עבור לתוכן

כנראה בעיה בקרור -טמפ גבוה

Featured Replies

פורסם

הוא דיבר על 80 מעלות ... קצת אהה ..

אני חושב שהמאוורר שלו נמס מרוב חום  :lol::smile1:

  • תגובות 60
  • צפיות 3.8k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם
  • מחבר

אחי ראיתי אותו כבר על ב load על 88

המאוורר מסתובבב

שניה ביניתים החום הגבוהה פוגע בכרטיס?

**נערך**

פורסם

אפשר לדעת מי החנות ?

פורסם

שניה ביניתים החום הגבוהה פוגע בכרטיס?

כן חום גבוהה (מעל חום מסויים )מקצר את החיים של רכיבים אלקטרונים .

ואני אני חושב שעברתה אותו או שאתה ממש קרוב ..

ומה לעזאזל זה "לא ממש רוצה ושמחה לעזור " יש לך א-ח-ר-י-ו-ת (אני לא חושב שיש לך אותו יותר משנה ;))

פורסם
  • מחבר

ומה אני יגיד להם ??

שהכרטיס חם??

אני מצטט חלק מהאחריות"החברה אחראית כלפי הלקוח לפעולתו התקינה של המוצר"

הכרטיס תקין לא?!

אז למה שהם יסכימו??

ועוד ציטוט"במחשבים אישיים (pc) האחריות אינה חלה לגבי מקלדות עכברים מיקרופונים מאווררים ורמקולים..."

אבל אולי הכוונה של "מאווררים" היא על המאווררים שיש לי

והאחריות על המאוורר של הכרטיס מסך נחשבת לאחריות של הכרטיס מסך

או שלאא

ד"א

האחריות על הכרטיס לעוד איזה חצי שנה

פורסם

קודם כל זה חם זה מקצר את החיים שלו , זה לא תקין !

ותגיד להם ככה:

הכרטיס חם מאוד, הרבה יותר מכרטיסים זהים אחרים שראיתי , אני יודע שהוא יכול להישרף כי הוא מגיע ל 90 מעלות ואני לא רוצה שזה יקרה במחשב שלי כי הוא עלול לישרוף לי עוד חלקים .הוא באחריות שלכם תתפלו בזה . נקודה .

פורסם
  • מחבר

אחי הוספתי מקודם משהו להודעה שלי וכנראה לא ראית

אני יכתוב את זה פה

ועוד ציטוט"במחשבים אישיים (pc) האחריות אינה חלה לגבי מקלדות עכברים מיקרופונים מאווררים ורמקולים..."

אבל אולי הכוונה של "מאווררים" היא על המאווררים שיש לי

והאחריות על המאוורר של הכרטיס מסך נחשבת לאחריות של הכרטיס מסך

או שלאא

ד"א

האחריות על הכרטיס לעוד איזה חצי שנה

פורסם

אני מאמין שהכוונה למאווררי מארז כי רוב מה שהם מוכרים שם הוא ג'נרי ויכול למות למחרת...

והמאוורר שעל הכרטיס הוא באחריות של הכרטיס .

פורסם
  • מחבר

טוב יכול להיות

אני ידבר איתם מחר

ועוד דבר בקשר למה שאמרתי (באחת ההודעות שלי פה בתרד)

שהחנות לא ממש שמחה לעזור לי

טוב זה לא ממש שהיא לא שמחה לעזור לי

כשדיברתי איתם בטלפון אז איזה אחד ענה לי והוא לא ידע אז הוא אמר לי שאני ימתין

והמתנתי ואף אחד לא ענה אז ניתקתי

(פשוט לא רציתי שיצא דבר שאולי הוא לא נכון על חנות חח שאולי בהמשך אני יגיד את השם שלה )

ד"א

מחקתי את מה שאמרתי בהודעות הקודמות

פורסם

ועוד דבר בקשר למה שאמרתי (באחת ההודעות שלי פה בתרד)

שהחנות לא ממש שמחה לעזור לי

טוב זה לא ממש שהיא לא שמחה לעזור לי

כשדיברתי איתם בטלפון אז איזה אחד ענה לי והוא לא ידע אז הוא אמר לי שאני ימתין

והמתנתי ואף אחד לא ענה אז ניתקתי

(פשוט לא רציתי שיצא דבר שאולי הוא לא נכון על חנות חח שאולי בהמשך אני יגיד את השם שלה )

אז זה כניראה שאתה לא רוצה לעזור לעצמך ;). קצת סבלנות מה יש ? :nixweiss: אבל עד גבול מסויים כן... :cool2:

אבל בכל מיקרה לא להוציא דברים מהקשרם זה יכול להיות מאוד לא יפה בסוף :nono:

שיהיה בהצלחה :xyxthumbs:

פורסם
  • מחבר

אחי בגלל זה ערכתי את ההודעות

שניה אם אמרת שחום כזה פוגע בכרטיס

אז כנראה הכרטיס כבר נפגע

שאני ידרוש כרטיס חדש??

פורסם

כל עוד הכרטיס פועל הם לא יחליפו מה שאתה יכול להגיד זה שאתה דואג לטמפ' של הכרטיס וזה יכול לפגוע בו, ואז אולי הם יחליפו לך את הכרטיס מה שאני חושב שהם ינסו לדחוף לך קירור אחר, אבל תעמוד על שלך אם יגידו לך תבוא כשהכרטיס ישרף או משהו בסגנון שלא נראה לי שיקרה אז תגיד שיכול להיות שאחריות תגמר שזה יקרה ואתה רוצה לדאוג לזה לפני זה , בהצלחה. :xyxthumbs:

פורסם

תשחק אותה ראש קטן .

תגיד להם שהכרטיס חם וזה מסוכן לשאר החלקים ..

כמו שGB אמר תגיד להם שזה מסוכן לכרטיס ואולי זה יפגע בו אחרי שהאחריות תיגמר, אחרי הכל חצי שנה זה לא עוד יותר מידיי זמן .

אולי הם יציעו לך קירור תחליפי במחיר מופחת אני חושב שבהתאם לקירור ולעיסקה אולי כדי להסכים .

פורסם

אני חושב שכדאי בהתחלה להחליף משחה טרמית לנקות לשמן ואז לראות מה קורה אם אין סירקולציה במארז כרטיס/קירור חדש לא יעזור

עריכה:

תעשה את מה שכתבתי במקרה ולא יחליפו ולא יעשו לך כלום...

פורסם
  • מחבר

אז נראה לכם שהכרטיס נדפק מהטמפ'?

ועכשיו שוב בדקתי את הטמפ' והיא הגיעה ל 84 ועוד קריר עכשיו בלילה

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים