עבור לתוכן

AA*16 משו מטורףףףף

Featured Replies

פורסם

אפילו 10000FPS לא יגדילו את מהירות התגובה שלך הם יגדילו רק את המהירות שהמשחק רץ

אני אצייר לך מצב ואז בטוח תבין למה יש הבדל בין 24 פריימים בשנייה ל 240 פריימים בשנייה.

תחשוב שאתה בבית שלך, מסתכל דרך התריסים, ורוצה לירות עם רובה צלפים באיזה מחבל שמתקרב בריצה מטורפת ותזזיתית מצד לצד לבית שלך.

עכשיו יש שני מצבים:

1. אני עומד לידך, וסוגר לך את התריסים מול הפרצוף (ומן הסתם אתה לא תראה כלום ככה) ואז פותח אותם שניה אחרי זה, ואתה בינתיים מנסה לכוון ולירות על המחבל, ואני ככה לידך מציק לך - פותח וסוגר את התריסים איזה 30 פעמים בדקה.

2. מצב שני, אתה עדיין עם רובה דרך התריסים, ואני עומד לידך, אבל פותח וסוגר את התריסים עם מכונה מיוחדת, שעושה את פעולת הפתיחה והסגירה - 10,000 פעם בדקה.

באיזה מצב יהיה לך יותר קל לפגוע במחבל שרץ לקראת הבית שלך ורוצה להתפוצץ עליך?

HF

  • תגובות 90
  • צפיות 8.1k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם

חחחחחחח איזה דמיון יצירתי..

;D

פורסם

אתה טועה. 100000FPS יקטינו את הזמן שלוקח למחשב להגיב לפעולה שעשית.

נניח ואתה משחק במהירות 25 FPS, הזמן בין פריים לפריים הוא 4 מאיות השניה, וזה הזמן שיקח לו להגיב לפקודה שלך.

מצד שני אם אתה משחק ב100 FPS, הזמן מתקצר פי 4.

זה הסבר קצת מופשט, שלא לוקח בחשבון כל מני פרמטרים כמו צורות של תכנות של ה Input Queue והתגובה אליו, אבל זה מספיק כדי להבין איפה ההשפעה של פריים רייט יותר גבוה.

פורסם

Nemo צודק :P

FPS זה כמה פריימים לשנייה המסך מציג לך.

ככל שהוא מציג יותר פריימים המשחקיות תהיה מהירה וחלקה יותר -וכמובן שאז זה ייתן לך תנאי משחקיות טובים יותר...

בכל מקרה, מ60FPS ומעלה זה נחשב משחקיות אופטימלית, כלומר, טוב יותר מזה כבר לא יכול להיות... ;)

פורסם

אני אצייר לך מצב ואז בטוח תבין למה יש הבדל בין 24 פריימים בשנייה ל 240 פריימים בשנייה.

תחשוב שאתה בבית שלך, מסתכל דרך התריסים, ורוצה לירות עם רובה צלפים באיזה מחבל שמתקרב לבית שלך.

עכשיו יש שני מצבים:

1. אני עומד לידך, וסוגר לך את התריסים מול הפרצוף (ומן הסתם אתה לא תראה כלום ככה) ואז פותח אותם שניה אחרי זה, ואתה בינתיים מנסה לכוון ולירות על המחבל, ואני ככה לידך מציק לך - פותח וסוגר את התריסים איזה 30 פעמים בדקה.

2. מצב שני, אתה עדיין עם רובה דרך התריסים, ואני עומד לידך, אבל פותח וסוגר את התריסים עם מכונה מיוחדת, שעושה את פעולת הפתיחה והסגירה - 10,000 פעם בדקה.

באיזה מצב יהיה לך יותר קל לפגוע במחבל שרץ לקראת הבית שלך ורוצה להתפוצץ עליך?

HF

המצב שאתה מתאר נכון רק במשחקי רשת כי בדרך כלל כשהתמונה נתקעה במשחק הדמויות לא זזות עד שהמשחק חוזר לרוץ

ד"א אתה יודע איפה אני יכול לקנות את המכונה לסגירת תריסים?

פורסם

זה נכון שהדמויות לא זזות בזמן שהוא נתקע, אבל מדובר כאן על קואורדינצית יד ועין.

היד שלך ששולטת בעכבר זזה בקצב מסוים וכיוון מסוים בהתאם למה שהעין רואה.

לעין יהיה קל ה-ר-ב-ה יותר לבצע הערכה לגבי היכן הכוונת (הצלב) שלך והאוייב יפגשו, אם יתנו לה מידע 10,000 פעם בדקה, לעומת 24 פעם בדקה (אני בכוונה מקצין)

בקשר למכונה, כרגע יש רק אחת, והיא עדיין בשלבי אב-טיפוס.

ברגע שהפיתוח יושלם, אשמח להעמידה למכירה פומבית ב Trade Zone :)

פורסם

Nemo צודק :P

FPS זה כמה פריימים לשנייה המסך מציג לך.

ככל שהוא מציג יותר פריימים המשחקיות תהיה מהירה וחלקה יותר -וכמובן שאז זה ייתן לך תנאי משחקיות טובים יותר...

בכל מקרה, מ60FPS ומעלה זה נחשב משחקיות אופטימלית, כלומר, טוב יותר מזה כבר לא יכול להיות... ;)

FPS לא באמת משנה את המהירות במשחקים זה כמו הדוגמה עם התריס של HF (ח"ח :) ) המחבל יזוז באותה מהירות בכל מקרה.

ולמה אתה אומר שאין יותר טוב מ60?

לדוגמה: תפעיל 3DMARK 2003 עם המבחן הראשון של המטוסים יש שם FPS בין 50 ל 400, ההבדלים גדולים מאוד.

זה פשוט מציאותי יותר לראות תנועה ב400FPS כי זה יותר כמו לראות משהו במציאות (בלי FPS בכלל) ולא סרט עם פריימים קבועים מראש.

אתה טועה. 100000FPS יקטינו את הזמן שלוקח למחשב להגיב לפעולה שעשית.

נניח ואתה משחק במהירות 25 FPS, הזמן בין פריים לפריים הוא 4 מאיות השניה, וזה הזמן שיקח לו להגיב לפקודה שלך.

מצד שני אם אתה משחק ב100 FPS, הזמן מתקצר פי 4.

.

למה שהמחשב יגיב לפי הFPS שעל המסך?

בשביל לירות במשחק למשל אתה שולח פקודה למעבד, לא לכרטיס מסך, והוא מעבד אותה והכרטיס מסך רק מציג את מה שאמור לקרות כתוצאה.

התוצאה על המסך (הירייה) תראה לך פחות מדוייקת בתזמון שלה על המסך כי הוא לא יציג אותה בדיוק באותו הזמן בגלל שהFPS נמוך.

אבל זה לא הבעייה של FPS נמוך כי כמעט אי אפשר בכלל לראות את זה (אם בכלל).

FPS משפיע יותר על הקורדינציית יד עיין כמו שHF אמר.

פורסם

אני אומר את זה כי ראיתי באתר נחשב (ברח לי השם שלו) שכשהוא משווה כרטיסי מסך הוא נותן בקצה התחתון של המסך קנה מידה כזה בערך:

10-30 - משחקיות גרועה

30-50 - משחקיות טובה

60+ -משחקיות אופטימלית

פורסם
  • מחבר

אני אומר את זה כי ראיתי באתר נחשב (ברח לי השם שלו) שכשהוא משווה כרטיסי מסך הוא נותן בקצה התחתון של המסך קנה מידה כזה בערך:

10-30 - משחקיות גרועה

30-50 - משחקיות טובה

60+ -משחקיות אופטימלית

www.guru3d.com

פורסם

וואלה.

תודה ;)

פורסם

אז אתה אומר שאין הבדל בין 60FPS ליותר?

אולי אף אחד לא צריך יותר, אבל זה לא אומר שזה קצב האופטימלי.

פורסם

אף אחד לא צריך יותר בשביל הנאה מקסימלית מהמשחק, בגלל זה זה נחשב קצב פריימים אופטימלי -כמובן שיותר מזה זה בעקרון יותר טוב אבל לא תרגיש הבדל...

פורסם

אז זה לא אופטימאלי :silly:

(זאת הכוונה שלי,אין קצב אופטימאלי, כמה שיותר יותר טוב)

פורסם

זה כן אופטימלי עבורך, העין שלך לא יכולה להנות יותר כשיש יותר מ60FPS, עבורה זה כנראה אותו דבר..

פורסם

60fps בקטעים כבדים זה כן אופטימלי, גם ככה המסך עושה 85-100hz (מקביל ל fps) אז זה לא משנה אם יש יותר.

ומי שחושב שבגלל כמה מאיות השניה הוא ישחק פחות טוב אז הוא noob רציני :lol:, זה לא מה שעושה שחקן טוב יותר, בדוק.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים