מהו האופנוע הסדרתי (שעדיין נמכר, לא דגמים שחוסלו) הכי זריז מבחינת 0-100? - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מהו האופנוע הסדרתי (שעדיין נמכר, לא דגמים שחוסלו) הכי זריז מבחינת 0-100?


KvodHagab

Recommended Posts

הסיבה שאני שואל את זה היא סקרנות, תמיד ידעתי שאופנוע הוא כלי מאד מהיר. אבל ראיתי avatar של מישהו פה עם BMWK1200S שעושה 2.8 0-100

וזה גרם לי לתהוות מה הוא האופנוע הכי זריז?

אני דיי בטוח שיש יותר מהירים ממנו, כי אחרי הכל, 1200 ס"מק זה מאד כבד.. או אם אפשר להפנות אותי לאתר עם מידע על האופנועים השונים, כמו האתרים שיש על מכוניות אקזוטיות supercars וכדומה

תודה!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 51
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

מצטרפת לבקשה :smile1:

בנוסף....אם מישהו כאן מבין בזה בכלל....

מה ההבדל בין מבנה של אופנוע כביש לבין מבנה של אופנוע שטח?

מבחינת משקל הגיוני ששטח יהיה קל יותר....

האם יש הבדלים ניכרים?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

can we please stick with the subject.. :|

(אגב, ההבדלים שונים לגמריי, אני לא יודע לפרט, אבל בכלליות, גלגלים הרבה יותר רחבים ו"חלקים" לכביש, מתלים קשים יותר, ומנוע מהיר יותר מאשר חזק יותר ובד"כ בעל נפח גבוהה הרבה יותר, תחשבי לכיוון F1 לעומת איזה באגי עצבני כזה)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

סידרת ה R של סוזוקי ניראה לי הכי מהירה, ואו שיש עוד איזה אופנוע של ימאהה שעושה את זה ב כ 2 שניות

ד"א לחבר שלי יש R750, הוא עושה מ 0-100 ב כ 3 וחצי שניות

עם לא פחות!

חיפה-טבריה -> 18 דקות :smile1:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תראה בדרך כלל אין בדיקות של 0-100 לאופנוע

יש תהיבוסה

http://www.suzukicycles.com/Products/GSX1300RZK5/SpecialDeals/Default.aspx

האופנוע הכי מטורף שיש

אני לא יודע כמה הוא עושה 0-100

אבל יש לו כ240 סוסי מירוץ על כ220 קילו

ויש קיטים שונים שמעלים תהספק ל 420+ סוסים

הבעיה היחידה שיש לאופנועים בכלליות שאין להם מספיק אחיזה בגלגל האחורי

ולכן צריכים לפתוח לאט לאט כדי לא לעשות סלטה

קו ישר רק פורמולה 1 מעשנת אותו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תראה בדרך כלל אין בדיקות של 0-100 לאופנוע

יש תהיבוסה

http://www.suzukicycles.com/Products/GSX1300RZK5/SpecialDeals/Default.aspx

האופנוע הכי מטורף שיש

אני לא יודע כמה הוא עושה 0-100

[glow=red,2,300]אבל יש לו כ240 סוסי מירוץ על כ220 קילו[/glow]

ויש קיטים שונים שמעלים תהספק ל 420+ סוסים

הבעיה היחידה שיש לאופנועים בכלליות שאין להם מספיק אחיזה בגלל האוחרי

ולכן צריכים לפתוח לאט לאט כדי לא לעשות סלטה

קו ישר רק פורמולה 1 מעשנת אותו.

OMFG!!  :smile1:  אני מוכן לנסות אותו! זה כמעט כמו לינהוג על בוגאטי ואריון... לדעתי לפחות אותו סיפוק!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ה999 לא כזה חזק הייתה בדיקה של 14 אופני מירוץ באיזה מגזין(לא בארץ)

לקח מקום 5

אבל עזוב זה אופנוע מדהים

קטגוריה אחרת לגמרי.

בכל זאת אם אני הייתי עולה על היבוסה, הייתי מכין צוואה קודם :smile1:

שחכתי משהו- אין היבוסה בארץ :'(

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יודעים מה אני אוהב?

איך אופנועים של 11 אלף דולר בארה"ב, כשהם מוצעים בארץ (והם לא, כמו שסיכמנו, כן?) קופצים פתאום למחיר של אוטו לכל דבר, בעלויות של 100-120 אלף שקל...

אגב, למה יש לו שני דיסקיות בגלגל הקידמי, אבל אחת באחורי? את האחורי יותר קשה לעצור, לא ?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

נו ואיך מכונית של 7000 שילינג באנגליה עולה פה 100 אלף שקל? מיסים (המון), עלויות יבוא , אגרות..

תחשוב על זה , המחיר הבסיסי של כל מכונית או אופנוע שיוצא מהמפעל כמעט זהה בכל המדינות (למעט ארצי יצור)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

קצת על בלמים של אופנוע:(גם קצת על מכונית)

כאשר אתה רוצה לפנות אתה משתמש בגוף שלך וגם קצת בכידון

ולכן אתה צריך שרוב האחיזה תיהיה מקדימה כדי שתוכל להזיז תכידון ולא תמשיך ישר

בזמן שאתה בולם ,הברקס הקידמי יותר משפיע בגלל שהוא גורם לכל המשקל לעבור קדימה=

יותר אחיזה.

בלם אחורי: באופנועים הוא נינעל מאוד מהר ולכן ממליצים לא להשתמש בוא

ושהוא ננעל זה לא טוב.

הסבר בשקל....

סרטון נחמד

http://homepage.ntlworld.com/graham.sykes80/Other/500BHP%20Suzuki%20Hayabusa%20Turbo%20motorcycle%20(Fast)%20-%20GR2%20GhostRider%20GOES%20WILD%20(248MPH+).MPG

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...