פורסם 2005 ביולי 2020 שנים אני ממדל LIGHTSABER והגעתי לשלב הסופי כמעט ,חסר לי רק להכין את האור של החרב למישהו יש מושג איך אני עושה את זה שזה יצא יפה כזה לדוגמא כמו שאתם רואים לאור של החרב יש מין הילה כזאת כך שלא מספיק ליצור צילינדר ולשים לו חומר זוהר כזה אז מישהו יכול לתת לי רעין מה לעשות? דרך אגב אני עובד ב3DMAX
פורסם 2005 ביולי 2020 שנים הדרך הקלה היא לעשות את זה בעזרת ה- video post, כלומר להוסיף את האפקט של ההילה אחרי שלב הרנדור.בעיקרון מה שאתה צריך לעשות זה לסמן את האובייקט שעליו אתה רוצה להפעיל את האפקט (למשל ע"י ה- material effects channel או ה- object channel), להשתמש ב- video post, להוסיף את האפקט שרוצים, ולהגיד לו לפעול על מה שסימנת.יש tutorials שבאים עם התוכנה שמסבירים קצת על ה- video post תחת More animations and effects.
פורסם 2005 ביולי 2220 שנים volmetric light ב 3ds max אם אני זוכר נכון זה בטפריט einviorment במאפיינים של האור עצמו או בטפריט inviorment הכללי
פורסם 2005 ביולי 2220 שנים לא נראה לי שזה כ"כ מתאים. volumetric lights עובד רק על מקורות אור, ומתאים לאפקטים כמו אור של זרקורים, לא להילות.הרבה יותר קל לעשות את זה ב- video post עם glow. הרבה יותר קל לשלוט על האפקט, וגם זה נעשה משמעותית יותר מהר מאשר volume light.
פורסם 2005 ביולי 2320 שנים כן, בטח. הנה ההסבר - לאובייקט של ה"להב" נתתי ערך "1" ב- Object Channel (G-buffer)ב- video post הוספתי את הסצנה ובנוסף אפקט glow, שנתתי לעבוד על object ID 1.כדי לקבל את הצבע הזה השתמשתי בגרדיינט על ה- radial color.בתמונה השניה, סתם כדי לראות איך זה יוצא הוספתי עוד glow עם אפקט inferno. יצא נחמד, לא?[attachment deleted by admin]
פורסם 2005 ביולי 2320 שנים התוצאה נהדרת, באמת!אני חושב שהמעבר בין הלבן לורוד חד מידי אבל זה באמת נראה טובאני ינסה להשתוות לזה עם VOLMETRIC נראה איך יצא
פורסם 2005 ביולי 2820 שנים המעבר אמור להיות ככה... לייט סייבר הבלייד כאילו הוא אור בוהק אין עליו צל או נפח... לא שרואים לפחות זה נראה נהדר לדעתי
פורסם 2005 ביולי 2820 שנים זה באמת פשוט מאוד לעשות את זה, משהו כמו 10 דקות עבודה (וזמן רנדור של כמה שניות)
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.