פורסם 2005 במאי 1420 שנים ידידי, אתה מציין זאת כאילו מדובר בגיר שכולו אלקטרוני. מדובר בעוד מחשב (קצת יותר מתקדם משאר המחשבים) ששולט על התמסורת (שהיא מן הסתם עדיין מכאנית).אין כאן שום תבוסה, אלא נסיון התייעלות נוסף (וכנראה שגם מוצלח, בעיני כמה, כמוך). עם כל הכבוד שאני רוכש למרצדס ולחברות מתיימרות אחרות, מחשבים נדפקים, מחשבים לא מדייקים, מחשבים מתעסקים עם חיי אדם.אני לא מאמין בזה. גיר צריך להיות מכאני נטו, עם שליטה מכאנית, נטו!
פורסם 2005 במאי 1420 שנים ידידי, אתה מציין זאת כאילו מדובר בגיר שכולו אלקטרוני. מדובר בעוד מחשב (קצת יותר מתקדם משאר המחשבים) ששולט על התמסורת (שהיא מן הסתם עדיין מכאנית).אין כאן שום תבוסה, אלא נסיון התייעלות נוסף (וכנראה שגם מוצלח, בעיני כמה, כמוך). עם כל הכבוד שאני רוכש למרצדס ולחברות מתיימרות אחרות, מחשבים נדפקים, מחשבים לא מדייקים, מחשבים מתעסקים עם חיי אדם.אני לא מאמין בזה. גיר צריך להיות מכאני נטו, עם שליטה מכאנית, נטו!אין לי יותר מדיי מה להגיב לתגובה שלך, אז בקיצרידני לשלטון!!!אפרופו ידני, אתה יודע כמה מזדות 3 ידניות הביאו לארץ מתוך סה"כ של 10,000 חתיכות?
פורסם 2005 במאי 1420 שנים מחבר תראה אני ידבר בכלליותרכב משפחתי אוטומטי 1.6, עושה בממוצע 1:10(ליטר לכל 10 ק"מ)רכב ידני 1.3 עושה בסביבות 1:14חצי אוטומטי-אין לי מושג.במכונית יש בדרך כלל מיכל של 50 ליטראבל זה מאוד גמיש מיצרן ליצרן.כמובן שיש את רכבי הדיזל אבל זה כבר סיפור אחר...יש נוסחא כלשהי כדי לדעת כמה קילומטרים לכל ליטר?
פורסם 2005 במאי 1420 שנים חברה לא יעזור.. גיר ידני זה הכי טוב..חצי אוטומט זה כמו אוטומט רק שנתנו לך מצב שבו אתה חושב! שאתה מעביר הילוכים לבד.. אבל ההשהייה של השניה היא הבדיקה של המחשב אם הוא יכול להעביר הילוך.. לכן זה לא קרוב לידני..יש תיבה שנקראת גם חצי אוטומט אבל עם קלאץ חשמלי!! והתיבה נראת בדיוק אותו דבר כמו תיבה של גיר רגיל רק אין קלאצ..אבל התיבה מאוד יקרה ולא הצליחה ברכבים הפשוטים
פורסם 2005 במאי 1420 שנים לאודי. ולדעתי במוו משיגים תוצאות דומות (אם לא טובות יותר) ב-SMG 3 שלהם. גם לאלפא.
פורסם 2005 במאי 1420 שנים חברה לא יעזור.. גיר ידני זה הכי טוב.. חצי אוטומט זה כמו אוטומט רק שנתנו לך מצב שבו אתה חושב! שאתה מעביר הילוכים לבד.. אבל ההשהייה של השניה היא הבדיקה של המחשב אם הוא יכול להעביר הילוך.. לכן זה לא קרוב לידני.. תלך תנסה להעביר בידני משני לראשון כשאתה לא מספיק איטי מה אתה חושב שבידני אין בדיקה אם אפשר להעביר הילוך? רק שבחצי אוטומט זה בדיקה של מחשב ובידני זה בדיקה מכנית אם אפשר להיכנס לגלגל שיניים של ההילוך
פורסם 2005 במאי 1420 שנים איכשהו אני סומך על מחשב יותר מעל בנאדם...אף פעם על תסמוך על מחשב בעיניים עצומות,גם אותו תכנן אדם, ולך תדע אם יתקע משהו בקווים שבידיוק יגרמו לכך שיגרם משהו לא רצוי.ואגב, HEAK SINK אין נוסחא... (תמיד אפשר למצוא, אבל לך תדע מה הקשרים)זה תלוי בכל כך הרבה דברים....
פורסם 2005 במאי 1420 שנים היחס של הק"מ לליטר משתנה מאוטו לאוטו, ממנוע למנוע, מדגם לדגם ומנסיעה לנסיעהזה הכל תלוי מאוד מאוד ברכב הספציפי ובמהירות ותוואי הדרך שבה נסעתבאוקטביה שלי ושל אמא שלי לדוג' יש מחשב דרך שמציג בין היתר את היחס של הק"מ לליטר הנוכחי
פורסם 2005 במאי 1420 שנים אני לא מאמין בזה. גיר צריך להיות מכאני נטו, עם שליטה מכאנית, נטו! אם כך, מזל שאתה לא מנהל את עולם הרכב מרבית האנשים בעולם רואים את הרכב בתור כלי תחבורה נטו. לא כלי לפוזה, לא כלי לריגוש, פשוט דרך מהירה להגיע ממקום למקום מי שרוצה את ההרגשה של נהיגה ספורטיבית, שילך להתחרות במרוצים מאורגנים ולא יעשה "פתיחות" בכביש זאת דעתי ודעת רוב העולם בכל אופן
פורסם 2005 במאי 1420 שנים כלי רכב צריך להיות נגיש לכולם ונוח לנהיגה, רוב ציבור הנהגים הוא מפונק, עם זה אין וויכוח. להכניס את המפתח, לסובב הגה גז וברקס ובזה נגמר הסיפור.שוק הרכב, כמו כל שוק מסחרי לכשעצמו, צריך להתאים את עצמו לדרישות קהל הקונים, במקרה הזה, קהל הקונים אליו אתה ורבים אחרים משתייכים, קהל "המפונקים".עכשיו, כמו כל שיקול וצעד מסחרי, המגמה היא להכניס כמה שיותר כסף ולהתפרס לכל עבר, החבר'ה למעלה הגיעו למסקנה שהשימוש באלקטרוניקה ושיטים ממוחשבים מוסיפה ומקלה על הנהג, הם צודקים, בלי שום ספק. אבל את ההיבטים הבטיחותיים הם מעדיפים להזניח.כל התיבות האוטומטיות, גם משנות ה80, ידועות ומוכחות כפחות בטוחות מתיבות ידניות. כפי שכבר אמרתי באחד מהפוסטים הקודמים, ישנם דברים שצריכים להישאר כמו שהם.אתה, בתור אחד שסוגד לתיבה אוטומאטית ולנוחות (aka עצלות) מיירבית בכל הקשור לנהיגה, אני לא מצפה ממך שתבין גם תגובה זו, אבל עם עובדות לא מתווכחים.בשורה התחתונה, אני טוען שגיר ידני בטוח יותר, בלי שום קשר לריגוש ופוזה. פוזאיסטים תמצא גם מאחורי תיבות אוטומאטיות, אז תחסוך את הדיעה המטופשת הזו מאיתנו.
פורסם 2005 במאי 1420 שנים מי שרוצה ריגושים ... שיסע איתי פעם , אני מבטיח להכניס את הצד שלו בעץ לפחות , אם לא במשהו יותר עמיד , כמו עמוד בטון .
פורסם 2005 במאי 1420 שנים כלי רכב צריך להיות נגיש לכולם ונוח לנהיגה, רוב ציבור הנהגים הוא מפונק, עם זה אין וויכוח. להכניס את המפתח, לסובב הגה גז וברקס ובזה נגמר הסיפור. שוק הרכב, כמו כל שוק מסחרי לכשעצמו, צריך להתאים את עצמו לדרישות קהל הקונים, במקרה הזה, קהל הקונים אליו אתה ורבים אחרים משתייכים, קהל "המפונקים". כל מי שנוסע באוטו הוא מפונק. יש אופניים יש אוטובוסים ויש רכבות. ככה שלהגיד שרק אלה שמשתמשים באוטומט הם מפונקים זאת פשוט שטות. כל התיבות האוטומטיות, גם משנות ה80, ידועות ומוכחות כפחות בטוחות מתיבות ידניות. כפי שכבר אמרתי באחד מהפוסטים הקודמים, ישנם דברים שצריכים להישאר כמו שהם. לא דיברתי בכלל על הפן הבטיחותי אתה, בתור אחד שסוגד לתיבה אוטומאטית ניראה לך שקצת הגזמת עם ה"סוגד" הייתי אומר תודה על כל אוטו שהיו קונים לי אבל מה שכן, אוטומט הרבה יותר נוח(ועם זה אין מה להתווכח). כשאני כל יום נוסע לבית הספר וחזרה, חברים, וואטאבר אז ברור שאין לי כוח ואני מעדיף להנות מנוחות מירבית. ולמה לא בעצם? בשורה התחתונה, אני טוען שגיר ידני בטוח יותר, בלי שום קשר לריגוש ופוזה. פוזאיסטים תמצא גם מאחורי תיבות אוטומאטיות, אז תחסוך את הדיעה המטופשת הזו מאיתנו. אתה רוצה להגיד לי שהסיבה היחידה שיש לך תיבה ידנית זה בגלל הבטיחות? תעשה לי טובה :
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.