שיר ראפ שנכתב בחירפון טוטאלי חחחחחחח ראו הוזהרתם - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

שיר ראפ שנכתב בחירפון טוטאלי חחחחחחח ראו הוזהרתם


Da-Funk

Recommended Posts

דיייייי אני לא מחפש שטוץ שצוץ מוץ ! מזה פה קיבוץ אנ'קצת לחוץ.. מחפש תירוץ להנכס ל פיפ! פיפ! הכל מצונזר פיפ! מזה פה מנזרררר כן כן לא כן לא אני מתחפן לא כן כן לא!

כן כן הגענו לבית 2.. הכל פה מלא ערסים מתחילים להריד ידיים דיי כבר אלימות דיי כבר לך תמות קיבינימוט כן אני יודע יצא לי בעיוות כי אני מחפש תירוץ להכנס ל פיפ! פיפ! הכל מצונזר פיפ! מזה פה מנזר ? כןכן לא כן... ? כןכן לא כןן!?!?!

כןכן הגענו לבית שלוש אני מתחיל לתת בראש כוסיות שמוסיות קונפות העיקר לכבוש.. הכל כבר מוכן אמצעי מניעה את העכוז מניעה אני מוכן לכניעה כי אני בסך הכל מחפש תירוץ להכנס ל פיפ! פיפ! הכל מצונזר ! מזה פה מנזר ? פיפ! פיפ! כן אני מתחרפן לא כן כן לא כן כן כן

הגענו לבית הסופי הרפס בפי סימנים חשודים נראים על גופי . פייייייי וגם ריח מסריח של חצי אבטיח שהיה בבסטה של ערבי מרפיח ואז אני מבין שאני כבר לא מחפש תירוץ להכנס לפיפ! פיפ! הכל מצונזר ! מזה פה מנזר ? פיפ! פיפ! ערבים פיפ! אני מתחרפן לא כן לא כןכן לא לא לא לא כן

חחחחחחחחחחחחחחחח :silly:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הכל פה מלא ערסים מתחילים להוריד ידיים

:lol: :lol: :lol: :lol: שיר דפוק אבל עם זה קורע!!!!!!!!!!! חוץ מזה השורה ''הכל פה מלא ערסים מתחילים להוריד ידיים '' לא כולם כאן בקטע של הורדות ידיים!!!!!! רק בלוסקיי בקטע של זה!!!!!!!!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

חחחחח אופס! זה היה אמור להיות "להרים" ידיים... והשיר אמור להיות דפוק הזהרתי כבר חחחח

לא לקחתי כלום פשוט ניסיתי להוציא את ה"אני היצירתי" שבי... ועכשיו הבנתי שצריך לכלוא אותו עמוק באדמה  :lol:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...