עבור לתוכן

מה בעצם התפקיד של ה M"B והביט???ומתי יצא כרטיסים אם 512 ביט?

Featured Replies

פורסם

כדי לפצות על חצי מרוחב הפס צריך זיכרונות מהירים פי שתיים וזה לא ככה מהירותו של GT היא 1 GHZ ומהירותו של 9800PRO היא 600 ומשהו

הקטע שהופך את הGT לעליון הוא 500 MHZ בליבה שנותנת לו הרבה יותר טקסלים לשניה מאשר ה 9800PRO

פורסם

כדי לפצות על חצי מרוחב הפס צריך זיכרונות מהירים פי שתיים וזה לא ככה מהירותו של GT היא 1 GHZ ומהירותו של 9800PRO היא 600 ומשהו

הקטע שהופך את הGT לעליון הוא 500 MHZ בליבה שנותנת לו הרבה יותר טקסלים לשניה מאשר ה 9800PRO

Do you even know what a texel is?

פורסם

זה לא קשור לתדר ליבה בגרוש זה כמו שתגיד בגלל שלאינטל 2.8 יש תדר גבוהה בהרבה מ AMD3000+ הוא יותר טוב ממנו אבל זה לא נכון...

רק עם הליבה זהה **רק אז** התדר משנה ואיתו תוכל להשוות בינהם אבל אם זה ליבה אחרת אין מה להשוות בכלל.

פורסם
  • מחבר

כדי לפצות על חצי מרוחב הפס צריך זיכרונות מהירים פי שתיים וזה לא ככה מהירותו של GT היא 1 GHZ ומהירותו של 9800PRO היא 600 ומשהו

הקטע שהופך את הGT לעליון הוא 500 MHZ בליבה שנותנת לו הרבה יותר טקסלים לשניה מאשר ה 9800PRO

באמת מה זה טקסלים?

פורסם

טקסל או באנגלית texel זה פיקסל של טקטורה(היחידה הקטנה ביורת בטקסטורה).

הFILL RATE של הכרטיס מסך נמדד ע"י מליון טקסלס (MTexeles) או מליארד טקסלס (BTexeles).

תריץ בדיקה ב3DMARK03 או 05 או 01 ותסתכל בתוצאות המדוייקות או איך שקוראים לזה ויהיה רשום שם את הפיל רייט של הכרטיס מסך שלך...

פורסם

א) זה רק texture fill rate

ב) כאשר יש multi texturing זה לא משנה הרבה

ג) אין שום קשר ממשי בין texture fill rate לביצועים נטו

פורסם

אז למה ה6600GT יותר טוב מהפרו?

פורסם

ה-MB בכרטיסי מסך עוזר להכיל כמה שיותר כובד של טקסטורות.

כיום המשחקים לא דורשים יותר מ-128 MB חוץ מכמה משחקים בודדים כמו דום 3.

אם אתה רוצה לדעת כמה MB בכרטיס מסך צריך להיות לך אז 256 יספיק,לא צריך יותר.

פורסם
  • מחבר

ה-MB בכרטיסי מסך עוזר להכיל כמה שיותר כובד של טקסטורות.

כיום המשחקים לא דורשים יותר מ-128 MB חוץ מכמה משחקים בודדים כמו דום 3.

אם אתה רוצה לדעת כמה MB בכרטיס מסך צריך להיות לך אז 256 יספיק,לא צריך יותר.

ראיתי את ה X800XL אם 512M"B בסיקור וההבדל הכי גדול שלו מהרגיל אם 256M"B זה 1FPS במשחק כבד במיוחד כמו דום 3

אז יכול להיות שעכשיו הוא לא ממצא את הפוטנציאל הגלום שבו אבל בעתיד שיצאו משחקים כבדים במיוחד ההפרש של ה M"B יהיה שוה את זה?

ועדיין למישהו יש מושג מתי יהיה כרטיסים אם 512 BIT?

פורסם

אתה כנראה לא מבין ה MB זה לא ביצועים אולי ממש קצת עוזר.

ואפילו לפעמים זה מוריד ביצועים.

תפקיד ה -MB זה משפר את איכות הטקסטורות.

אם תשחק בדום 3 עם 256 MB ולפני זה תשחק עם 128 תרגיש הבדל באיכות.

אבל כמובן שזה לא יהיה פי 2 חחח

אני לא יודע מה ההפרשים אבל אני מאמין שהם לא גדולים,אולי בקרוב כל המשחקים ידרשו 256 ולא יכולו לרוץ על 128 MB.

אבל אני חושב עכשיו ש 128 אמור להספיק,אין הרבה משחקים שינצלו יותר מזה,ואם יש אז ההבדלים לא כאלה גדולים.

בכל מקרה אני ממליץ לך לקחת 256 ואתה מסודר לעתיד,אין צורך ב 512 MB לפחות לא לתקופה הקרובה (שזה 3-4 שנים :))

פורסם
  • מחבר

לא אני לא רוצה להשקיע יותר במחשב שלי!

אבל נגיד R9550 אם 256M"B היה עוזר?לא נראה לי

כי חוץ מ M"B גם צריך זיכרונות מהירים שינצלו את כמות הזיכרון!

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים