תקיעות רנדומליות ב-GTA SA - תמיכה טכנית למחשבים - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

תקיעות רנדומליות ב-GTA SA


דודי הסטלן

Recommended Posts

שלום לכולם,

יש לי בעייה קשה ב- החדש, כל פעם המשחק נתקע לי ככה סתם באמצע שאני משחק בלי שום הודעה בלי קשר לאיפה אני נמצא תמיד איכשהו זה ייתקע ואני אהיה חייב לעשות ריסטרט.

החלפתי אנטי-וירוס, החלפתי פיירוול, החלפתי {ATI} ועדיין זה נתקע, לא יודע כבר מה לעשות, גם השגתי איזה FIX שהיא אמור לעזור ושום דבר לא עוזר אני ממש בבעיה קשה כי כל פעם עד שאני עובר איזושהי משימה זה נתקע ואין לי כוח כל פעם לנסוע עד לבית ולשמור כל פעם את המשחק. אני לא חושב שזאת בעייה של התחממות כי סה"כ זה רק במשחק הזה והמעבד לא עובר את ה-48 מעלות גג בשיא החום בצהריים.

יש למישהו פיתרון ??

בתודה, דודי הסטלן.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אוקיי אז אתמול בלילה חקרתי קצת את הנושא, ומצאתי את זה

http://www.rage3d.com/board/showthread.php?t=33818214

לפחות 10 אנשים שמתלוננים על אותה הבעייה אבל רק עם כרטיסי ATI.

לבסוף קראתי והגעתי למסקנה שאם מבטלים את ה-FRAME LIMITER במשחק עצמו, זה מה שגורם לתקיעות המעצבנות, בדרך הכלל התקיעה במשחק הייתה מופיעעה אחרי 20 דקות, ולכולם בפורום ההוא זה באמת קרה ככה, אז החזרתי את ה-FRAME LIMITER, ושיחקתי איזה שעה וזה לא נתקע תודה לאל.

דרך אגב זאת לא התחממות לא נראה לי כי זה רק במשחק הזה, ועכשיו שאני נזכר אז זה קרה לי גם בוייס סיטי רק שלא חשבתי על זה כי כבר שכחתי מהמשחק הזה...

רק שמישהו בפורום ההוא העלה את זה אז נזכרתי ובאמת כנראה זו הייתה הבעייה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לשני חברים שלי יש את אותה הבעייה ושניהם עם . עכשיו כשאני חושב על זה, באמת ביטלתי אצליהם את ה-Frame Limiter כי אצלי (במחשב חדש) הכל עבד טוב ויותר מהר בלי Frame Limit. אבל תודה על הפתרון, הם ישמחו מאוד!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אתמול אחרי ששוב הפעלתי את האופציה הזאת זה באמת פעל טוב, ואז נזכרתי שבאמת לפני שנגעתי בזה זה עבד מצויין, פשוט בלי ה-FRAME LIMIT המשחק רץ יותר חלק, אז ביטלתי, אבל אין ברירה שמבטלים זה נתקע אז חייבים להחזיר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...