בעיה בחיבור רשת אלחוטית, הציוד של D-Link - רשתות ואינטרנט - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

בעיה בחיבור רשת אלחוטית, הציוד של D-Link


anatoli

Recommended Posts

שלום אנשים,

לפני כשבועיים התייעצתי פה ורכשתי ראוטר אלחוטי DI-624 וכרטיס רשת אלחוטי DWL-G520 שניהם של D-Link.

הראוטר מחובר למחשב הראשי (שלי), עם כבל רשת, והכל פועל טוב. יש לי (ממנו אני רושם עכשיו) ואפילו האאוטלוק פועל כראוי.

הבעיה היא במחשב השני, זה שמחובר עם הכרטיס האלחוטי. הכרטיס מותקן כראוי, ומזוהה כראוי במחשב. עם זאת, הוא לא מוכן להתחבר. כל פעם שהמחשב נדלק הוא פשוט מראה שאין . פעם או פעמיים הוא הצליח להתחבר, אבל מעבר לעובדה שהרשת זזה מאוד לאט במחשב ההוא, המחשב נתקע לאחר כמה שניות והיה צורך לעשות ריסט. חשוב לציין שהמרחק בין הראוטר לכרטיס האלחוטי הוא כ-5-6 מטרים בלבד. וכל מה שמפריד בינהם הוא 2 דלתות (שפתוחות כרגע). ולמרות הכל אין חיבור.

המהירות שבא הרשת התחברה כשהי עבדה הייתה 108Mbps, אך האות שבהתחלה היה חזק לכמה שניות, דעך מהר מאוד עד לעוצמה מינמלית עד שהוא נעלם לגמרי. אני אובד עצות, ניסיתי כל מה שעלה בדעתי.

אשמח אם מישהו יוכל לעזור לי.

תודה.

Anatoli.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אתה צריך לוודא קודם שה utility של הכרטיס מותקן, אחרי זה תכנס ל network connection , ל properties של ה Wireless, ללשונית wireless ותבטל את השימוש בקונפיגרציית windows. אם התקנת את הכרטיס בסלוט אחר לאחר הסרה מלאה של הכרטיס, תנסה לבטל את ה filtering בנתב, ולרענן את ה DHCP Server ע"י disable/unable .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מאוד מוזר..דבר ראשון הייתי מבצע איתחול על מנת לווודא שכל ההגדרות נכנסו לתוקף -- כיבוי לכל הציוד (מחשבים, מודם ונתב) ממתין חצי דקה מדליק את המודם למשך 20 שניות ואז את הנתב, משאיר את המחשב הראשי כבוי ומדליק רק את האלחוטי. כאשר ה filtering מבוטל הוא מזהה רשת? אם כן ואתה מגיע לממשק הנתב, הרשת הפנימית תקינה, תנסה להזין כתובת סטטית בכרטיס (לדוגמא 10.0.0.3) אם גם זה לא עוזר. ישנה אפשרות שהכרטיס תקול או בעיה במערכת ההפעלה. לבדוק אם הכרטיס תקול זה פשוט במקרה שיש לך מחשב נוסף. (אני אישית לא הייתי נוגע בצייוד של Dlink..) אם הוא מזהה עם עוצמות תקינות במחשב אחר אז זה משאיר אותך עם תקלה במערכת הפעלה שפקודת netsh int ip reset 1.log יכולה לפתור. אם זה לא עוזר אפשר לנסות רענון רכיבי ..

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

איפה אני מבטל את ה- filtering?

אני ניסיתי לאתחל את כל הציוד, ואף להתקין את הכרטיס מחדש במחשב והבעיה נותרה.

בנוגע לפקודה שהצעת, איפה מזינים אותה? בתפריט run?

תודה על הרצון הטוב לעזור.

Anatoli.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אתה נכנס להגדרות של הנתב - לשונית Advance בוחר ב Filters מצד שמאל, מסמן את האפשרות filters ובוחר ב Disabled Filters

במקרה שהוא מזהה רשת. תנסה להזין את הכתובת בנתב באופן ידני. ע"י בחירת Only allow computers with address..

(תוכל לראות את הכתובת mac של הכרטיס ע"י פקודת ipconfig /all) הmac filtering מאפשר לך למעשה להגדיר איזה כרטיסים יוכלו להתחבר לרשת ולמנוע ממחשבים אחרים עם כרטיסים אלחוטים להתחבר אליה.

לגבי פקודות netsh - תכנס קודם כל ל dos בפקודת run<cmd - ואז תזין את אותה פקודה. רק כך בחשבון שהפקודה הזאת מאפסת את כל ההגדרות הרשת במחשב. זאת אומרת אם הזנת כתובת סטטית בכרטיס היא תהפוך חזרה לדינאמית.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

עידכון:

הרשת מזוהה עכשיו (אל תשאל אותי איך, אין לי מושג) ויש . הבעיה היא שאני לא מצליח לגלוש יותר מכמה דקות לפני שהמחשב נתקע. גם כשאני מנסה לגשת מהמחשב האלחוטי אל המחשב שלי שמחובר חוטית אל הראוטר המחשב האלחוטי נתקע מייד. ביוטיליטי של הכרטיס הסיגנל עומד על כ-40אחוזים בלבד.

איך אפשר לפתור את הבעיה?

Anatoli.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כל עוד את גולש לא הייתי מייחס חשיבות לעוצמה שמתקבלת מהיוטילטי. בכל מקרה אם אתה משתמש בו עדיף שתבטל את ה wireless zero control.

לפי התיאור שלך זה נשמע כמו תקלה חומרה בכרטיס..אם יש לך אחריות תמיד מומלץ לעבור בדיקת מעבדה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תודה רבה על העזרה, הנה כמה עדכונים בנושא:

התקשרו אליי מ-D-Link (אחרי שפניתי אליהם במייל). ניסו לעזור, לא הצליחו ואמרו לי שהכרטיס כנראה פגום.

בינתיים, אני החלפתי בין המקומות של הציוד. הראוטר יחד עם המודם ADSL עברו אל החדר של אחי וחוברו עם כרטיס חוטי, והציוד האלחוטי עבר אליי.

בינתיים יש גם רשת, וגם בשני המחשבים.

המהירות סבירה יחסית. העברתי קובץ של 700 מגה ממחשב אחד לשני וזה לקח כ-6 דקות. מבחינתי זה מספק כיוון שאני לא מתכוון להעביר כמות גדולה של קבצים בין המחשבים. והמהירות הזו מספיקה ביותר לשיתוף , ולמשחקים בין שני המחשבים.

תודה רבה על העזרה. :xyxthumbs:

Anatoli.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...