יש כרטיס מתחרה לסאונדסטורם! - אודיו וקולנוע ביתי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

יש כרטיס מתחרה לסאונדסטורם!


ברק

Recommended Posts

מה קשור SoundStorm ?

והכרטיס הזה הוא באמת אחד הראשונים עם DD Live, אבל לא הייתי ממהר לקפוץ עליו, פשוט בגלל שהוא לא ישאר כלכך בודד ומיוחד.. סביר להניח שהכרטיסים הבאים של כל החברות גם יעבדו ב-DD Live.. חוץ מקריאטיב, האמת (שאני שונא אותם ואני לא אקנה כרטיס קול שלהם יותר בחיים, מי שרוצה הסברים יכול לחפש הודעות שלי בפורום הזה בקשר לקפיצות ב-S/PDIF Passthough), שמשום מה לא הכניסו את זה לכרטיס החדש שלהם, מה-שמו..

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כמו שאתה יכול לראות בקישור המצורף (חדשה שרשמתי בעבר) הכרטיס כבר לא חדש בכלל.

כמו כן, הכרטיס עצמו למרות העובדה שהוא מכיל את הפיצ'ר הזה שאין למתחרים שלו כיום, עדיין אינו כרטיס מושלם כלל. מדברים רבים שקראתי בפורומים עוד בעת יציאת הכרטיס (והתעדכנתי לאחר מכן) הדרייברים לא יציבים מספיק. וחסרות מספר אפשרויות בסיסיות יחסית.

http://www.techno.co.il/fullnews.php?p=1646&more=1

עריכה:

הביקורת שקישרת אליה ברמה נמוכה מאוד. אין שום השוואה רצינית לכרטיס מתחרה. אין שום בדיקות של לופ דיגיטלי ו/או אנאלוגי ב-RMAA. אפילו הצילום מסך של ה-Control Center של ה-Z680 מראה בסך הכל שהכניסה העובדת היא האופטית, ולא שהכרטיס מאפשר קידוד לייב של DD. פשוט בושה :kopfpatsch:

Anatoli.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

DD זה למערכת 5.1 בלבד. ישנו ה-DD EX שהוא למערכות 7.1, וישנו ה-DD PLUS שהוא למערכות 13.1 (אך הוא עדיין אינו נמצא בשימוש עקב המחסור של ציוד התומך בו בקרב לקוחות. הוא דורש חיבורים שונים וציוד מתקדם יותר).

Anatoli.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא יודע איפה מוכרים אותן (אם בכלל) זה לא ממש עניין אותי. מה שכן, בזמנו כשהדבר הוכרז רשמתי עליו חדשה (שלא פורסמה, בתקופת פעילותי באתר אחר).

אני מצרף את החדשה כפי שהיא שמורה אצלי:

חברת Dolby כבר מוכרת לכולנו תודות לתקנים הרבים שלה לתחום האודיו, בעיקר בשוק הקולנוע הביתי. החברה החליטה לקחת את תחום הקולנוע הביתי צעד אחד קדימה, לנצל את ההתפתחות הטכנולוגית מאז שיחרור תקן ה-Dolby Digital לראשונה, ולהביא לנו את התקן החדש, ה-Dolby Digital Plus שמתעלה על קודמו בכל תחום. התקן מוצג בתערוכת CES 2005 על ידי חברת Dolby.

חברת Dolby מוסרת כי התקן החדש שלה יהיה התקן הסטנדרטי לפורמט ה-HD DVD הקרב ובא, אשר צפוי לשפר את איכות הקול והתמונה של סרטי ה-DVD המוכרים לנו כיום. Dolby Digital Plus אשר מבוסס על ה-Dolby Digital המוכר לנו כבר שנים יתעלה עליו בכל מדד, החל ממספר הערוצים הנתמכים, דרך מספר הביטים בהקלטות, ועד למחברים מתקדמים. מספר הערוצים שבו יתמוך התקן יגדל מ-5.1 ערוצים ב-Dolby Digital ו-7.1 ערוצים ב-Dolby Digital EX עד ל-13.1 ערוצים. הקלטות שעד היום בתקן ה-Dolby Digital הוקלטו ונשמרו בקצב דגימה של 640kbps יוכפלו פי כמה וכעת יעלו עד לקצב של 6mbps, קפיצה של כ-10 מונים. עקב הקפיצה העצומה ברוחב הפס הנדרש לצורך העברת מידע זה נבחרו המחברים החדשים, ה-HDMI. גם תחופ הוידאו לא מוזנח בתקן זה, והחברה מוסרת כי התקן החדש יתמוך גם בקידוד וידאו מתקדם יותר, אשר צפוי לספק איכות גבוהה יותר מזו שהייתה מוכרת לנו עד היום.

בכדי לא להרתיע את הצרכנים התקן החדש ניתן יהיה לניגון גם על מכשירים קיימים, תוך שימוש במחברי SPDIF ובמפענחים הקיימים. האיכות צפויה להיות נמוכה יותר מזו שתהייה במכשירים אשר תומכים בתקן החדש, אך לכל הפחות זהה לזו הקיימת בפורמט ה-Dolby Digital הקיים. חידוש נוסף שיכיל תקן ה-Dolby Digital Plus על קודמו יהיה האפשרות של קבלת איכות קול גבוהה יותר גם בעת שימוש בקצבי דגימה נמוכים יותר של 320kbps ואף פחות.

מידע נוסף אם תרצה, תוכל למצוא באתר החברה ב:www.dolby.com.

Anatoli.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא אמרתי שזה כרטיס מעולה

לא אמרתי שהוא יצא אתמול

אלא רק אמרתי שהוא מקודד דולבי בלייב וזאת בעצם הפונקציה שכל הידוע לי נתן עד עכשיו רק הסאונדסטורם והיא אחלה פונקציה, אני נותן חוות דעת כמשתמש.

אני בטוח שהפונקציה הזאת תהייה חלק בלתי נפרד מהכרטיסים העתידיים לבוא.

נחמד לראות את ניצניה של השתלבות הטכנולוגיה בתחום הסאונד למחשב האישי

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...