פורסם 2005 ביולי 120 שנים שלום,מי יודע כיצד ניתן תאורת אור יום בסטודיו מקס ע"י מנוע הרינדור Mental ray ?
פורסם 2005 ביולי 120 שנים אתה יכול להשתמש ב- skylight, אבל אתה צריך להדליק את final gather בטאב של Indirect illumination
פורסם 2005 ביולי 120 שנים בשביל skylight מספיק final gather.ובאמת נראה שיותר קל לעבוד עם ה- light tracer ברנדרר הרגיל (bunny - לזה התכוונת?)
פורסם 2005 ביולי 120 שנים מחבר אממ.. שים לב לתמונות הבאות. Mentel Ray: Scanline ( הרגיל של מקס ): הראשון נראה יותר טוב לדעתי.
פורסם 2005 ביולי 120 שנים הראשון באמת נראה יותר טוב (חוץ מה- aliasing...)בשני נראה שלא יצא נכון. אתה בטוח שהשתמשת ב- light tracer? יכול להיות שהשתמש ב- materials ספציפיים ל- mental ray?
פורסם 2005 ביולי 120 שנים מחבר באמת לא נעשה שימוש ב light tracer : אני מרנדר כרגע, בסיום אני אעלה את התוצאה. עריכה: הנה התוצאה, נראה טוב אבל לוקח זמן רב יחסית לרנדר ( 15 דקות ):
פורסם 2005 ביולי 120 שנים מה לעשות. photon map מצריך קצת חישובים. תגיד תודה שלא 15 דקות... למנטל ריי לא לקח יותר זמן לבנות את ה- final gather map שלו?
פורסם 2005 ביולי 120 שנים אולי בMAX זה נקרא light tracerעד כמה שידוע לי ray trace זו טכנולוגיה שמפעילים בפלאג רינדור ל MAX אני חושב שיש אותו גם ב VRAY וגם ב בראזילבלייטוייב, ה RAY TRACE קיים כשיטת רינדור עיקרית
פורסם 2005 ביולי 120 שנים מחבר מה לעשות. photon map מצריך קצת חישובים. תגיד תודה שלא 15 דקות...למנטל ריי לא לקח יותר זמן לבנות את ה- final gather map שלו? התכוונתי ל 15 דקות. בטעות רשמתי שניות. ;D
פורסם 2005 ביולי 120 שנים הממ, אז יופי של הערכה נתתי...זה תלוי איך משתמשים בזה, יש שם הרבה פרמטרים שאפשר לשחק איתם בין איכות לזמן רינדור.ל- bunny:כשמדברים על raytrace נטו מתכוונים בדר"כ להתחקות אחרי קרני אור, דבר שמאפשר דברים כמו השתקפויות, שבירות אור וצללים.הוא לא מאפשר כשלעצמו תופעות של global/indirect illumination כמו caustics, color bleeding וצללים רכים.השיטות הנפוצות היום ל- GI הן photon mapping (שאפשר להסתכל על זה כמו הרחבה של raytrace קלאסי) ו- radiosity. (יש גם שימושים בשילוב בין שתי השיטות)אם זה באמת מעניין מישהו אני יכול להרחיב (היה לי קורס מעשי בזה)במקס היה raytracer אבל עד גרסא 6 (או 7, אני לא זוכר) לא היה photon mapping. בגרסא 7 יש כזה, וזה נקרא light tracer.
פורסם 2005 ביולי 120 שנים תראה, מלבד שיטת התאורה שאתה משתמש בה, זה מאוד משנה איךף תהנפג אתה מקור האור, ומה הוא יהיה BOOMERANG - תודה, ואני יוסיף למה שאמרתשהרעיון בray trace הוא מידת השינוי ממקור הכוח, טיפה קשה להסביר.. אני בטוח שאתה יודע טוב את התחום אם עברת עליו קורס..בכול מקרה לכול מה שקשור לתאורת חוץ או SHADING של מטיריאלס כמו השתקפויות, צללים, שבירות אורהRAY TRACE בהחלט נמצא צעד אחד קדימה לפני MRזה גם מאוד תלוי איזה מנוע משתמש בטכנולוגיה ובשיידינג של החומרים אני יעלה עוד מעט דוגמא שלי לתאורת חוץ באור יום .
פורסם 2005 ביולי 220 שנים באמת יצא יפה.אתה יכול גם לשחק קצת עם ה- exposure control ולראות אם אתה יכול לקבל תוצאות יותר טובות.הRAY TRACE בהחלט נמצא צעד אחד קדימה לפני MRלדעתי אנחנו לא מדברים על אותו דבר...raytrace זה אומר ששולחים קרניים מהמצלמה לכל פיקסל בתמונה, ובכל משטח שהקרן פוגעת בו אוספים את האור שהוא פולט ואם הוא שקוף/רפלקטיבי מפצלים את הקרן ושולחים אותה בכיוון המתאים (וממשיכים ברקורסיה עד שמחליטים לעצור).זה לא נחשב אלגוריתם מתוחכם במיוחד, בעיקר בגלל שהוא לא עושה תאורה עקיפה, ותופעות כמו caustics נראות עליו די זוועה.אם ב- lightwave קוראים "ray trace" למשהו שעושה GI, אז בבירור זה יותר מ- raytracer פשוט.מה הוא יודע לעשות שמנטל ריי לא?
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.