עבור לתוכן

התנקות כל מספר דקות מקרה מוזר ובקשה לעזרה

Featured Replies

פורסם

שלום

אני מחובר דרך נטויזיון (כבלים) ומידי מספר ימים קורה לי למשך חצי יום או יותר שכל מספר דקות מתנתק לי החיבור ואז אני מתחבר אחרי שתי דוקת ושוב חוזר חלילה....

עכשיו, בפעם שעברה שלחתי מייל לתמיכה שלהם ושאלתי אם הבעיה אצלי או שהתקליט שלהם נכון והיא כלל איזורית, ונחשו מה... פתאום הכל היה בסדר.

היום שום קרה לי המקרה, צלצלתי לתמיכה עכשיו והם דיברו איתי ואמרו לי להוריד חייגן, לא הצלחתי להוריד את החייגן מהאתר של הכבלים והם הגדירו לי אותו (ביחד איתי כמובן) ידנית, ואמרו לי שהבעיה היא בפייר וול שלי, שהוא ZONEALARM ושאני אמצע וייר וול אחר. הייתי מבואס קצת כי זאת הערכה השלמה של ZONEALARM שכוללת הכל ולא התחשק לי לזרוק אותה לפח. ובעודי משוטט לי לחפש וייר וול מומלץ אחר (למרות שהרבה ממלצים על מה שיש לי) אני שם לב שאני מחובר כבר מספר יוצא דופן של דקות וללא התנתקות!

שאלתי היא האם נטויזיון עושים צחוק מעבודה? יש מצב שהם מתעדפים את הרשת בצורה כלשהי? אחרת איך פתאום מסתדר לי תמיד אחרי שאני פונה אליהם (ולא תמיד הם עושים איתי משהו לדוגמא במייל ששלחתי להם) ואם הבעיה היא בפייר וול שלי - מישהו יכול לעזור לי ולהגיד איך צריך להגדיר אותו (או לשנות את ההגדרות המקוריות שלו.

תודה לכולם

פורסם

התנתקות כל כמה דקות, לא מגיעה מהכיוון של נטויז'ן, היא כנראה מהפירוול שלך באמת.

אני במקרה עובד בתמיכה של נטויז'ן, ויכול לומר לך שאם יש תקלה טכנית שקשורה להתחברות לשרתים, היא נמשכת גג שעה, ויש על זה באמת תקליט, וזה לרוב לא קורה

אין בעיה שמוגדרת "בעית התנתקויות" שמקורה מהספק.

התנתקויות יכולות להגרם מהמון סיבות, כשלקוח מתקשר עם בעיה של התנתקויות אני יכול לומר לך מה בודקים :

1. אני בד"כ מוחק את הכל החייגנים שיש, מעביר ל DISABLE את הכרטיס רשת או USB (LOCAL AREA CONNECTION)

מריץ 2 פקודות לאיפוס ה TCP/IP במחשב שלו, את שתיהן אני מריץ מהתחל : הפעלה (לא מדוס, אלא מהתחל - הפעלה)

(רק ל XP)

netsh int ip reset logfile.log

netsh winsock reset - את הפקודה הזאת רק אם זה WINXP SP2

מאתחל את המחשב, מפעיל בחזרה את הכרטיס או USB, בונה חייגן חדש ומתחבר

זה היה שלב ראשון, שמכסה את העובדה שאולי הבעיה בחייגן שנדפק.

שלבים אחרים :

לא כל הלקוחות יש להם מושג באינטרנט או במחשבים או באופן כללי מהחיים שלהם, לכן בודקים אחוז ניצול CPU וחשד לוירוסים או תוכניות ריגול

CTRL ALT DEL ו/או NETSTAT כאשר אתה לא מחובר, וכו'

ZONE ALARM וגם הפירוול המובנה של PC CILLING גורמים להמון התנתקויות, במיוחד בזמנים קבועים של כמה דקות או אפילו שעה

זאת בעיה מאוד נפוצה, ואפשר לפתור אותה, אפילו היה ת'רד על זה ממש לא מזמן (לא סוגר באיזה פורום, תריץ חיפוש).

יש גם עוד פירוולים שיכולים לגרום לזה.

אווטלוק אקספרס, יש בו אופציה לנתק אחרי שליחה וקבלה של דואר, בודקים שזה לא מסומן (אם היוזר טוען שזה קורה אחרי שליחה וקבלה של דואר)

באפשרויות החייגן ב IE יש אפשרות "להתנתק לאחר כך וכך דקות של חוסר פעילות)  - בודקים גם את זה.

כל מה שקשור בחשמל למודם והתקני USB ,בודקים במנהל ההתקנים , מורידים את הצ'ק מארק מכל מה שכתוב שאפשר לנתק לו זרם חשמלי

(מודמים, חיבורי USB, ROOT HUB וכו', כרטיס רשת)

אם לא נמצא שום פתרון אחר, וזה מודם USB לפעמים ממליצים לעבור למודם בממשק כרטיס רשת או לנסות להתקין מחדש את המודם

כפתרון אחרוון מפנים לטכנאי, רבאק, אנחנו לא יכולים לדעת על כל תחלואה של המחשב... :)

התנתקויות, זאת הבעיה השנואה ביותר לדיבוג ע"י תומך ממוצע, יותר מ"מחובר אבל לא גולש" יותר מ"איטיות" יותר מהכל.

עם זאת, תוכל למצוא תומכים, כאלה שיעזרו לך, תוכל אפילו לבקש תומך בכיר.

זה ככה בכל מחלקת תמיכה של כל ספק, הכל תלוי במי שעונה לך, ובמצב רוח שלו באותו רגע.

99% מהסיבות שאנשים מתקשרים לתמיכה הן בעיות בתשתית ו'או (בעיקר) בעיות במחשב שלהם...

אבל סה"כ בשביל זה התמיכה שם.  :xyxthumbs:

במקרה שלך, די בטוח שזה ה ZA, תחפש את הת'רד שהיה פה, מתישהו בחודשיים האחרונים, מישהו נתן פתרון די פשוט לזה.

מקווה שכל מה שרשמתי עוזר למישהו.

נ.ב כמובן שאם ההתנתקויות נובעות מבעיות של סנכרון המודם, אין בכלל מה לבדוק את המחשב, וישר שולחים את הבן אדם שידבר עם חברת הכבלים שלו (או בזק במקרה שזה ADSL) ויסביר להם שיש לו בבית בעיית סנכרון.

לרוב עוזר לתת מידע מקדים על הבעיה

כמו : :אני מתנתק כל 5 דקות בדיוק, זה קורה שיש תוכנות כאלה וכאלה פתוחות, ואחרי הניתוק לוקח זמן עד שאני מתחבר, אני מקבל שגיאה 769 עד ההתחברות הבאה"

בד"כ מתשאלים את הבן אדם, אבל לרוב אף אחד לא זוכר את הפרטים האלה, ישר כולם חושבים "איזה דפוק הספק שלי, כל הזמן אני מתנתק, על מה אני משלם ?" :)

פורסם
  • מחבר

אני רוצה לציין שהשאלה שלי היא לא באה לנגי את נטויזיון ואם זה עולה מהט'רד שפתחתי אני מצהיר פה שזאת לא כוונתי - באמת רציתי לדעת איך זה עובד שם , כי זה נראה לי מוזר מאוד.

הבחור בתמיכה באמת היה אדיב מאוד וניסה לעזור והתייעץ עם טכנאי בכיר, אבל מה לעשות שאחרי זה פתאום זה הסתדר לי כאשר כל מה שעשיתי היה לסכרן את הTCP/IP,

בכל מקרה לא מצאתי את הדיון על הZA (אשר עוסק בהתנתקויות של ברוטר ולא ברשת בין שני מחשבים) אז אודה באם מישהו יוכל להזכיר פה איך עושים את הפעולה הזאת.

מה שאמרו לי בתמיכה זה להשיג גירסה ישנה יותר של ZA ( אבל למה לי?)

Kidney_stonE תודה על התשובה המפורטת :xyxthumbs:

פורסם

אחרת איך פתאום מסתדר לי תמיד אחרי שאני פונה אליהם (ולא תמיד הם עושים איתי משהו לדוגמא במייל ששלחתי להם) ואם הבעיה היא בפייר וול שלי - מישהו יכול לעזור לי ולהגיד איך צריך להגדיר אותו (או לשנות את ההגדרות המקוריות שלו)

תודה לכולם

סתם איזה הבהרה בקשר לספקיות באופן כללי.

בקשר לזה שזה מסתדר כשאתה מתקשר, זה בסדר, זה קורה להרבה אנשים

איך אומרים, כשאתה הולך לרופא....

זה לא שיש מערכת סודית שמנטרת שיחות נכנסות לתמיכה, ולפי זה מתקנת זמנית בעיה יזומה אצל אותו לקוח... :)

עוד דבר, לאיזו כתובת שלחת את האימייל ?

האימייל של התמיכה הוא support@netvision.net.il

אם שלחת במקרה משהו לכתובת operator אז סתם לידע כללי, הכתובת הזו לא מנוטרת, היא למטרת בדיקות בלבד, זאת הכתובת זבל של התמיכה מה שנקרא.

מייל שיגיע אליה, ולא מחכים לו ספציפית, פשוט לא ייקרא ע"י אף אחד.

עכשיו בקשר לבעיה, בדקת מה קורה שה ZA לא עובד ?

האם הבעיה של הניתוקים מפסיקה ? אם כן, אז לפחות בודדנו את הבעיה וקבענו שהיא ZA, אם לא, נסה כל מה שכתבתי למעלה.

ניסיתי לחפש גם, את מה שהיה כתוב על ZA והבעיה, אני לא מוצא את הת'רד ההוא (מוזר מאוד, אולי דמיינתי אותו)

אישית גם לא כ"כ מכיר את ZA, נסה לחפש באפשרויות שלה משהו על התנתקות יזומה..

פורסם
  • מחבר

עליתי על משהו מוזר........

ברגע שאני עושה את החלק הראשון שאמר לי הטכנאי שדיברתי איתו בפלאפון בזמנו דהיינו:

netsh int ip reset 1.txt

ואח"כ היא אומרת לי לאתחל למחשב - אחרי האיתחול הכל עובד בסדר, עד ששוב פעם ביום כלשהו הוא שוב עושה לי את זה וחוזר חלילה.

מישהו מבין איפה יכולה להיות הבעיה?

פורסם

עליתי על משהו מוזר........

ברגע שאני עושה את החלק הראשון שאמר לי הטכנאי שדיברתי איתו בפלאפון בזמנו דהיינו:

netsh int ip reset 1.txt

ואח"כ היא אומרת לי לאתחל למחשב - אחרי האיתחול הכל עובד בסדר, עד ששוב פעם ביום כלשהו הוא שוב עושה לי את זה וחוזר חלילה.

מישהו מבין איפה יכולה להיות  הבעיה?

משהו משנה לך את הגדרות הרשת - או שיש לך בעיה רצינית במערכת ההפעלה (פחות סביר בעיני) או שיש לך וירוסים/תוכנות ריגול - ניסית לסרוק את המחשב?

ודרך אגב - ה zone alarm בהחלט יכול לעשות לך כל בעיה אפשרית שאתה רק יכול לדמיין.

פורסם
  • מחבר

חיפשתי adware, spyware וכו' ויש לי את התוכנות המומלצות בפורום, שלא מצאו לי כלום כנ"ל גם לגבי הוירוסים - לא הסריקה של האנטי וירוס של ZA ולא סריקה מכוונת.

מה אפשר לעשות?

פורסם

חיפשתי adware, spyware וכו' ויש לי את התוכנות המומלצות בפורום, שלא מצאו לי כלום כנ"ל גם לגבי הוירוסים - לא הסריקה של האנטי וירוס של ZA ולא סריקה מכוונת.

מה אפשר לעשות?

ניסית להסיר ולהתקין מחדש את ה ZA?

אם לא, אז חפש באינטרנט מדריכים להסרה "נקייה" התוכנה - פשוט להסיר את זה מהסרה והתקנה של תוכניות מסתבר לא מספיק טוב לפעמים...

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים