עבור לתוכן

מתי הדלק נגמר יותר מהר במהירות נמוכה או גבוהה,ידני או אוטומטי?

Featured Replies

פורסם

^ ^ ^ ^ ^ ^

איזה שטויות, אם יש ירידה ארוכה, תחזיק על הירידה ברקס אחרי זה אם יקרה משהו תביא בלימה הברקסים יהיו לוהטים ולא יעבדו,

תמיד עדיף לבלום עם המנוע, אני לא מתכוון ללרדת ירידות על ראשון, אבל שלישי או במקרים אפילו רביעי, זה מסוכן לתת לאוטו לרוץ חופשי.

  • תגובות 109
  • צפיות 10.7k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

פורסם

התכוונתי במהירויות גבוהות לא בירידה, כמו שרוקי אמר

פורסם

היא לא מבוססת גז אלא בנזין

מנוע בנזין 1500 יחד עם מנוע חשמלי בהספק זהה

המנוע החשמלי מנצל את העודפים שבכל אוטו אחר מתבזבזים

כמו בלימה והאטה

וגם סיבוביי סרק

פורסם

אגב כמה מימי שהגיב כאן יש לו רשיון נהיגה?

את הרישיון שלי קיבלתי היום :P מזל טוב לעצמי...טסט ראשון.. :D .

פורסם

ברכבי הייבריד באמת ניתן לנצל את סיבובי המנוע לניצול טוב יותר של האנרגיה.

במנועים רגילים, לא משנה עד כמה הסל"ד יהיה גבוה, האלטרנטור מקובע על המתח היוצא וההספק, מה שכן, סל"ד גבוה לרוב תורם גם לשחיקת האלטרנטור, בעיקר ברכבים קצת יותר ישנים או ברכבים אשר התקינו בהם אלטרנטורים סוג ד' (לאחר החלפה).

פורסם

:kopfpatsch:

זה האוטו שלי ::)

קיצר הוא לא עושה 7000 אלא 6200

אני לא מתכוון להתווכח. באמת שלא :)

אני רק אומר שהפוקוס שאני נהגתי עליה הגיעה ל7000 סל"ד.... זה הכל

פורסם

איפה בדיוק נהגת בפוקוס 1.6 שעושה 7000??

פורסם

עניין ה 7000 הזוי קצת גם בעיני... יש מצב לסקרינשעוט תוך כדי נהיגה? ;D

פורסם

איפה בדיוק נהגת בפוקוס 1.6 שעושה 7000??

בין צומת עין הקורא לצומת בית עובד אם זה חשוב לך לדעת... ;)

היתי מצלם אבל אני מעדיף לשמור את העיניים על הכביש ואת הידיים על ההגה. מן קטע ביזארי שקיים אצלי... :silly:

פורסם

אני יודע שבמנוע ה1.6 המנתק הוא ב6500 ובמנוע ה2 ליטר הוא ב7000...

ככה שנראה לי מוזר כל העניין הזה...

פורסם

צריכת הדלק הכי טובה היא ברכבת... ;)

פורסם

נהפוך הוא

פורסם

פר טון פר ק"מ ספינת מכולות היא הכי יעילה

פורסם

אופניים יותר יעילים

פורסם

אם אתה מחשיב את האנרגיה הדרושה כדי לכלכל בן אדם, אז ממש לא

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים