KvodHagab פורסם 2005 ביולי 16 Share פורסם 2005 ביולי 16 הסיבה שאני שואל את זה היא סקרנות, תמיד ידעתי שאופנוע הוא כלי מאד מהיר. אבל ראיתי avatar של מישהו פה עם BMWK1200S שעושה 2.8 0-100וזה גרם לי לתהוות מה הוא האופנוע הכי זריז?אני דיי בטוח שיש יותר מהירים ממנו, כי אחרי הכל, 1200 ס"מק זה מאד כבד.. או אם אפשר להפנות אותי לאתר עם מידע על האופנועים השונים, כמו האתרים שיש על מכוניות אקזוטיות supercars וכדומהתודה! קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Libby פורסם 2005 ביולי 16 Share פורסם 2005 ביולי 16 מצטרפת לבקשה בנוסף....אם מישהו כאן מבין בזה בכלל.... מה ההבדל בין מבנה של אופנוע כביש לבין מבנה של אופנוע שטח? מבחינת משקל הגיוני ששטח יהיה קל יותר.... האם יש הבדלים ניכרים? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
KvodHagab פורסם 2005 ביולי 16 מחבר Share פורסם 2005 ביולי 16 can we please stick with the subject.. (אגב, ההבדלים שונים לגמריי, אני לא יודע לפרט, אבל בכלליות, גלגלים הרבה יותר רחבים ו"חלקים" לכביש, מתלים קשים יותר, ומנוע מהיר יותר מאשר חזק יותר ובד"כ בעל נפח גבוהה הרבה יותר, תחשבי לכיוון F1 לעומת איזה באגי עצבני כזה) קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Shadowman פורסם 2005 ביולי 16 Share פורסם 2005 ביולי 16 סידרת ה R של סוזוקי ניראה לי הכי מהירה, ואו שיש עוד איזה אופנוע של ימאהה שעושה את זה ב כ 2 שניות ד"א לחבר שלי יש R750, הוא עושה מ 0-100 ב כ 3 וחצי שניות עם לא פחות! חיפה-טבריה -> 18 דקות קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
darkman פורסם 2005 ביולי 16 Share פורסם 2005 ביולי 16 תראה בדרך כלל אין בדיקות של 0-100 לאופנועיש תהיבוסה http://www.suzukicycles.com/Products/GSX1300RZK5/SpecialDeals/Default.aspxהאופנוע הכי מטורף שיש אני לא יודע כמה הוא עושה 0-100אבל יש לו כ240 סוסי מירוץ על כ220 קילוויש קיטים שונים שמעלים תהספק ל 420+ סוסיםהבעיה היחידה שיש לאופנועים בכלליות שאין להם מספיק אחיזה בגלגל האחוריולכן צריכים לפתוח לאט לאט כדי לא לעשות סלטהקו ישר רק פורמולה 1 מעשנת אותו. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Bose פורסם 2005 ביולי 16 Share פורסם 2005 ביולי 16 סוזוקי הייבוסה ודוקאטי 999 הם החיות הכי רעות קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Shadowman פורסם 2005 ביולי 16 Share פורסם 2005 ביולי 16 תראה בדרך כלל אין בדיקות של 0-100 לאופנוע יש תהיבוסה http://www.suzukicycles.com/Products/GSX1300RZK5/SpecialDeals/Default.aspx האופנוע הכי מטורף שיש אני לא יודע כמה הוא עושה 0-100 [glow=red,2,300]אבל יש לו כ240 סוסי מירוץ על כ220 קילו[/glow] ויש קיטים שונים שמעלים תהספק ל 420+ סוסים הבעיה היחידה שיש לאופנועים בכלליות שאין להם מספיק אחיזה בגלל האוחרי ולכן צריכים לפתוח לאט לאט כדי לא לעשות סלטה קו ישר רק פורמולה 1 מעשנת אותו. OMFG!! אני מוכן לנסות אותו! זה כמעט כמו לינהוג על בוגאטי ואריון... לדעתי לפחות אותו סיפוק! קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Bose פורסם 2005 ביולי 16 Share פורסם 2005 ביולי 16 אם בכלל ייצרו את הבוגאטי ווירון קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
darkman פורסם 2005 ביולי 16 Share פורסם 2005 ביולי 16 ה999 לא כזה חזק הייתה בדיקה של 14 אופני מירוץ באיזה מגזין(לא בארץ) לקח מקום 5 אבל עזוב זה אופנוע מדהים קטגוריה אחרת לגמרי. בכל זאת אם אני הייתי עולה על היבוסה, הייתי מכין צוואה קודם שחכתי משהו- אין היבוסה בארץ :'( קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Shadowman פורסם 2005 ביולי 16 Share פורסם 2005 ביולי 16 אם בכלל ייצרו את הבוגאטי ווירון אתה לא מעודכן... תמורת מליון ומשהוא יורו גם לך יכול להיות אחד כזה... וחחחח תיראו את זה: קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
darkman פורסם 2005 ביולי 16 Share פורסם 2005 ביולי 16 אין מצב שזה נוסע.... קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
KvodHagab פורסם 2005 ביולי 16 מחבר Share פורסם 2005 ביולי 16 יודעים מה אני אוהב?איך אופנועים של 11 אלף דולר בארה"ב, כשהם מוצעים בארץ (והם לא, כמו שסיכמנו, כן?) קופצים פתאום למחיר של אוטו לכל דבר, בעלויות של 100-120 אלף שקל...אגב, למה יש לו שני דיסקיות בגלגל הקידמי, אבל אחת באחורי? את האחורי יותר קשה לעצור, לא ? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
-ox- פורסם 2005 ביולי 16 Share פורסם 2005 ביולי 16 נו ואיך מכונית של 7000 שילינג באנגליה עולה פה 100 אלף שקל? מיסים (המון), עלויות יבוא , אגרות.. תחשוב על זה , המחיר הבסיסי של כל מכונית או אופנוע שיוצא מהמפעל כמעט זהה בכל המדינות (למעט ארצי יצור) קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Shadowman פורסם 2005 ביולי 16 Share פורסם 2005 ביולי 16 גרוע מזה... הביטוח בארץ על האופנועים הכבדים פשוט מטורף, פשוט יעשו על הכל כדי שלא תעלה על אחד! קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
darkman פורסם 2005 ביולי 16 Share פורסם 2005 ביולי 16 קצת על בלמים של אופנועגם קצת על מכונית) כאשר אתה רוצה לפנות אתה משתמש בגוף שלך וגם קצת בכידון ולכן אתה צריך שרוב האחיזה תיהיה מקדימה כדי שתוכל להזיז תכידון ולא תמשיך ישר בזמן שאתה בולם ,הברקס הקידמי יותר משפיע בגלל שהוא גורם לכל המשקל לעבור קדימה= יותר אחיזה. בלם אחורי: באופנועים הוא נינעל מאוד מהר ולכן ממליצים לא להשתמש בוא ושהוא ננעל זה לא טוב. הסבר בשקל.... סרטון נחמד http://homepage.ntlworld.com/graham.sykes80/Other/500BHP%20Suzuki%20Hayabusa%20Turbo%20motorcycle%20(Fast)%20-%20GR2%20GhostRider%20GOES%20WILD%20(248MPH+).MPG קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Recommended Posts
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.