פי-יה! הטמפ' הגיונית?!?!? - אוברקלוקינג וקירור - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

פי-יה! הטמפ' הגיונית?!?!?


yoav9

Recommended Posts

דבר ראשון, מי שלא קרה את קורות המודינג האחרון שלי (החלפת המארז) אז שילח בבקשה ללינק המצורףהעברת מארז-למה לא לעשות את זה בבית:

בקיצור שמנו את הhardcano 2 וחיברתי אותו מתחמת לhsf ליד הליבה של המעבד (לא על) ומאחורי הליבה של הכרטיס גרפי (hercules ti-500)

עכשיו בחדר שלי יחסית חם, אני לא יכחיש, אבל ככה, על המעבד כתוב שהחום שלו הוא בסביבות ה38-40 מעלות לעומת הכרטיס הגרפי שעומד על 51 מעלות בערך! וזה ביחד עם crystal orb וas3...

ובלי oc, עכשיו אני מודה שחדר חם, אבל המארז שלי מנפוצץ במאווררים (92 מ"מ שקוף בצד, אנטק סיקלון בלוואר ו6 מאווררים אחרים) אז זה נראה לי הרבה, כמובן שגם עם oc אני לא מצליח במיוחד...

עכשיו לשאלה, זה נורמלי? החדר שלי חם מדי? הhardcano טועה... שמתי את הבודק טמפ' במקום הנכון? יכול להיות שהחלפתי צדדים (מעבד 51 מאיץ 39) והאם לכל הרוחות gay kiddy porn is bad???????

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יש מצב שאתה מסתכל את התוצאות של הסנסורים הלא נכונים? או מסתכל עליהם הפוך? או שכחת איזה סנסור באמת מתחבר לאיזה?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הטמפרטורות נורמליות לחלוטין.....

כמו שאמרת בעצמך, החדר חם. מה שהמאוררים עושים זה לוקחים את האוויר החם ממילא שבחדר וזורקים אותו לתוך המארז. שם האוויר מתחמם שוב (בגלל המעבד, הכרטיס הגרפי וכו'). אין שום סיבה שתראה טמפרטורות נמוכות יותר. אם אתה רוצה לבדוק את זה פתח מיזוג אוויר ואת המארז ותראה שהטפרטורה תרד פלאים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

חלקם-רובם

אני אבהיר את העניין...

החדר של יואב רותח. במיוחד בימים האחרונים בהם החום פשוט מעיק.

יש לו שני מאווררים שמכניסים אוויר בחלק הקדמי-תחתון של המארז, מאוורר אחד שמכניס אוויר על הדלת, לכיוון חריצי ה-PCI ועוד 40 מ"מ קטן מההארדקנו.

שני מאווררים שמוציאים אוויר מתחת לספק, אחת על תקרת המארז ו"נושב ציקלון" של אנטק מתחת לכרטיס המסך.

הטמפרטורות הגיוניות לחלוטין יחסית למצב של החדר שלך. תקנה מזגן ותראה אותן צונחות באופן משמעותי. כרגע אני לא חושב שכדאי לך להחליף את כיוון המאווררים, הם לא הבעיה. הבעיה גם לא תיפתר כתוצאה משינוי הכיוון, היא תיפתר רק ממצב עומס החום בחדר שלך.

ניתן לראות את השפעת החדר יפה בחורף. כשקר, והחלון סגור, הטמפ' אומנם נמוכות, אך עדיין לא משביעות רצון. כשפותחים את החלון בחורף, טראח הן צונחות בכ-4 עד חמש מעלות.

במקרה שלך, הורדת הטמפ' בחדר שלך מבערך 40 מעלות שהוא עכשיו ל-30 נניח, תגרום לירידת טמפ' במחשב משמעותית ביותר. הנחה שלי שהליבה הגראפית שלך לא תעבור 40-42 מעלות.

חכה לחורף, או תקנה מזגן. ;D

עומר

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...