פורסם 2005 ביוני 2720 שנים כדי לפצות על חצי מרוחב הפס צריך זיכרונות מהירים פי שתיים וזה לא ככה מהירותו של GT היא 1 GHZ ומהירותו של 9800PRO היא 600 ומשהו הקטע שהופך את הGT לעליון הוא 500 MHZ בליבה שנותנת לו הרבה יותר טקסלים לשניה מאשר ה 9800PRO
פורסם 2005 ביוני 2720 שנים כדי לפצות על חצי מרוחב הפס צריך זיכרונות מהירים פי שתיים וזה לא ככה מהירותו של GT היא 1 GHZ ומהירותו של 9800PRO היא 600 ומשהו הקטע שהופך את הGT לעליון הוא 500 MHZ בליבה שנותנת לו הרבה יותר טקסלים לשניה מאשר ה 9800PRO Do you even know what a texel is?
פורסם 2005 ביוני 2720 שנים זה לא קשור לתדר ליבה בגרוש זה כמו שתגיד בגלל שלאינטל 2.8 יש תדר גבוהה בהרבה מ AMD3000+ הוא יותר טוב ממנו אבל זה לא נכון...רק עם הליבה זהה **רק אז** התדר משנה ואיתו תוכל להשוות בינהם אבל אם זה ליבה אחרת אין מה להשוות בכלל.
פורסם 2005 ביוני 2720 שנים מחבר כדי לפצות על חצי מרוחב הפס צריך זיכרונות מהירים פי שתיים וזה לא ככה מהירותו של GT היא 1 GHZ ומהירותו של 9800PRO היא 600 ומשהו הקטע שהופך את הGT לעליון הוא 500 MHZ בליבה שנותנת לו הרבה יותר טקסלים לשניה מאשר ה 9800PRO באמת מה זה טקסלים?
פורסם 2005 ביוני 2720 שנים טקסל או באנגלית texel זה פיקסל של טקטורה(היחידה הקטנה ביורת בטקסטורה).הFILL RATE של הכרטיס מסך נמדד ע"י מליון טקסלס (MTexeles) או מליארד טקסלס (BTexeles).תריץ בדיקה ב3DMARK03 או 05 או 01 ותסתכל בתוצאות המדוייקות או איך שקוראים לזה ויהיה רשום שם את הפיל רייט של הכרטיס מסך שלך...
פורסם 2005 ביוני 2720 שנים א) זה רק texture fill rateב) כאשר יש multi texturing זה לא משנה הרבהג) אין שום קשר ממשי בין texture fill rate לביצועים נטו
פורסם 2005 ביוני 2820 שנים ה-MB בכרטיסי מסך עוזר להכיל כמה שיותר כובד של טקסטורות.כיום המשחקים לא דורשים יותר מ-128 MB חוץ מכמה משחקים בודדים כמו דום 3.אם אתה רוצה לדעת כמה MB בכרטיס מסך צריך להיות לך אז 256 יספיק,לא צריך יותר.
פורסם 2005 ביוני 2820 שנים מחבר ה-MB בכרטיסי מסך עוזר להכיל כמה שיותר כובד של טקסטורות.כיום המשחקים לא דורשים יותר מ-128 MB חוץ מכמה משחקים בודדים כמו דום 3.אם אתה רוצה לדעת כמה MB בכרטיס מסך צריך להיות לך אז 256 יספיק,לא צריך יותר.ראיתי את ה X800XL אם 512M"B בסיקור וההבדל הכי גדול שלו מהרגיל אם 256M"B זה 1FPS במשחק כבד במיוחד כמו דום 3אז יכול להיות שעכשיו הוא לא ממצא את הפוטנציאל הגלום שבו אבל בעתיד שיצאו משחקים כבדים במיוחד ההפרש של ה M"B יהיה שוה את זה?ועדיין למישהו יש מושג מתי יהיה כרטיסים אם 512 BIT?
פורסם 2005 ביוני 2820 שנים אתה כנראה לא מבין ה MB זה לא ביצועים אולי ממש קצת עוזר. ואפילו לפעמים זה מוריד ביצועים. תפקיד ה -MB זה משפר את איכות הטקסטורות. אם תשחק בדום 3 עם 256 MB ולפני זה תשחק עם 128 תרגיש הבדל באיכות. אבל כמובן שזה לא יהיה פי 2 חחח אני לא יודע מה ההפרשים אבל אני מאמין שהם לא גדולים,אולי בקרוב כל המשחקים ידרשו 256 ולא יכולו לרוץ על 128 MB. אבל אני חושב עכשיו ש 128 אמור להספיק,אין הרבה משחקים שינצלו יותר מזה,ואם יש אז ההבדלים לא כאלה גדולים. בכל מקרה אני ממליץ לך לקחת 256 ואתה מסודר לעתיד,אין צורך ב 512 MB לפחות לא לתקופה הקרובה (שזה 3-4 שנים )
פורסם 2005 ביוני 2820 שנים מחבר לא אני לא רוצה להשקיע יותר במחשב שלי!אבל נגיד R9550 אם 256M"B היה עוזר?לא נראה ליכי חוץ מ M"B גם צריך זיכרונות מהירים שינצלו את כמות הזיכרון!
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.