yot פורסם 2005 ביולי 3 מחבר Share פורסם 2005 ביולי 3 זה לדעתך הנושא של הדיון? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
PhP dUdE פורסם 2005 ביולי 3 Share פורסם 2005 ביולי 3 זה חלק מהדיון.. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
yot פורסם 2005 ביולי 3 מחבר Share פורסם 2005 ביולי 3 מקסימום G שהצסנה סקייהוק (הדגם החד-מנועי הפשוט והנפוץ ביותר של צסנה) יכול לעמוד זה 4, כשבד"כ לא עוברים את ה-2-1.5 בטיסה רגילה, כש-3 G זה ממש להוציא מהאווירון את המקסימום.לשם השוואה, כמעט בכל טיסה במטוס קרב על הטייס מופעל לפחות 6G חיובי, ועוד 2G שלילי.בקרבות אוויר על טייסי קרב מופעלים עד 9G חיובי (בעת משיכות חזקות). קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
PhP dUdE פורסם 2005 ביולי 3 Share פורסם 2005 ביולי 3 ב3G אתה מרגיש כאילו כול המטוס מתפרק עוד שניה קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
TeaTime פורסם 2005 ביולי 3 Share פורסם 2005 ביולי 3 ולשם השוואה מטוס קרב עושה 6-9 G, עכשיו אתה מבין את חשיבות האימונים? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
rk666 פורסם 2005 ביולי 3 Share פורסם 2005 ביולי 3 סקייהוק זה סצנה? סצנה זה לא מטוס פלופלורים? סקייהוק עד כמה שאני יודע זה מטוס קרב... קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
PhP dUdE פורסם 2005 ביולי 3 Share פורסם 2005 ביולי 3 תמיד הבנתי את חשיבות האימונים אבל תסכימו איתי שחלק מהאימונים אפשר לעשות על סימולטורים.. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
yot פורסם 2005 ביולי 3 מחבר Share פורסם 2005 ביולי 3 ואכן, חלק מהאימונים נעשים ע"י סימולטורים. מצבים שאינם יכולים לדמות באימון מעשי מדמים בסימולטורים, ואני כבר כתבתי את זה. אבל אתה הצעת שאת כל האימונים יחליפו בסימולטורים.RK, מישהו כאן השווה טיסה בצסנה לטיסה במטוס קרב, לכן ההשוואה. אנחנו מודעים לכך שהסקייהוק הוא מטוס קרב ולא מטוס בוכנה. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Stanly פורסם 2005 ביולי 3 Share פורסם 2005 ביולי 3 סקייהוק זה סצנה?סצנה זה לא מטוס פלופלורים?קריאה מלאה של מה שכתבו יכול היה למנוע הודעות נוסח זה...תמיד הבנתי את חשיבות האימונים אבל תסכימו איתי שחלק מהאימונים אפשר לעשות על סימולטורים..סוף סוף... שנים מנסים לשכנע אותך, ועכשיו שאתה משוכנע אתה רוצה להרגיש חכם ואומר "תסכימו איתי". הרי כל העמודים אחרונים מנסים להסביר לך שהסימולטור חשוב לחלק מהאימונים.אוף... יש פה אנשים ממש קשים. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
rk666 פורסם 2005 ביולי 3 Share פורסם 2005 ביולי 3 מקסימום G שהצסנה סקייהוק (הדגם החד-מנועי הפשוט והנפוץ ביותר של צסנה) יכול לעמוד זה 4, כשבד"כ לא עוברים את ה-2-1.5 בטיסה רגילה, כש-3 G זה ממש להוציא מהאווירון את המקסימום..לא סטנלי... תקרא את זה עוד פעם,.זה לא היתה שאלה של ממש, אני יודע מה זה סקייהוק עוד שאתה היית בשא"ש. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Stanly פורסם 2005 ביולי 3 Share פורסם 2005 ביולי 3 לא סטנלי... תקרא את זה עוד פעם,.זה לא היתה שאלה של ממש, אני יודע מה זה סקייהוק עוד שאתה היית בשא"ש.חחחחח.... וואלכ אתה...ברור לי שלא שאלת, לא ברור בכלל למה הסברת לחברים פה מה זה ססנה ומה זה סקייהוק.. כי אף אחד כאן לא התבלבל או חשב ככה, אז עוד הפעם, קריאה נכונה של ההודעת תמנע הודעות שבורות כמו זו... (ואם לא הבנת, כמו טלפון שבור...) קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
IAF.ofek פורסם 2005 ביולי 3 Share פורסם 2005 ביולי 3 צסנה 172 ,מטוס בוכנה חד מנועי ,בין המטוסים הקלים הנמכרים בעולם,ומשמש לאימון טייסים מתחילים,שהשם שלו (כינוי) הוא סקייהוק - "נץ שמיים".A-4 ,מטוס קרב סילון תת-קולי,מטוס שיוצר בשנות החמישים ועלה לשימוש בשנות ה60 ותחילת ה-70,בחיל האוויר עדיין בשימוש,בעיקר לאימון פרחי טיס במגמת קרב, הכינוי שלו הוא סקייהוק - "נץ שמיים".אותו כינוי לשני מטוסים שונים לגמרי קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
yot פורסם 2005 ביולי 3 מחבר Share פורסם 2005 ביולי 3 ^בדיוק. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
OR007 פורסם 2005 ביולי 4 Share פורסם 2005 ביולי 4 ב3G אתה מרגיש כאילו כול המטוס מתפרק עוד שניהשמדובר בצסנה ההרגשה הזאת מחלחלת בך כבר מרגע ההתנעה... קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Recommended Posts
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.