פורסם 2005 במאי 2320 שנים Doom3 - אל תגידו שלו, זה המנוע הטוב ביותר אי-פעם. קרמק הוא גאון. תראו את הסביבות החיצוניות והמים ב- ET:QW, או את הפנימיות של Prey.Source - לדעתי הוא כבר כמעט נשכח. ה- Aftermath ו- Lost Coast יתנו לו זריקת מרץ קטנה, למרות שיש משחקים שנראים הרבה יותר יפים ממנו.Riddick - אין, המנוע שלו פשוט מדהים. מעבודת טקסטורות ועד אנימציות, וגם פיסיקה (!).
פורסם 2005 במאי 2320 שנים להאלף לייף יש המנוע הטוב ביותר, אין ספק שהתאהבתי בכל הקשור לפיסיקה, אבל ...... טקסטורות לעומת רידיק ...... הפוטנציאל של הסורס אפילו לא מתקרב לעשירית המיצוי שלו, אבל כמו QUAKE בעבר, הדרך עוד ארוכה ואני לא חושב שיש מחשב שמסוגל להריץ היום טקסטורות גבוהות על מנוע ה SOURCE.
פורסם 2005 במאי 2320 שנים להאלף לייף יש המנוע הטוב ביותר, אין ספק שהתאהבתי בכל הקשור לפיסיקה, אבל ...... טקסטורות מה אתה אומר שהטקסטורות של HL2 לא טובות? זה ממש לא נכון, הנופים של רוב השלבים פשוט נראים פוטוריאליסטים בגלל שהטקטורות כל כך חדות שזה מדהים, הרבה יותר מבכל משחק אחר. בתמונה שהבאת זה אולי לא הכי נכון, אבל תראה תמונות מהשלבים הפתוחים בעיר. וגם אפשר לראות אפילו בתמונה שלך את העליוניות של המנוע שך HL2 בכל מה שקשור לבני אדם, הוא פשוט נראה הרבה יותר אמיתי מדום ורידריק ששם כל הדמויות מרובעות ולא מושקעות כמו בHL2.
פורסם 2005 במאי 2320 שנים HL2 בלי ספק לדעתי לפחות....דום 3 עם כל הכבוד.....מוצלל וחשוך כמו קבר....המנוע סתם מכביד וגם על מקסימום(שלא רץ על שום כרטיס היום[לא,גם לא על שלי] מכיוון שהוא דורש 512 MB ) וזה מפיל שכבות כרטיסי מסך שלא עומדים בזה...בHL2 כל כרטיס מחורבן כיום כמעט יכול להריץ....גם הגיפה 2 MX של אח שלי מסתדר עם זה,תאמינו או לא..לרידיק יש גרפיקה שגורמת לי בחילה....כולם שלא גרוזינים פינתיים להחריד....זה ממש עושה כואב לעין.
פורסם 2005 במאי 2420 שנים ובכל זאת HL2 רץ טוב כי הרינדור שווה לת*ת והטקסטורות ברמה ירודה מאוד.כאילו, שימו לב לחולצה ולשיער שלה.... דמויות במקס פיין הראשון נראו יותר מפורטות, ומשחקי האור וההצללה במשחק לוקים בחסך גדול.אבל כמו שאמרתי, המנוע הזה בידיים הנכונות יכול לעשות פלאים.התנועה של הדמויות פשוט מדהימה !
פורסם 2005 במאי 2420 שנים אני ממש לא מסכים איתך.הטקסטורות של Half Life 2 מאוד איכותיות ואולי אתה חושב שהם לא טובות מכיוון ש- Valve לא השתמשו ב- BumpMap על הדמויות.לדוגמה, ב- Doom3 כמעט לכל דבר שם יש BumpMap שגורם לדברים להראות מפורטים אבל גם להראות כו פלסטיק.Valve לא השתמשו ב- Bumpmap פה מכיוון שהם רצו שהדמויות שלהם יראו כמה שיותר ריאליסטיות (לפחות על בני האדם) והם באמת נראות מאוד ריאליסטיות.(ב- Far Cry, Riddick, Doom3 כל הדמויות נראות כמו דמויות מפלסטיק)חוץ מזה בסביבות החיצוניות יש טקסטורות מעולות, שכמעט לכל טקסאורה יש השתקפות משלה עם LDRI, והטקסטורות ברזולוציה מצוינת.בעיה אחרת שהזכרת קודם היא התאורה. נכון ל- Valve יש 2 בעיות עם התאורה - 1. יש באגים עם צללים2. אין DynamicLightning, דבר שיש ברוב המשחקים האחרים. מה שהדסר הזה עושה הוא שאם לדוגמה תירה במנורה התארוה שלה לא תשתנה וגם הצללים שהיא מטילה על עצמים בעולם.סה"כ HalfLife 2 מאוד מושקע מכל בחינה, ומבחינה גרפית זה כולל את הטקסטורות, שיידרים, LipSyncs ומפות מעולות.
פורסם 2005 במאי 2420 שנים הטקסטורות של HL2 הייתי אומר שהם באמת לא משהו בדום 3 הטקסטרות הרבה יותר איכותיות ומפורטות קודם כל אם תסתכל על החולצה של המודלים זה ממש מזכיר את הגרפיקה של HL1 זה ממש גרוע למה לא יכלו להשקיע קצת יותר? זה נראה ממש מגעיל ככה אפילו במקס פיין 2 זה היה הרבה יותר טוב לפחות ב FAR CRY החולצות היו נראים הרבה יותר טוב. ומי שאמר שב FAR CRY הם נראים כמו פלסטיק אז הוא ממש טועה! אולי זה לא ריאלסטי כמו HL2 [למרות שגם HL2 רחוק עדיין מלהיות אמיתי לדעתי] אבל ב FAR CRY המודלים נראים ממש טוב..ריאלסטי,וגם מאד מפורט. בדום 3 זה באמת מאד מפורט והטקסטורות באיכות טובה מאד,אבל האנשים שם נראים באמת מגעיל. הם דומים לפלסטלינה
פורסם 2005 במאי 2420 שנים החיסרון הכי הכי גדול של HL2 זה התאורה אין שם את זה ... האור והצל לא קשורים אחד לשני וזה ממש מגעיל. אני מאוד אהבתי את המשחק בין האור לצל וסאבלימינל ב דום3 למורות שהמשחק מסריח בטרוף בגלל שהוא חשוך כל הזמן אבל ה light and shadows ממש נראה טוב
פורסם 2005 במאי 2420 שנים אוף...כמה גיבובי שטויות. הטקסטורות של HL2 מבחינת האיכות של התמונה שהם מורכבות ממנה גבוהות בהרבה משל DOOM 3, DOOM 3 נראה נחמד יותר כי המשטחים היו מלאים בבמפ מפינג אז הכל נראה ממש תלת מימדי (ומכוער בהרבה מהמיקרים). גם האור וצל היו טובים מאוד. בדום 3 כל הצללים היו חדים ומפוקסלים זה נראה ממש לא מציאותי לעומת הצללים של HL2 היתרון היחיד של דום הוא ששם הכל הגיב לאור ובHL2 לא. (אבל היה לו DynamicLightning פשוט לא לכל דבר כמו בדום)
פורסם 2005 במאי 2420 שנים הוצאת לי את המילים מהפהPainKiller ו DOOM3 3 DOOM הוא בעל הגרפיקה הטובה מכולםיש לו תלת מימד דואלי: תלת מימד + המימד של התאורההבעייה שלו שצריך כרטיסי מסך טובים כדי לראות את זה
פורסם 2005 במאי 2520 שנים אוף...כמה גיבובי שטויות. הטקסטורות של HL2 מבחינת האיכות של התמונה שהם מורכבות ממנה גבוהות בהרבה משל DOOM 3, DOOM 3 נראה נחמד יותר כי המשטחים היו מלאים בבמפ מפינג אז הכל נראה ממש תלת מימדי (ומכוער בהרבה מהמיקרים). גם האור וצל היו טובים מאוד. בדום 3 כל הצללים היו חדים ומפוקסלים זה נראה ממש לא מציאותי לעומת הצללים של HL2 היתרון היחיד של דום הוא ששם הכל הגיב לאור ובHL2 לא. (אבל היה לו DynamicLightning פשוט לא לכל דבר כמו בדום) אוקיי בוא אני אסביר לך, בין טקסטורות ברמה גבוהה לבין ניצול טוב של DX9 יש הבדל, כי גם CS:SOURCE עושה שימוש טוב בDX9 האם זה אומר ש"הגרפיקה טובה" ? אוקיי אז שאתה מפעיל פילטרים וקורע את הכרטיס מסך אתה רואה את מעבר החצציה סדוק ואתה רואה את הלבנים "מופרדות" ..... בסדר. שים לב למבנים, שים לב לדמויות (אתה רוצה להגיד לי שזה מתקרב לראליזם?) שים לב לקרקע החולית שזאת טקסטורה דו מימדית שפשוט נמתחת ומעוקמת ע"פ תוואי השטח. אפילו בתמונה שנתת, חוסר שימוש בBUMPMUPPING הוא חסרון גדול, העמודים לא נותנים מרקם וברק של מתכת. במשימות עם הרחפת כל האשפה, האבנים, העצים והקירות נראים כמו טקסטורות מהמאה הקודמת וזהה לא שאין סיבה, כמו שאמרתי על מנוע כל כך כבד עיבוד גרפי מורכב יוריד דרסטית בביצועים ולא סתם HL רץ מצויין כמעט על כל מחשב. ללא פילטרים, לזה אני קורא סביבת משחק! ולדעתי הדמויות לא נראות כמו פלסטיק. כשאני אקבל את המשחק אני אתקין את הפאטץ' האחרון ולאחר הפעלת HDR ופילטרים על מקסימום עוד תראו שיפור משמעותי. אלה טקסטורות!
פורסם 2005 במאי 2520 שנים האמת לדעתי ל-FAR CRY ולרידיק יש את הגרפיקה הכי מושקעת כזאת כאילו רואים הטקסטורות שם הכי איכותיות ורואים הכי מפורט ב HL2 רואים הכי ריאלסטי ויש אפקטים מאד יפים ואני מאד אוהב את הגרפיקה אבל יש דברים שם שרואים מגעיל אני זוכר שראיתי פעם אחת חולצה של מישהו וזה היה נראה כמעט כמו HL1 שזה נראה מה מגעיל בוא נגיד של FAR CRY יש גרפיקה טובה יותר מ HL2. אבל אני ממש אהבתי את הגרפיקה של HL2 למרות שהפירוט בחפצים וקירות לא משהו אבל האנשים לפחות מאד מפורטים ונראים טוב. לדעתי הם היו צריכים לנסות לפחות להגיע לרמת טסטורות כמו FAR CRY ו רידיק שם באמת רואים השקעה איזה איכות!
פורסם 2005 במאי 2520 שנים נוסטרדמוס.הוכחת את טענתי עם התמונות שלך.זאת גרפיקה מלפני שנה, פשוט הוסיפו לה אפקטים וניצנוצים.שים לב לתמונה השניה הגרפיקה שם פשוט מזעזעת אם מתעלמים מהקיר הנוצץ הזה...שגם הוא ממש עשוי גרוע, תראו איך הטקסטורה חוזרת על עצמה כל "מטר" מה שלא כורה בHL כמעט (בדקתי).ודיברתם על החולצה של הבחורה מ HL2 ?...עכשיו תגידו שזאת נראית יותר טוב....ובתמונה הראשונה חוץ הבמפמפינג על הקיר מצד שמאל (זה לא משהו שאין בHL או דום) אין כלום, פשוט כלום.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.