D-M-X פורסם 2005 במאי 9 Share פורסם 2005 במאי 9 מה עם תשובות לעיצוב ומודלים? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
spoonius פורסם 2005 במאי 9 Share פורסם 2005 במאי 9 מישהו יודע אם אפשר לעשות כזה דבר כדי לגשת לשדה ברשומה הנמצאת בתוך רשימה:אחזר_מרשימה (l,p).שם השדהלדוגמה קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Ghosthunter פורסם 2005 במאי 9 Share פורסם 2005 במאי 9 אולי שם_שדה(אחזר_מרשימה(l,p))האמת היא שזה לא כל כך משנה(תלוי למי), כי זהו פסאודו קוד קרי קוד כללי. מספיק שאתה מבין אותו. אין לו כלל תחביר. בבית הספר מלמדים אתכם משהו נורא ספציפי ומעצבן. הם רוצים אלגוריתם בפסאודו קוד. ולא מספיק שזה בעברית, הם רוצים גם עם השמות שלהם וכו(טוב, נו, שכנעתי את עצמי עכשיו שזהו לא פסאודו-קוד, אז מה זה?). לדוגמה, בגדול אתה יכול לרשום גם l1<-l2 כדי לבצע "העתקת רשימות" כי אתה מבין מה זה, הביהס רוצה שגם המחשב יבין את זה וזוהי הטעות שלו. בני אדם קוראים פסאודו קוד לא מחשב!!! אתה יכול לעשות גם l1<-x כדי להוסיף איבר לרשימה, אם זה לא משנה הסדר וכו, או משהו יותר "קיצוני" ולרשום q<-x, כלומר להוסיף איבר לתור, שזה נורא ברור, גם המיקום וגם התור שאליו אתה מוסיף. במקום לרשום הכנס_לתור(q, x) שנורא ארוך ואתה לא זוכר את השם שלו, עובדה שאני לא זכרתי עכשיו, אני בטוח שמה שרשמתי הוא לא נכון ואני לא זוכר מה הם רוצים שאני ארשום, אבל זה ברור לכולם למה התכוונתי. ושוב, בני אדם אמורים לקרוא פסאודו קוד ולא מכונות. יש גם אלגוריתמים בפסאודו קוד שנקראים GENERIC(כנראה עוד יותר כללים) שבהם אתה רושם רק באנגלית, כלומר אין שום אזכור למשתנים. לדוגמה, קבץ את כל הרשימות ומצא בהם איברים דומים, שאמור אולי לשמש לאלגוריתם יותר מסובך, והכי חשוב שאתה ואני מבינים את מה שרשום שם ולא המחשב כי זהו פסאודו קוד. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Ran B פורסם 2005 במאי 9 Share פורסם 2005 במאי 9 זה לא נכון מה שאתה אומר, אם הבנתי אותך נכון ואתה מדבר על אלגוריתמים. מכיוון שצריכה להיות אחידות מסויימת גם לזה. אז נכון, אתה חופשי יותר מבחינת סינטקסט (תחביר), אבל עדיין יש כללים. אתה לא יכול לרשום מה שבא לך, אחרי הכל זה בא לעזור לך ולקצר לך. אבל אם תרשום לעצמך X->P ובעוד חודשיים תסתכל על זה, מאיפה לך לדעת שמדובר פה על מצביע או תור, או מה שלא רשמת שם? אתה תתייחס אליהם כ2 משתנים, מכיוון שבאלגוריתם אין הגדרת משתנים לתוכנית (או לתת-תוכנית). לכן חשוב לשמור על אחידות מסויימת. בא נגיד שהרבה יותר קל לעמוד בקריטריונים של תחביר האלגוריתם מאשר שפת מחשב מסויימת שדורשת ממך לשים נקודה פסיק, נקודה, נקודתיים שווה, או כל שאר הסימנים המסורבלים לפעמים שמבלבלים אותך. שלא נדבר שבאלגוריתם, ישנו חופש כתיבה מסויים, מה שמקל עלייך מאוד משפה מסויימת. (כמו למשל שאתה יכול לרשום, לדוגמא : קדם את I באחד. I <- I+1. ועוד..) אלגוריתם בא לשרת אותך לבנית קטע תוכנית או תוכנית, לפני שאתה מתחיל לתכנת בשפת תיכנות. כלומר אחרי כתיבת אלגוריתם, אתה יכול לממש אותו באיזה סביבת עבודה שבא לך (כל שפת תיכנות). ככה שהמטרה של האלגוריתם, היא לא רק שאתה תבין ותזכור את זה ל5 דקות הקרובות, אלא שאתה תדע בדיוק לאן הכוונה. ושתוכל לממש את זה בכל סביבת עבודה. או פשוט אם אתה מסתכל על זה רק בתור חומר לימודי ולא משו לחיים, אז המטרה של האלגוריתם היא כדי שהבוחן יתן לך את הנקודות בבגרות, וכדי שגם הוא יבין מה אתה עשית ולא רק אתה. רן. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Ghosthunter פורסם 2005 במאי 9 Share פורסם 2005 במאי 9 ובכל זאת נראה לך שקל יותר לרשום את כל הפונ של איחוד הרשימות, דבר שסתם ארוך(בכתיבה וסתם לוקח זמן) מאשר רק לרשום אחד רשימות, או l<-l+l1? משהו כמו העמסת אופרטורים. יש הרבה אלגוריתמים שאם אתה סתם צופה בהם אתה לא מבין מה הם אומרים, אבל אם אתה רושם את מה שכל כמה שורות שם עושות, הרבה יותר קל לך להבין מה האלגו עושה. זוהי דרך טובה מאוד לזכור גם את האלגוריתמים, לטווח הארוך ביותר, כשלא תזכור מה כל פונ עושה, אלא תרשום מה הפונ עושה במילים(שהרי זהו פסאודו קוד ולא משנה מה רשום שם, לפחות כך אני חושב). אני ממליץ לך לקרוא את הספר "המחשב אינו כל יכול" ולהבין על מה אני מדבר. ד.א. זהו אחד הספרים שלא הצליחו לשעמם אותי.ועוד ד.א. אחד: אני שונא פיסקאות! קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
MacGyver פורסם 2005 במאי 9 Share פורסם 2005 במאי 9 עדיף שלא תסתכלו, תשובות לא רציניות בכלל.ב-3.ג בכלל יש להם טעות.נכון...זה אמור להיותwriteln(tel[4])writeln(tel[5]) לאאיתן קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
iZi פורסם 2005 במאי 9 Share פורסם 2005 במאי 9 אלגוריתמים מילוליים באמת קצת מעצבנים, בגלל העובדה שבאמת זה לא המחשב שצריך להבין אותם אלא אתה.SuperGohan, מה שאתה אומר לא סותר בהכרח את מה שאמר Ghosthunter. אפשר לשמור על אחידות מסויימת, ועדיין לנצל את העובדה שזה אלגוריתם מילולי ולא קוד שהמחשב צריך להבין.זה הגיוני לגמרי לאפשר באלגוריתם לעשות העתקת רשימה ע"י L1 -> L2 כי אתה מבין את המשמעות של זה, וזה ממש לא קריטי,לדוגמה, אם פעולה מסויימת, בכתיבה אלגוריתמית, היא פרוצדורה או פונקציה. כל הדיוק הזה שעושים אתחל_רשימה->L ולא אתחל_רשימה(L) הוא ממש מטומטם. למה לא לכתוב פשוט "אתחל את רשימה L"? אין יותר כללי מזה, זה יתאים לכל שפה. או פשוט "קדם את P לאיבר הבא בL" במקום " הבא_ברשימה(P <- (L,P ".מישהו יודע אם אפשר לעשות כזה דבר כדי לגשת לשדה ברשומה הנמצאת בתוך רשימה:אחזר_מרשימה (l,p).שם השדהלדוגמהלא... ירדו לך על זה נקודה או שתיים. באלגוריתם מילולי אחזר_מרשימה היא פרוצדורה, והזימון הוא אחזר_מרשימה(L,P,X). הוא מכניס בX את האיבר ברשימה, אבל זה לא מחזיר לך את X כמו פונקציה. (עוד דוגמה לחוסר הנחיצות בצורת העבודה הדייקנית הזאת עם אלגוריתמים מילוליים) קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Ghosthunter פורסם 2005 במאי 9 Share פורסם 2005 במאי 9 נכון, רק שאני התכוונתי ליותר מפעולה אחת. למשל: "כפול ב- 2 את כל איברי הרשימה". בידיוק כך בלי שום לולאה ושום כלום. נכון שכשנממש את זה אנו נעשה לולאה(תלוי גם איך הגדרנו את המחשב שלנו ואת הפעולות שהוא מסוגל לעשות), אך אנו לא מממשים את זה ואתה מבין בידיוק מה הולך כאן בלי שום תהיות. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
GNU פורסם 2005 במאי 10 Share פורסם 2005 במאי 10 נכון...זה אמור להיותwriteln(tel[4])writeln(tel[5]) לאאיתןזה בדיוק מה שעשיתי.אז הם טעו?כי בשאלה כתוב:(3) ג. הנח כי המחרוזת במשתנה Tel היא באורך 5.כתוב בפסקל/C הוראה/הוראות להדפסת שני התווים האחרונים (מצד ימין) של המחרוזת הנמצאת במשתנה tel. כל תו בשורה נפרדת.--יש לי שאלה נוספת בקשר לציונים:נגיד תלמיד מסויים מקבל מגן 75ובבגרות הוציא התלמיד 100- אני שמעתי שמעל 20 נק` הפרש לא עושים ממוצע.אז השאלה שלי היא: במקרה שצינתי, איזה ציון מקבלים?ובוא נגיד במקרה הפוך שהמגן הוא 100 ובבגרות מוציאים 70.במקרה הזה איזה ציון מקבלים?תודה. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
thegodx פורסם 2005 במאי 10 מחבר Share פורסם 2005 במאי 10 בישביל להדפיס את התו האחרון והלפני אחרון של tel היה צריך לעשות:printf("%s\n",tel[strlen-1]);printf("%s\n",tel[strlen-2]); --------------------------------writeln(tel[4])writeln(tel[5])ודבר כזה לא נכון לעשות מכיוון שהמחרוזת מתחילה מתא 0 עד 4 ולכן תא 5 לא קיים. (לפחות ב C ) קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
MacGyver פורסם 2005 במאי 10 Share פורסם 2005 במאי 10 ^^^אל תגיד לא נכון סתם....!תגיד לא נכון בC כי בפסקל זה כן נכון!איתן קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
GNU פורסם 2005 במאי 10 Share פורסם 2005 במאי 10 בישביל להדפיס את התו האחרון והלפני אחרון של tel היה צריך לעשות:printf("%s\n",tel[strlen-1]);printf("%s\n",tel[strlen-2]); --------------------------------writeln(tel[4])writeln(tel[5])ודבר כזה לא נכון לעשות מכיוון שהמחרוזת מתחילה מתא 0 עד 4 ולכן תא 5 לא קיים. (לפחות ב C )בפסקל תא 0 מכיל את הגודל הדינמי של המחרוזת לכן התו הראשון של המחרוזת מתחיל בתא 1.ד"אמצאתי עוד טעות בפתרונות של אנקוריבשאלה 7:השורה sum:=sum+15צריכה להיות sum:=sum+5כי לפי השאלה אם הציון בעבודה ה-3 גדול מ 85 אז התלמיד מקבל בונוס של 5 נק'. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
thegodx פורסם 2005 במאי 10 מחבר Share פורסם 2005 במאי 10 בפסקל תא 0 מכיל את הגודל הדינמי של המחרוזת לכן התו הראשון של המחרוזת מתחיל בתא 1.ד"אמצאתי עוד טעות בפתרונות של אנקוריבשאלה 7:השורה sum:=sum+15צריכה להיות sum:=sum+5כי לפי השאלה אם הציון בעבודה ה-3 גדול מ 85 אז התלמיד מקבל בונוס של 5 נק'.חח נכון איזה נובים... קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
LiorP23 פורסם 2005 במאי 10 Share פורסם 2005 במאי 10 המערך הדו-מימדי זה בעצם המכון הזה, וזה היה צריך להיות כאחד המהtype.והיה צריך גם לעשות תור של אנשים שלא רשומים אבל רוצים להירשם.יש לי הצעת יעול קטנה לת'רד... כל מי שרושם משהו על הבגרות שהוא עשה בבקשה שירשום אם זה ה2 יח"ל הראשונות, זה פשוט מאוד מבלבל...נו בוודאי ככה עשיתי את זהעשיתי Struct בשם Client שבתוכו יש String שם ו String פלאפון (שה Stringים בעצמם הם הגדרות)ואז הגדרתי ListInfoType וגם QueueInfoType כ Clientואז עשיתי ClassType שכולל בתוכו רשימה אחת ותור אחדואז SystemType שהוא מערך דו מימדי של ClassType של 16 על 5 קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Chronick פורסם 2005 במאי 10 Share פורסם 2005 במאי 10 מישבו עשה פה מסלול חישוב מקבילי ומבוזר? (פרק שני , בגרות לי"א) קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Recommended Posts
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.