב רק התחיל לעלות, שנייה-שתיים, וב-ו-ם! מאתחל ת'עצמו מחדש! עוד פעם אני בוחר מצב בטוח, ועוד פעם הוא מאתחל ת'עצמו. קיצר, כל פעם שניסיתי לאתחל אותו במצב בטוח, המחשב התחיל לעלות שנייה-שתיים (הוא רשם שהוא טוען את כל הסרוויסים, אם זאתי הרשימה שמופיעה בהתחלה..), ואז פשוט עשה ריסטרט.

הפעלתי אותו במצב רגיל, ואז קראתי באתר אחר שאפשר לאתחל ת'מחשב במצב בטוח ע"י שינוי עם הפקודה Msconfig. מה שהוא עושה - הוא פשוט מוסיף safemode/ לקובץ ה - Boot.ini, ואז הוא מאתחל ת'עצמו אוטומטית במצב בטוח. הקטע הוא, שידעתי מה יקרה, אבל בכ"ז ניסיתי. כמו אדיוט מושלם. עד עכשיו אני לא תופס למה עשיתי את זה. הייתי בטוח שזה מה שיקרה...

המחשב פשוט אתחל את עצמו כל פעם מחדש, אפילו אם בחרו במצב Normal!!!

כלומר - לא הייתה לי שום אפשרות להפעיל את המחשב!!

(כמובן - מכיון שגם במצב נורמל, ה Boot נטען עם שורת הSafemode בתוכו)

מה אתם הייתם עושים במצב כזה? התחלתי לגשש. הכנסתי דיסק התקנה של , והתחלתי לעבוד עם ה Recovery Console. לא היה לי מושג ירוק איך עובדים עם הדבר הזה. איכשהוא הגעתי ל - C:\Windows ושם הסתבכתי עוד קצת. למה אין שם פקודת Edit פשוטה, לעזאזל?!? עם Edit הייתי יכול פשוט למחוק ת'מילים Safemode/, והכל היה בא על מקומו בשלום. בקיצור, הייתי צריך לעשות רישום Boot חדש בקובץ עם פקודה שנקראת Bootcnfg, ולהגדיר אותו בתור ברירת מחדל. אל תשאלו אותי איך עשיתי את זה, כי גם אני עד עכשיו לא יודע איך. פשוט נס.

פיוו, איזה סיפור.

בקיצור, מה שיצא מכל הסיפור הזה, שאני עדיין צריך להפעיל ת'ווינדוס במצב בטוח, אבל כל פעם שאני עושה ככה - המחשב מאתחל ת'עצמו מחדש. מה עושים? קרה למישו פה?

זאת בעצם השאלה הכי חשובה - אבל אשמח אם מישהו יוכל לענות גם על השאלות למעלה. מצטער על כל האריכות, אבל אחרי כל דקות המתח שעברתי, הייתי חייב לפרוק את זה אפשהו...

:bash:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

איזה כרטיס, של הפיירוייר?

אבל למה להוציא אותו? מילא אם הבעיה שלי עכשיו הייתה עם האייפוד, אני מבין.

אבל עכשיו הבעיה שלי בכלל לא קשורה לiPod. אני סתם ככה לא מצליח לאתחל ת'מחשב במצב בטוח. גם אם הiPod לא מחובר למחשב בכלל.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...