פורסם 2005 ביולי 1820 שנים אני מנסה למדל חרב אור (LIGHTSABER) לשם כך השתמשתי במודיפייר LATHE אחרי שהצבתי חומרים וכל מיני כאלה וקיבל תי את הצורה הכללית באתי לרנדר את החרב מכמה זויות ראיה ומהצד הכל ניראה בסדר אבל כמסתכלים קצת יותר למעלה מתחילים לראות דרך האובייקט להלן כמה תמונות: מהצד ומהקדימה הכל ניראה נורמלי: ומרגע שמעלים קצת את הזווית: עוד זווית שרואים בה דרך החרב: איך אני מסדר את זה? איך אני ממלא את זה כמו נגיד שיש בצילינדר או משהו כזה
פורסם 2005 ביולי 1820 שנים נורמאלים הפוכים. תסמן flip normals ב- modifier של ה- lathe.בפעם הבאה תזכור ליצור את ה- spline מלמטה למעלה ולא ההיפך.
פורסם 2005 ביולי 1820 שנים מחבר איך אני חוזר למצב רגיל (כי עשיתי לCONVERT EDITABLE MESHואם אני לוחץ על זה עוד פעם זה לא חוזר למצב רגיל )
פורסם 2005 ביולי 1920 שנים אתה לא יכול, אבל אם תעבור למצב עריכה של faces אתה יכול לסמן את כולן ולהפוך את הנורמאלים.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.