פורסם 2005 ביוני 2221 שנים הלוג נקי, למעט מזיק קטן:O4 - HKLM\..\Run: [start Page] c:\windows\system32\1.bat
פורסם 2005 ביוני 2221 שנים מחבר יכול להיות שזה המזיק הזה,אבל משום מה מקודם הדף ההתחלתי שלי הועבר לאיזו כתובת שלא הייתי בה.
פורסם 2005 ביוני 2221 שנים זה במקרה סוג מזיק שעושה נזקים לכתובות האינטרנט וכו'.תסיר אותו ותבדוק אם הבעיה חוזרת.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.