פורסם 2005 ביוני 1321 שנים איזו תוכנת ביטורנט הכי מהירה?אשמח אם יש לכם המלצות גם איך להגן מפני חסיפת אייפי.תודה מראש לעוזרים.
פורסם 2005 ביוני 1521 שנים אני ממליץ על ביטקומט, מבחינתי יותר נוחה וטובה מאזרוס, אבל בסופו של דבר המהירות תלויה בעיקר ביחס הסידרים/ליצ'רים של הקובץ ופחות בתוכנה. www.bitcomet.com ואגב תעשה חיפש קטן כי שאלו כבר שאלות כאלה, רק איזה 7 מיליון פעמים
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.