עבור לתוכן

תאונת רכבת קשה בסמוך לצומת מסמיה!

Featured Replies

פורסם

משאית שככל הנראה התנגשה חזיתית בשלושה מערכי IC-3 (מערכים 31, 21 ו 22) שהיו בדרכם לבאר-שבע, מימדי האסון עצומים.

נכון לעכשיו, מדובר בחמישה הרוגים ועשרות פצועים. לבינתיים, לא נשללת האפשרות שמדובר בפיגוע מכוון.

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3102079,00.html

פורסם

.

פורסם

לפי דעתי הנהג האשם פה!

פורסם

.

פורסם

מי היה מאמין....לפני חצי שנה, ישבנו במד"א,

והזעיקו אותנו על מקרה זהה,

בסוף הסתבר שזאת הייתה הזעקת שווא....

היום, הייתה אמורה להיות משמרת של חברה שלי, והיא לא באה,

היא מתקשרת אלי כולה בעצבים, אומרת לי :" מותק לפני עשר דקות מוטי (שהחליף אותה) יצא לאירוע רב נפגעים,

הפעם זאת רכבת ומשאית...נתון ראשוני כ60 נפגעים..."

עכשיו זה בטח יותר ממאה, ישבתי בתחנה המרכזית עם אחותי, ממש לייד בית החולים ברזילי,

עברו לפחות עשר אמבולנסים, יש שם חתיכת אירוע....

פורסם
  • מחבר

באיזור מתקיימות עבודות הרחבת תשתית של כביש 6 ועוד שיטים בסגנון... ככל הנראה מדובר באחת המשאיות, אשר היתה עמוסה באספלט, אשר ניסתה לקצר את הדרך אל העבר השני והתחפרה בין שני קצוות המסילה.. באותה שעה הגיחה הרכבת (לכיוון דרום יש עיקול ימינה וגשר, הסבירות שהנהג הבחין במשאית התקועה ממרחק רב היא די נמוכה) במהירות של 90-130 קמ"ש וקרון הניהוג (המוביל ממערך 31), התנגש חזיתית במשאית, נהרס כליל (כפי שניתן לראות מהתצלומים בטלויזיה) ונשמט כמה עשרות מטרים אל מחוץ לגבולות המסילה. הקרון השני במערך נשמט בחלקו מהמסילה ושאר הקרונות ספגו פגיעות קשות.

לפי עדות אחת הנוסעות, נאמר שהרכבת בלמה בחוזקה תוך כדי מתן צפירה ארוכה לאותה משאית, רק שטווח הבלימה לא היה מספיק.

לפי מה שעבר על קרון הניהוג, נראה שמדובר בהתנגשות חזיתית ולא בהתנגשות צדדית, כפי שנטען בהתחלה.

פורסם

אירוע מזעזע כמה חבל.... :-[ :-[

פורסם

לדעתי איך שאני רואה את זה,רק נהג המשאית אשם,יש שם שלטים ותמרורים במקום,אפילו משתי קילומטר אפשר לראות את הרכבת,הנהג בטח חשב שהוא יצליח לעבור לפני שהרכבת תעבור ,אולי הוא נתקע על הפסים לכו תדעו.

בכל מקרה הרכבת והנהג שלה לא אשמים,לפי מה ששמעתי היום בחדשות הנהג פעל לפי הנהליפ,וכדי לעצור רכבת במהירות 130 קמ"ש צריך עוד לעבור קילומטר,אז התאונה הייתה בלתי נמנעת .

שובב הכל בגלל תרבות הנהגים הגרועה בישראל,הכל רקוב פה מהבחינה הזאת,למרות שהנהג רק שלוש שנים פה בארץ .

פורסם
  • מחבר

כפי שכבר בטח ידוע לחלקכם, נערך שחזור התאונה ע"י קיבוץ רבדים.

להלן הממצאים:

מהירות הרכבת לפני הבלימה היתה 143 קמ"ש

(לפי המשטרה - זאת היתה מהירות הרכבת)

זאת אומרת, כ-40 מטר לשנייה.

מרחק הבלימה של רכבת במהירות זו - 960 מטר (לפי הנתונים של רכבת ישראל).

הרכבת שמגיעה מצפון, כמו זו שהיתה מעורבת בתאונה, מגיחה מעיקול,

ונהג שנמצא ברכבו במקום המפגש רואה אותה בבירור רק ממרחק של 650 מטר.

הרכבת עוברת את המרחק של 650 מ' ב-16.2 שניות (ללא בלימה).

המדידות בשחזור הראו, שלמשאית לקח 10.5-10.9 שניות

להגיע מעצירה מוחלטת ליד התמרור סמוך למסילה

עד לנקודה בה תא הנהג שלה נמצא באמצע הפסים -

המקום בו פגעה בה הרכבת, לדברי המשטרה.

לאחר מכן הראה השחזור, שלמשאית לוקח 19.5-21 שניות כדי לעבור לגמרי את הפסים.

אם נהג המשאית עוצר כחוק, לא רואה רכבת מגיעה מצפון,

מתחיל לחצות את המסילה ופתאום מגיחה רכבת מעבר לעיקול -

חסרות לו 4.8 שניות כדי להשלים את חציית המסילה תוך 16.2 השניות

שייקח לרכבת להגיע אליו. (אם נהג הרכבת לא ייבצע עצירת חירום)

חציית המסילה בתוך משאית דומה במקום המסוים הזה - זאת רולטה רוסית אמיתית,

כאשר בתנאים מסויימים אין סיכוי להמנע מתאונה.

http://www.haaretz.co.il/hasite/pages/ShArtPE.jhtml?itemNo=592227&contrassID=2&subContrassID=21&sbSubContrassID=0

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3103475,00.html

http://www.nrg.co.il/online/1/ART/950/114.html

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים