פורסם 2005 באוגוסט 1420 שנים כמובן ההודעה הזאת פונה לכאלו שהם לא לקוחות קיימים ומשומרים ע"י החברה כי להם נותנים הכל (אבל הכל כדי שישארו)זה מתחיל בזה שכל העיסקאות שלהם היום כרוכות בהתחייבות שלא ניתן להפר לא ע"י קנס ולא בשום דרך אחרת .זהו ציטוט של אחראית משמרת של השירות (שלא ננקוב בשמה)לנטויז'ן יש דרך מאוד מעניינת לתת שירות במענה מהיר והוא ע"י יירוט שיחות . עונים לך מהר אומרים לך שעסוקים ויתקשרו אלייך ב 24 השעות הקרובות .(לומרות שהיו נציגים שטענו שזה 48 שעות . והם פשוט משקרים כדי לכסת"ח)אליי חזרו אחרי יומיים ואחרי בערך 20 פניות ביומיים האלו שפשוט יירטו אותי כל פעם ואמרו שיחזרו אליי.מעבר לזה אצלהם אין מס' ימים לביטול העיסקה . הם אומרים שעם השתמשת מספיק דקה באינטרנט דרכנו אז העסקה תקפה ולא ניתן לבטלה למשך חצי שנה.יש עוד המון דברים שאוכל להוסיף עליהם. אבל בגדול השירות שלהם חרא וזה במילים עדינותהמסקנה להתרחק מהם .1. לא כול המסלולים של החברה כרוכים בהתחייבות,התקשרתי למוקד מכירות והזדהתי כלקוח חדש,והם הציעו לי חבילה ללא התחיבות.2. כאשר ביקשתי שיעבירו אותי למחלקת קשרי לקוחות,הבטיחו שיחזור אליי תוך 48 שעות,וכבר למחורת חזרו אליי.כאשר רציתי לשאול עוד משהו,השארתי את מספר הטלפון שלי במחלקת שירות לקוחות ותוך פחות מחצי שעה הנציג מהקשרי לקוחות חזר אליי.3. בדקת מה הנהלים בספקים אחרים? אני בטוח שתמצא שהם די דומים.
פורסם 2005 באוגוסט 1420 שנים <- עוד לקוח מרוצה של נטוויז'ן אני גם איתם מאז ה56K, לא קרה פעם אחת שהם לא פתרו בעיה (כל עוד היא קשורה אליהם) ולא הייתי צריך לצעוק עליהם אפילו פעם אחת.
פורסם 2005 באוגוסט 1420 שנים מחבר אז אולי נפלתי על נציגים עצלנים או משהו כזה ולגבי התקנון עוד לא נתקלתי בחברה שאין אצלה אפשרות להפר התחייבות בקנסואליי הם ממש לא חזרו כאשר השארתי מס' טלפון.אבל הדבר שהכי הפריע לי זה שהם מיירטים שיחות כל הזמן . העיקר לענות מהר ללקוח . ולחזור אליו תוך 24 שעות.ואם יש תקלת גלישה ואי אפשר להתחבר אז לא נראה לי הגיוני שיש לחכות 24 שעות
פורסם 2005 באוגוסט 1420 שנים ואם יש תקלת גלישה ואי אפשר להתחבר אז לא נראה לי הגיוני שיש לחכות 24 שעות גם כשהייתי מחובר עם אינטרנט זהב, הם לפעמים היו מבקשים ממני להשאיר מספר פלאפון ושנציג יחזור אלייך תוך 48 שעות בגלל עומס על מחלקת התמיכה.אפשר לפתור את זה בצורה מאוד פשוטה: לסרב, לבקש שישימו אותך על המתנה ושאתה לא מוכן לחכות 48 שעות עד שנציג יצור איתך קשר ויפתור את הבעיה!הם לא יכולים להגיד כלום לגביי זה, ומחוייבים לשים אותך על המתנה.
פורסם 2005 באוגוסט 1420 שנים מחבר במקרה שלי אז כנראה שלא אמרתי למס' נציגות שירות שאין לי בעיה להמתין על הקו כדי להגיע לקשרי לקוחותוהתשובה שקיבלתי (שהיא כמובן שיקרית) שלא ניתן להעביר כי הם שלוחה פנימית אז תשאיר טלפון .וגם דבר דומה קרה שהגעתי בטעות לשירות של השיחות לחו"ל של נטויז'ן וגם שם לא היו מוכנים להעביר אותי . אמרו לי להתקשר שוב והגיע לאן שאתה רוצה .
פורסם 2005 באוגוסט 1420 שנים גם כשהייתי מחובר עם אינטרנט זהב, הם לפעמים היו מבקשים ממני להשאיר מספר פלאפון ושנציג יחזור אלייך תוך 48 שעות בגלל עומס על מחלקת התמיכה.אפשר לפתור את זה בצורה מאוד פשוטה: לסרב, לבקש שישימו אותך על המתנה ושאתה לא מוכן לחכות 48 שעות עד שנציג יצור איתך קשר ויפתור את הבעיה!הם לא יכולים להגיד כלום לגביי זה, ומחוייבים לשים אותך על המתנה.סתם בשביל העניין, מתי זה היה? כי אני יודע להגיד בוודאות שלפחות בשנה האחרונה (ואני מאמין גם שיותר מזה) אין דבר כזה ליירט מעבר ל-3 (גג 4 אם יש תקלה מטורפת ביותר) שעות קדימה - אלא אם כן זה תומך מהרמה הכי בכירה שיש, וגם אז זה בד"כ 3-4 שעות גג. כנ"ל אחראי. כמובן, זה לא נכון להגיד אם התקשרת אחרי 01:00 בלילה או 02:00 בלילה, שאז לפעמים אין תומכים ברוסית למשל, ואז יירטו אותך להכי מוקדם שאפשר.
פורסם 2005 באוגוסט 1420 שנים לא זכור לי מתי זה היה, אבל בחצי השנה האחרונה זה בטוח לא...אז כבר למדתי בעצמי לסדר את התקלות (זכרתי בעל-פה את הפעולות שצריכים לבצע בכל תקלה מרוב שהיו קורות לי!).לא יודע אם שירות הלקחות שלהם השתפר מאז...למרות שאני יודע שהמהירות היו על הפנים (עד לפני חודש ושבוע, כשאני עזבתי).
פורסם 2005 באוגוסט 1520 שנים x-dude, הבעיות של גביית יתר הם ממש לא נפוצות אצל ספקים אחרים, רק אצל נטוויז'ן. כבר היו מקרים שבהם הלכו למשפט כי נטוויז'ן גבתה פי שניים ולא הסכימה להחזיר בעקבות כל מיני טענות מטומטמות. העובדה הזאת, צריכה להרחיק אנשים מהספק הזה בלי קשר לשום נתון אחר.אני מעוניין לשלם רק את מה שהתחייבתי אליו, ולא לשלם יותר מדי ואני אקבל על זה זיכוי בחודש הבא! זה בכלל לא מקובל, ונראה שרק אתה מוכן לדבר כזה אם עדיין נישארת איתם.פשוט קורה,מה לעשות...אני גם עוד מימיי ה 56K,היו פעמים שגבו יותר מדיי כסף ותמיד הורידו לי את ההפרש מהחודש הבא...קרה כמה פעמים.היו עוד כמה פאשלות במרוצת השנים,אבל בסה"כ אני דיי מרוצה,לא היו לי אף פעם בעיות מהירות (החל מה 56K ל ISDN והכבלים)....ככה שחוץ מכמה פאשלות שהיו,אני דיי מרוצה.(כמות הפאשלות שאני יכול לספור על כף יד אחת לעומת 9 השנים שאני מחובר אליהם זה בכלל לא נורא).
פורסם 2005 באוגוסט 1520 שנים אני גם מרוצה, אני בערך שנתיים בנטוויז'ן, חלק בכבלים וחלק בADSL, אף פעם לא קרה לי שהייתי צריך עזרה לא עזרו לי. גם כשהייתי לקוח חדש, אף פעם לא יירטו אותי. מוזר מה שאתה אומר.
פורסם 2005 באוגוסט 1520 שנים אני בנטוויזין עוד מהתחלה של הכבלים (הייתי בניסוי של הכבלים ומאז לא התנתקתי...) בחיים לא היתה לי בעיה איתם... פעם אחת הם הורידו אותי מהקו ואחרי 3 דקות התקשרו אלי משימור לקוחות....אני מרוצה מהם... המהיריות גם מצויינות.. איןם לי שום תלונות עליהם....
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.