עבור לתוכן

קונים דרך האינטנט או הטלפון-ככה לא תיפלו בפח.

Featured Replies

פורסם

החלטתי לעשות מדריך זה בגלל שאני "נפלתי" למרות שלא היה לי הפסד כספי כלשהו

אבל היה לי הפסד של זמן, וזמן=כסף.

מומלץ לרשם את כל הפרטים שתיקחו בקובץ TXT או על דף

המדריך יתמקד יותר בקבלת המוצר מאשר דברים אחרים,

בגלל שזה הנושא הרגיש בהזמנה טלפונית או דרך האינטרנט.

1)יצרתם קשר טלפוני(הזמנה דרך הטלפון\אחרי ההזמנה באינטרנט) בקובץ הTXT תרשמו באיזה שעה מדויקת התקשרתם ותאריך.

א.תשאלו אם מי אתם מדברים(שם+שם משפחה). חובה

ב.אחרי שסיכמתם מה אתה רוצה להזמין (שם המוצר,החברה ועוד, תלוי במוצר...).

ג.תשאלו באיזה אריזה אתה מקבל תמוצר(OEM? מקורי? אם דיסקים? ועוד, תלוי במוצר...)

ד.עניין האחריות- שנה?שנתיים?שלושה?לכל החיים?, מה האחריות כוללת?(הרס פיזי? מאוורר שנהרס?סתם מת? ועוד, תלוי במוצר...).

מה קורה כאשר אתה ממש תאחריות? אתה מקבל רכיב חילופי?תשלומי בדיקה?

ה.זמן אספקה- תבקשו מהם שיתחיבו על מועד אספקה אחרון(אם ימי עבודה?בלי?)

ו.תדברו על ענין התשלומים- כמה תשלומים?מזומן?אשראי?ריבית?לשלם עכשיו?לשלם עכשיו חצי וכאשר אתה בא לקחת חצי?

לשלם כאשר אתה בא לקחת?-מומלץ(חיסרון- שהם לא חייבים לך כלום[מועד הספקה])

2)סיימתם להרוג את הנציג הטלפוני- אתם חוזרים על הפרטים החשובים בקצרה, כדי שהכל יהיה מובן.

שם הרכיב+חברה,באיזה אריזה, מועד קבלת המוצר ועניין התשלום.

3)אומרים לנציג השירות תודה רבה ויום טוב ונפרדים לשלום

נדבר עכשיו על ההשלכות(ההשכלות קשורות רק למי ששילם חלק או את הסכום המלא דרך הטלפון\דרך האינטרנט)

קודם כל נדון בקבלת המוצר-התקשרתם אחרי שבוע, המוכר בחנות אומר "זה עדין לא הגיעה זה יבוא עוד כמה ימים-בסדר הנציג שרות אמר מועד סופי שבועיים.

אחרי שבועיים אתם מתקשרים, המוכר אומר שהמוצר עדין לא הגיע.

אתם אומרים שדיברתם אם פלוני אלמוני בשעה כך וכך והוא התחייב שעד שבועים המוצר זמין לאסיפה\משלוח.

הם יתחילו לתרץ(הכלב אכל, המטוס התרסק,הרכב עשה טוטאל לוס ועוד...)

אז ככה יש לכם שתי אפשרויות

1)לבטל. חוק הגנת הצרכן- אם המוצר לא סופק עד מועד האספקה האחרון אתה ראשי לבטל את ההזמנה ולקבל את מלוא הכסף בחזרה.

2)לאיים לביטול בתקווה שזה יעבוד.

קיבלת אחרי כמה ימים-יופי.

לא קיבלת? מתקשר ואומר שאתה רוצה לבטל, הם חייבים להחזיר לך את הכסף עד 14 יום.

לא מחזירים-אתה יכול להתקשר לחברת כרטיס האשראי והם יחזירו לך את הכסף.

מקווה שתילמדו לקח לקבע מועד אספקה סופי כמו שאני לא קיבלתי, ולברר קצת יותר מעבר השם של הרכיב.

לצערי נאלצתי לחכות 3 שבועות עד לקבלת המוצר המסריח בתוך שקית מיוחדת אשר נסגרת על ידי סלוטייפ משומש

אחרי המתנה של חצי שעה כאשר אין אף אחד לפני בתור.

אל תגידו שלא ידעתם.

פורסם

וואלה..THX :xyxthumbs:

בגדול ידעתי את הרוב אבל יש כמה דברים שחידשת לי.

:yelclap:.

פורסם

טוב שכתבת.

פורסם

תודה רבה על ההשקעה והמאמץ :xyxthumbs:

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים