מה בעצם התפקיד של ה M"B והביט???ומתי יצא כרטיסים אם 512 ביט? - עמוד 2 - כרטיסי מסך - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מה בעצם התפקיד של ה M"B והביט???ומתי יצא כרטיסים אם 512 ביט?


mardona

Recommended Posts

כדי לפצות על חצי מרוחב הפס צריך זיכרונות מהירים פי שתיים וזה לא ככה מהירותו של GT היא 1 GHZ ומהירותו של 9800PRO היא 600 ומשהו

הקטע שהופך את הGT לעליון הוא 500 MHZ בליבה שנותנת לו הרבה יותר טקסלים לשניה מאשר ה 9800PRO

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כדי לפצות על חצי מרוחב הפס צריך זיכרונות מהירים פי שתיים וזה לא ככה מהירותו של GT היא 1 GHZ ומהירותו של 9800PRO היא 600 ומשהו

הקטע שהופך את הGT לעליון הוא 500 MHZ בליבה שנותנת לו הרבה יותר טקסלים לשניה מאשר ה 9800PRO

Do you even know what a texel is?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זה לא קשור לתדר בגרוש זה כמו שתגיד בגלל שלאינטל 2.8 יש תדר גבוהה בהרבה מ AMD3000+ הוא יותר טוב ממנו אבל זה לא נכון...

רק עם הליבה זהה **רק אז** התדר משנה ואיתו תוכל להשוות בינהם אבל אם זה אחרת אין מה להשוות בכלל.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כדי לפצות על חצי מרוחב הפס צריך זיכרונות מהירים פי שתיים וזה לא ככה מהירותו של GT היא 1 GHZ ומהירותו של 9800PRO היא 600 ומשהו

הקטע שהופך את הGT לעליון הוא 500 MHZ בליבה שנותנת לו הרבה יותר טקסלים לשניה מאשר ה 9800PRO

באמת מה זה טקסלים?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

טקסל או באנגלית texel זה פיקסל של טקטורה(היחידה הקטנה ביורת בטקסטורה).

הFILL RATE של הכרטיס מסך נמדד ע"י מליון טקסלס (MTexeles) או מליארד טקסלס (BTexeles).

תריץ בדיקה ב3DMARK03 או 05 או 01 ותסתכל בתוצאות המדוייקות או איך שקוראים לזה ויהיה רשום שם את הפיל רייט של הכרטיס מסך שלך...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ה-MB בכרטיסי מסך עוזר להכיל כמה שיותר כובד של טקסטורות.

כיום המשחקים לא דורשים יותר מ-128 MB חוץ מכמה משחקים בודדים כמו דום 3.

אם אתה רוצה לדעת כמה MB בכרטיס מסך צריך להיות לך אז 256 יספיק,לא צריך יותר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ה-MB בכרטיסי מסך עוזר להכיל כמה שיותר כובד של טקסטורות.

כיום המשחקים לא דורשים יותר מ-128 MB חוץ מכמה משחקים בודדים כמו דום 3.

אם אתה רוצה לדעת כמה MB בכרטיס מסך צריך להיות לך אז 256 יספיק,לא צריך יותר.

ראיתי את ה X800XL אם 512M"B בסיקור וההבדל הכי גדול שלו מהרגיל אם 256M"B זה 1FPS במשחק כבד במיוחד כמו דום 3

אז יכול להיות שעכשיו הוא לא ממצא את הפוטנציאל הגלום שבו אבל בעתיד שיצאו משחקים כבדים במיוחד ההפרש של ה M"B יהיה שוה את זה?

ועדיין למישהו יש מושג מתי יהיה כרטיסים אם 512 BIT?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אתה כנראה לא מבין ה MB זה לא ביצועים אולי ממש קצת עוזר.

ואפילו לפעמים זה מוריד ביצועים.

תפקיד ה -MB זה משפר את איכות הטקסטורות.

אם תשחק בדום 3 עם 256 MB ולפני זה תשחק עם 128 תרגיש הבדל באיכות.

אבל כמובן שזה לא יהיה פי 2 חחח

אני לא יודע מה ההפרשים אבל אני מאמין שהם לא גדולים,אולי בקרוב כל המשחקים ידרשו 256 ולא יכולו לרוץ על 128 MB.

אבל אני חושב עכשיו ש 128 אמור להספיק,אין הרבה משחקים שינצלו יותר מזה,ואם יש אז ההבדלים לא כאלה גדולים.

בכל מקרה אני ממליץ לך לקחת 256 ואתה מסודר לעתיד,אין צורך ב 512 MB לפחות לא לתקופה הקרובה (שזה 3-4 שנים :))

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...