[טיפ] שיפור ביצועים ב-WindowsXP עם 1GB זיכרון - Windows - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

[טיפ] שיפור ביצועים ב-WindowsXP עם 1GB זיכרון


Milford Cubicle

Recommended Posts

עשיתי קצת חיפושים בפורום, ומצאתי את ההודעה הזאת...

כמו שאמרו לפני, windows לא יכול לעבוד בלי Paging file (לפחות לא כמו שצריך...)

מה שכן, זה לא נכון ש-windows לא ישתמש בו אם יש לך מספיק זכרון - Windows תמיד דואג לפנות דברים מהזכרון לתוך ה-Paging file כדי שאם פתאום יהיה צורך בזכרון (תפתח תוכנה כבדה לדוגמה), יהיה מספיק מקום פנוי בזכרון. כך, גם אם יש לך 300 מגה פנויים ב-RAM ואתה תמזער חלון של IE, אתה תראה ב-Task Manager איך הפרוסס שלו מתפנה מהזכרון ועובר ל-PF.

מה שכן אתה יכול לעשות אם יש לך מספיק זכרון (החל מ-512, רצוי יותר), זה לגרום ל-windows להעביר את קבצי ה-core שלו לזכרון ובכך להקטין את זמן התגובה שלו. אני לא זוכר איפה משנים את זה ב-registry, אבל חיפוש בפורום/ בגוגל יכול לעזור פה.

בימים אלו עברתי מ-512MB ל-1GB של זיכרון, והמשפט האחרון תפס אותי ("מה שכן אתה יכול לעשות אם יש לך מספיק זכרון (החל מ-512, רצוי יותר), זה לגרום ל-windows להעביר את קבצי ה-core שלו לזכרון ובכך להקטין את זמן התגובה שלו").. אז בדקתי קצת..

ב-regedit, לכו ל:

HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\Session Manager\Memory Management

ותשנו את DisablePagingExecutive ל-1. זה ימנע מה-Windows להעביר את קבצי ה-core שלו ל-pagefile, ואמור לתרום כמובן לשיפור בביצועים.. (אני מדגיש את "אמור" כי אני מנסה את זה בעצמי ממש ברגעים אלה, ועדיין לא יכול לדבר מניסיון אישי...)

בנוגע ל-pagefile, אני הגדרתי אותו על גודל קבוע של 800MB. לא מומלץ לבטל אותו לגמרי, במיוחד בגלל הסיבה שזה פשוט במילא לא תורם כלום לביצועים..

שיפור נוסף ל-pagefile: באותו מיקום ב-registry, יש לשנות את ClearPageFileAtShutdown ל-1..

מקור (אחד מתוך רבים): http://www.speedguide.net/read_articles.php?id=1404

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לחיצה ימנית על My Computer-->Proterties בחוצץ Advanced תחת Performance יש ללחוץ על Settings, בחלון שנפתח יש לבחור בחוצץ Advanced ובחלקו התחתון תחת Virtual Memory יש ללחוץ על Change.

ובנוגע לנושא המקורי, גם אני נתקלתי באותה הודעה ורציתי לבצע את השינוי כדי להעביר את קבציה- לזיכרון הפיסי, אבל ערכו של DisablePagingExecutive היה כבר 1, כך שלא היה לי מה לשנות, חוץ מזה ש\זה נראה לי מוזר כי לא זכור לי ששיניתי את זה אי-פעם או שהפעלתי משהו שינה את זה... תודה בכל אופן :xyxthumbs:.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...