פורסם 2005 ביוני 421 שנים לדיימונד באק יש דרייברים ל64אם לא הוא יעבוד שם? יש תוכנה חלופית?אם כן אפשר קישור?
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.