עבור לתוכן

לאחר רומן קצר מאוד עם נטויז'ן הגעתי למסקנה אחת - להתרחק מהחברה הזאת

Featured Replies

פורסם

כמובן ההודעה הזאת פונה לכאלו שהם לא לקוחות קיימים ומשומרים ע"י החברה כי להם נותנים הכל (אבל הכל כדי שישארו)

זה מתחיל בזה שכל העיסקאות שלהם היום כרוכות בהתחייבות שלא ניתן להפר לא ע"י קנס ולא בשום דרך אחרת .

זהו ציטוט של אחראית משמרת של השירות (שלא ננקוב בשמה)

לנטויז'ן יש דרך מאוד מעניינת לתת שירות במענה מהיר והוא ע"י יירוט שיחות . עונים לך מהר אומרים לך שעסוקים ויתקשרו אלייך ב 24 השעות הקרובות .

(לומרות שהיו נציגים שטענו שזה 48 שעות . והם פשוט משקרים כדי לכסת"ח)

אליי חזרו אחרי יומיים ואחרי בערך 20 פניות ביומיים האלו שפשוט יירטו אותי כל פעם ואמרו שיחזרו אליי.

מעבר לזה אצלהם אין מס' ימים לביטול העיסקה . הם אומרים שעם השתמשת מספיק דקה באינטרנט דרכנו אז העסקה תקפה ולא ניתן לבטלה למשך חצי שנה.

יש עוד המון דברים שאוכל להוסיף עליהם. אבל בגדול השירות שלהם חרא וזה במילים עדינות

המסקנה להתרחק מהם .

פורסם

אני לא חושב שהם כל כך גרועים כמו שאתה תיארת. הרבה מהכללים האלה מופעלים גם אצל ספקיות אחרות, כך שזה לא חסרון אישי שלהם.

אף פעם לא הייתי לקוח שלהם, כך שאין לי דעה עליהם....

פורסם

לא יודע מה איתכם, אני אישית לקוח שלהם (כן, קבוע) ואין לי מילה רעה מיותרת.

אני מרוצה

פורסם
  • מחבר

לא יודע מה איתכם, אני אישית לקוח שלהם (כן, קבוע) ואין לי מילה רעה מיותרת.

אני מרוצה

כן זה בגלל שאתה לקוח קבוע שלהם . והם כמו כל חברה דוגלים בשימור הלקוחות.

ולי לא נראה הגיוני שאם אתה מתקשר לשירות ואתה רוצה להתנתק אז הם "לא יכולים לעשות את זה" וגם לא אחראית משמרת בשירות אלה רק בקשרי לקוחות .

אני יודע שאם היום ארצה להתנתק מחברה כל שהיא זה לא ייקח 3 ימים

פורסם

אם אתה בהתחייבות אז אתה יכול להתנתק חופשי, רק תמשיך לשלם לספק את התשלום החודשי הקבוע עד תום ההתחייבות, ואין לך אפשרות לבחור כאן בקנס (כמו עם חברות הטלוויזיה). כך היה לי מקרה עם אינטרנט זהב, והייתי צריך לחכות לתום ההתחייבות.

פורסם

להגיד לך את האמת?

זה קרה לי גם באינטרנט זהב.

אתה צועק קצת (לצערי ככה זה עובד פה) ומנתקים אותך מהר.

פורסם
  • מחבר

תשמע היית כבר בבזק בילאומי וגם מהם לא היה כל כך קשה להתנתק כמו מנטויז'ן

ומי שמע על זה שנציג שירות שלהם יגיד שאין דרך להשיג או להעביר אותך לקשרי לקוחות אלה רק שהם ייצרו איתך קשר

ובנתיים אתה נשאר מחובר .

וחץ מזה מי שמע על התחייבות ללא אפשרות להפר אותה ע"י תשלום קנס

זה מגוחך . ומי שמקבל את זה לדעתי עושה טעות

היום אני בברק ואני מרוצה

בעיקר מהשירות

משלם מחיר נמוך ללא שום התחייבות

מטפלים לי בבעיות כשיש לי

ואני יודע שחופש הבחריה נשאר בידי ולא ביד החברה.

תחרות בשוק זה בריא ללקוח אבל ברגע שהוא מחוייב אז פה זה נגמר הוא בעצם צרכן ללא אפשרות בחירה

פורסם

לי היה רומן איתם עד לא מזמן, רציתי לגמור והם לא נתנו לי ... :nixweiss:

::)

אמא שלי דיברה איתם וביקשה ( ::) ), בתשובה היא נענתה שזה בטיפול ואין לה מה לדאוג וכי היא לא תחוייב בחשבון. אמא שלי נתקה, אבל היא ידעה עם מי יש לה עסק, אבל בכל אופן היא התקשרה לבנק וביטלה את ההוראת קבע שהיא עשתה להם, אחרי כמה ימים היא רואה שמופיעה בחשבון שניסו לחייב את החשבון שלה אבל בגלל שהיא ביטלה את ההוראה קבע, הבקשה שלהם (נטויז'ן) לחיוב החשבון נדחתה. :screwy:

כמובן שאמא שלי ישר התקשרה אליהם בחזרה, והיא אמרה להם, אמרתם שאתם מנתקים, אז למה לא נתקתם ? :nixweiss:

והם אמרו לה שהם שלחו אימייל לתיבה שלי ואני צריך להחזיר Replay ואז הם ינתקו, בתגובה לזה היא שאלה אותם, מדוע שדיברתי עם הנציג הוא לא אמר זאת ? :nixweiss: והם ענו לה שזה כניראה נציג חדש והוא לא ידע את זה, עכשיו מה אמא שלי אשמה? ואם היא לא הייתה מבטלת את ההוראת קבע, היו מחייבים לה את החשבון. :nixweiss:

היא החזירה REPLAY לאימייל שהם שלחו לחשבון שלנו, בתקווה שהפעם המנוי ינותק ושלא יהיו לא צרות. (אחרי הכל, הם עלולים לראות שהם לא קיבלו כסף על החודש הזה מכיוון שההוראת קבע נדחתה בבנק) (בנתיים כמובן התחברנו לברק במקביל), אחרי שבוע אמא שלי התקשרה לוודא שהכל בסדר, נחשו מה?! הם לא נתקו את המנוי עדיין :pissed:

בסוף כבר נמאס לי מהם, ואני התקשרתי אליהם ודיברתי עם הנציג ואמרתי לו שלא יכול להיות כזה דבר, והוא שלח שוב פעם אימייל שאליו הייתי צריך להחזיר replay, הוא בא לנתק ואמרתי לו שאני מחזיר לו את זה תוך 10 שניות את הreplay ושישאר על הקו, החזרתי לו את זה אחרי כמה שניות והוא ראה שהוא קיבל ולמזלי נפלתי על נציג קצת בסדר ונתקו את המנוי. :pissed:

אבל אחרי טירטורים ועצבים אין סוף, בקיצור, אני בכלל לא ממליץ עליהם בלשון המעטה. :nixweiss:

פורסם

לפותח הת'רד,זה שלא קראת את האותיות הקטנות זו כבר בעיה שלך,היום זה דבר ידוע שאתה צריך להתחייב לתקופה מסויימת ואם אתה מתנתק בזמן ההתחייבות אז אתה ממשיך לשלם עד סוף תקופת ההתחייבות.

אני לקוח של נטויז'ן כבר משהו כמו 9 שנים...יש בעיות? כן לפעמים יש,לפעמים בעיות שקשורות בחיוב לא נכון (לוקחים יותר כסף ממה שמגיע להם),אחרי דיבור קצר שהם רואים שהלקוח לא משקר הם פשוט מורידים את פער הסכום מהחודש הבא.

זה לא רק בנטוויז'ן,זה ככה בכל מקום,לשמחתי המקרים שהיו לי בעיות איתם היו בודדים....מעצבנים רצח,אבל עדיין בודדים :P

פורסם

x-dude, הבעיות של גביית יתר הם ממש לא נפוצות אצל ספקים אחרים, רק אצל נטוויז'ן. כבר היו מקרים שבהם הלכו למשפט כי נטוויז'ן גבתה פי שניים ולא הסכימה להחזיר בעקבות כל מיני טענות מטומטמות. העובדה הזאת, צריכה להרחיק אנשים מהספק הזה בלי קשר לשום נתון אחר.

אני מעוניין לשלם רק את מה שהתחייבתי אליו, ולא לשלם יותר מדי ואני אקבל על זה זיכוי בחודש הבא! זה בכלל לא מקובל, ונראה שרק אתה מוכן לדבר כזה אם עדיין נישארת איתם.

פורסם

כמובן ההודעה הזאת פונה לכאלו שהם לא לקוחות קיימים ומשומרים ע"י החברה כי להם נותנים הכל (אבל הכל כדי שישארו)

זה מתחיל בזה שכל העיסקאות שלהם היום כרוכות בהתחייבות שלא ניתן להפר לא ע"י קנס ולא בשום דרך אחרת .

זה נכון בכל חברה

לנטויז'ן יש דרך מאוד מעניינת לתת שירות במענה מהיר והוא ע"י יירוט שיחות . עונים לך מהר אומרים לך שעסוקים ויתקשרו אלייך ב 24 השעות הקרובות .

(לומרות שהיו נציגים שטענו שזה 48 שעות . והם פשוט משקרים כדי לכסת"ח)

מה שעושים במצב כזה זה אומרים להם שאתה לא יורד מהקו, גם אם תחכה עד מחר עד שהם מעבירים אותך ישירות לשימור לקוחות. אולי תרגיש כמו טמבל 10 דקות או 20 דקות במקרה הגרוע, אבל תקבל את מבוקשך. אם הם מנתקים, תתקשר שוב, ישר תבקש אחראי, תתלונן על מי שניתק לך את הקו, ואח"כ תעשה את אותו הדבר בדיוק.

ומי שמע על זה שנציג שירות שלהם יגיד שאין דרך להשיג או להעביר אותך לקשרי לקוחות אלה רק שהם ייצרו איתך קשר

כל ספק אינטרנט בארץ, ואפילו בחברות אחרות זה ככה (נראה לי שבמי עדן, ואם אני לא טועה גם בחברות סלולר- אבל יכול להיות שאני טועה)

ובנתיים אתה נשאר מחובר .

פורסם

מה?!

לא יודע איך יש לכם דברים מוזרים איתם אבל אני לקוח מרוצה עד הגג! יש לי היסטוריה ארוכה איתם ורק דברים טובים יש לי להגיד עליהם :)

בפעם הראשונה שהתחברתי אליהם עוד בימי ה 56K היה כרגיל והשירות תמיד היה טוב. שעברתי לאינטרנט המהיר עברתי לבזק בינלאומי

וכאן הייתה אכזבה! המענה בטלפון בשירות לקוחות, בתמיכה הטכנית ובכל מה שקשור לשירות היה ארוך ומייגע. הפינגים במולטיפלייר היו בשמיים, ההורדות לא הכי מהירות.

עברתי לנטויז'ן ואני מרוצה מאוד! זאת החברה הטובה ביותר לדעתי אני לקוח קבוע ויש לי ותק אז אולי הם מתייחסים אחרת. אבל בכללי אני מרוצה מאוד השירות מצויין.

הינה דוגמא ממש מעכשיו. היו לי התנקויות באינטרנט והתומך אמר שזה לא בעיות אצלהם ואמר שיש לי בעיות בפאייר וול. לא הורידו אותי מהקו ואמרו שיתקשרו יותר מאוחר. הבחור ישב שם כמה דקות וניסה לפתור את הבעייה ובסוף אמר לי לסדר את הפאייר וול. הם ממש טובים והשירות שלהם מעולה!

ממני תשמעו רק המלצות הכי טובות שיש.

ותמיד תשאל על הכל הרי ידוע שיש התחייבות!

פורסם
  • מחבר
מה שעושים במצב כזה זה אומרים להם שאתה לא יורד מהקו, גם אם תחכה עד מחר עד שהם מעבירים אותך ישירות לשימור לקוחות. אולי תרגיש כמו טמבל 10 דקות או 20 דקות במקרה הגרוע, אבל תקבל את מבוקשך. אם הם מנתקים, תתקשר שוב, ישר תבקש אחראי, תתלונן על מי שניתק לך את הקו, ואח"כ תעשה את אותו הדבר בדיוק.

אין את האפשרות הזאת . תאמין לי דיברתי שם עם אחראית ממוקד השירות וביקשתי להתנתק וגם היא אמרה לי שהיא לא יכולה לנתק אלה להעביר בקשה לקשרי לקוחות (נשמע תמוה אבל נכון ואפילו התווכחתי איתה לא קצת על חוסר ההגיון שלאחראית אין הרשאה לנתק)

וכל הנציגים טענו שאין דרך להעביר לקשרי לקוחות שזוהי שלוחה פנימית בחברה והם עמוסים במשך כל היומיים האלה והם ייצרו איתך קשר .

מה שכן יכל להתקשר אלי אחראי מהשירות לנסות ללבן את העיניינים אבל נציג מקשרי לקוחות לא יכל . מוזר.

ועוד אחרי שהסברתי לאחראי השני עדיין דבק בעמדה שלא ניתן להעביר לקשרי לקוחות . תשאיר מספר לחזרה ויחזרו אלייך .

מעניין שבקווי ברק כל זה לא קיים . שרציתי להגיע לקשרי לקוחות הגעתי אליהם מייד . וגם החבילה שהציעו לי היא ללא התחייבות ובמחיר טוב .

ולבחור שותיק אצלה talmAn . לא מדובר על לקוחות ותיקים אותם ממש מאכילים בכפית . אבל דואגים להשאיר אותם בהתחייבות. ולא אצל כולם יש התחייבות כפי שאתה רואה.

והבעיה הכי חמורה אצל נטויז'ן (בתור אחד שעבד במוקד שירות ) הם כנראה לא ערוכים לכמות השיחות שהם מקבלים וגם אם הם מקבלים המון שיחות זה לא סימן טוב .

אבל הבעיה היא שהם דואגים לתת מענה מהיר ללקוח אבל ליירט אותו ולתת לו לחכות בין יום ליומיים עד שיחזרו אליו . זה לדעתי לא שירות . זה יפה על הנייר מבחינת יעדים אבל זה לא שירות .

אני התרגלתי שכדי להשיג את הוט לדוגמא לוקח 10 דק' . מה לעשות אבל ברגע שאני משיג אותם הם לא מיירטים אותי . אני מעדיף את זה.

פורסם

בנטוויזן יש מספר לקשרי לקוחות...

אני הגעתי אליהם כבר כמה פעמים במטרה להוריד את המחיר בצורה דראסטית, זה לא קשה להגיע אליהם

פורסם

בדיוק אותו הדבר קרה לי עם אינטרנט זהב ( וכתבתי על זה כאן ) , מרחו אותי בסיפורים שיתקשרו אליי , בקיצור שבועיים אותו סיפור אני מתקשר ואומר להם מה נסגר והם בשלהם : " אל תדאג פשוט היו לנו קצת בעיות . היום בשעות הערב ייתקשר נציג וידבר איתך " . .. בקיצור הבנתי שלא הולך איתם בטוב , התקשרתי יום אחד הייתי כ"כ עצבני ,צעקתי, איימתי ומה לא , ותוך עשרים שניות הביאו לי איזה מישהו בכיר שפתר את הבעיה בשניה , מה לעשות רק ככה זה עובד. :nixweiss:

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים