פורסם 2005 ביולי 2820 שנים דונא נפלתם על תכנאי דפוקיםלי כסידרו את האינטרנט אחרי מעבר דירה הוא עשה את זה מה זה יפה הוא העביר איזה 2 מטר כבל אבל הוא זרק אותו סתם ככה הוא הצמיד את זה לקיר אם מסמרים ככה שזה בכלל לא מפריע.
פורסם 2005 ביולי 2820 שנים יש טכנאים שיודעים לעשות את העבודה ("ראש גדול"), ויש טכנאים סתם חרטטים ("ראש קטן")זה באמת עניין של מזל.
פורסם 2005 ביולי 2820 שנים שטויות אצלי באו ושמו את זה בארון חשמל יפה ומסודר פשוט צריך לדאוג שתהיה שם נקודת חשמל.
פורסם 2005 ביולי 2920 שנים אני דווקא מת על הטכנאים של HOT שילמתי אחד בא אלי להתקין את המודם,ושילמתי לו 200 שקל והוא חיבר לי את כל החדרים פיראטית כך שאני משלם רק על נקודה אחת.
פורסם 2005 ביולי 2920 שנים גם לי הייתה איתם בעיה - הם פשוט נותני שירות גרועים.1. לפני שנתיים התקינו אצלי נקודה בחדר ומתחו כעשרה מטר כבל על הרצפה בלי למסמר לקיר פשוט זרוק על הרצפה (!). בגלל שהכבל היה קצר לא יכולתי לחברו לקיר ולהעביר אותו מעל למשקופים אז השארתי את זה ככה (מתוך ידיעה שאם הם יבואו לסדר את זה הנזק יגדל עוד יותר)2. לפני שבועיים התקשרתי אליהם שוב כי ה-VOD לא עבד בשתי הממירים בבית, לא שהוא הפסיק לעבוד - הוא לא עבד אף פעם. הטלפנית אמרה שצריך "לפתוח" את הערוץ אצלנו בממירים (חשבתי שמדובר על חסימת תוכנה) והזמינה טכנאי. הטכנאי הגיע, התחיל להפוך את כל הכבלים בבית, החליף את המגבר באחת הקומות, החליף את שתי הממירים והחליף את הפילטר בכניסה הראשית לבית.לבסוף אחרי שתכננתי שהתהליך יקח חצי שעה והוא לקח שלוש שעות הוא אמר בסדר והלך.. אמרתי לו "רגע" ורציתי לראות אם ה-VOD עובד, הוא אמר שהוא לא עבד כי הוא צריך להתקשר מהאוטו ולהגיד שיפתחו לי את הערוץ ותוך 20 דקות זה יעבוד - כמובן שזה לא עבד.הוט פשוט חברה גרועה מבחינת שירות. הממירים שלהם איטיים (ד"א הממיר החדש הרבה הרבה הרבה יותר טוב - זה בלי הכרטיס החכם), התוכן מחורבן וזה פשוט לא עובד כמו שצריך אף פעם.אם לא הייתי בצבא הייתי מטפל בזה מזמן ומעיף אותם ועובר ל-YES.ד"א, שכחתי לציין כי חיכיתי 39 דקות עד שהטלפנית ענתה?גדעון
פורסם 2005 ביולי 2920 שנים אני דווקא מת על הטכנאים של HOT שילמתי אחד בא אלי להתקין את המודם,ושילמתי לו 200 שקל והוא חיבר לי את כל החדרים פיראטית כך שאני משלם רק על נקודה אחת. חחח אתה יכול לקחת כרטיס רשת וכמה חוטים ולחבר את כל החדרים לאינטרנט בפחות מ- 200.
פורסם 2005 ביולי 2920 שנים לא קשור להוט ולא ליס אבל קשור לטכנאים יום שלישי או רביעי בא אלי טכנאי של ניופאן היה הכי נחמד בארץ את כול הקידוחים בקיר הוא קדח מעל נייר שם אותו בצד ואח"כ לקח וזרק אותו ככה שלא ישאר אבק חיבר לי את כול הכבלים שהוא היה צריך, הסביר לי אם יש לי בעיות קטנות איך אני יכול לפתור אותם ודאג שיהיה לי את המספר של השירות לקוחות שלהם ואפילו שהוא עבד אז הוא הזיז לי את הממיר ואת המדפסת אז שהוא הלך הוא חזיר אותם למקום וחיבר אותםהקיצר הייתי ממש מרוצה מהשירות! (לפי מה שהם אומרים הם זכו בפרס השירות ובדוגרי אני מאמין להם)
פורסם 2005 ביולי 2920 שנים כן.. לניופאן יש שירות טוב.בא אלי איש שירות שלהם כדי לבדוק שהטלויזיה עובדת(החדשה) והוא הסביר, וחיבר הכל טוב.בכל מקרה, אחרי שהוא הלך חיברתי הכל בתצורה שונה לגמריי :-).
פורסם 2005 ביולי 2920 שנים דיגום דיגום !!! איפה הסטריפים?<!@?#! ביקורת טכנית בקרוב !! חייבים לדגם !!!
פורסם 2005 ביולי 2920 שנים מחבר \עידכון הזמנתי טכנאי שוב, ואמרתי לו שהם עשו עבודה לא טובה וזה לא צורה ככה, אמרתי לו אם אפשר לחבר את זה בארון תקשורת או משהו, והוא אמר שאי אפשר כי אצלי זה לא מתחבר משם. :'( בקיצור, הוא היה מאוד נחמד וביקשתי ממנו שינסה לעשות משהו, ולמזלי נפלתי על אחד גבר, אז הוא הלך והביא מן תעלות כאלו והאריך את החוטים ושם אותם בתוך התעלות ועכשיו זה פי 1000 יותר יפה
פורסם 2005 באוגוסט 120 שנים עזבו את הטכנאים זה עוד חצי נחמה. בגלל שהפריסה של הכבלים חלקה יושבת על תשתית מאוד ישנה של הגוונים שגורמת להמון בעיות. אצלי לדוגמה לאחר פניות מרובות החליפו את התשתית שכל הבניין (שהיא הייתה ישנה ומסורבלת) כמובן שלוויתי אותם צעד צעד וראיתי בדיוק מה הם עושים הייתי איתם למטה ודאגתי לראות שהם לא מחפפים . אבל זה מילא - השירות הטלפוני שלהם הוא הכי גרוע בעולם הטמיכת אינטרנט שלהם היא נוראית כול תקלה שולחים טכנאי לטייח בלי לדעת מה התקלה . הם מבטחים ולא מקיימים ( בייחוד שמדובר בכסף ) הם פשוט נוראיים בצורה מחרידה
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.