חיבור RECIEVER למחשב.. - אודיו וקולנוע ביתי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

חיבור RECIEVER למחשב..


puNani

Recommended Posts

ובכן, יש לי RECIEVER של ROTEL מדגם -845. מאחור יש מקום ל 4 , כאשר יש SPEAKER A ובו LEFT ו RIGHT, ומתחתיו SPEAKER B ובו LEFT ו RIGHT (בכל אחד מהמשאל וימין יש מקום לחבר רמקול). אני מבין שהרסיבר אינו של סרראונד...

1. האם זה דאבל סטריאו?

2. יש ברשותי כרטיס קול AUDIGY ויש לי שני של 60 וואט RMS אצלי בבית שמתאימים לרסיבר, ועוד אני רוצה לחבר אליו עוד שניים מהמערכת שלי (כל אחד מהם 50 וואט RMS). האם אני יכול באיזושהי צורה לחבר את הרסיבר למחשב ולקבל סרראונד FOUR-POINT?

3. האם יש דרך לחבר יותר רמקולים? (היציאות מאחורי הרסיבר, הם בעיקר IN ל CD, VIDEO, TAPE ו PHONO, כאשר החיבור הוא של LEFT CHANNEL ו RIGHT CHANNEL IN.)

4. אם אין אפשרות לחבר למחשב כדי לקבל סרראונד, כיצד בכל זאת ניתן לעשות זאת?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זה לא דאבל סטריאו, זה מגבר סטריאו רגיל, עם יציאות לשני זוגות . (או שזה זוג אחד, כבלים נפרדים, אבל אני חוזר לאופציה הראשונה כי אני חושב שאני מכיר את המגבר).

לא. אתה לא יכול.

אתה יכול להגביר רק שני ערוצים, ואת השאר לא להגביר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני יודע אבל שבכל מקרה אני יכול לחבר עוד שני ויישמעו בכולם. יש כפתור בחירה להפעיל את SPEAKER A, וכפתור ל SPEAKER B.. וניתן להפעיל את שניהם וכך אני אשמע בארבעה . השאלה היא האם ניתן להפיק מכך סרראונד באיזושהי צורה..

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זה נשמע כאילו אפשר לשמוע מכל הרמקולים אבל זה יהיה בדיוק מה שאמרת - דאבל סטריו יענו לשמוע אותו הדבר מקדימה ומאחורה שזה לא סראונד.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...