פורסם 2005 ביוני 821 שנים שלום,התקנתי באתר שלי את מערכת הפורומים vBulletin ואני רוצה להפוך אותה למערכת בעברית.האם יש חבילת עברית שניתן להוריד ולהתקין כדי שהפורום יהפוך מאנגלית לעברית?אם יש אז מאיפה ניתן להוריד אותה?
פורסם 2005 ביוני 921 שנים http://www.vbulletin.com/forum/showthread.php?t=106306לא יודע מה איכות התרגום
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.