יש לי הגה מיקרוספט רוטט ... , מחפש משחקים עזרה - משחקי מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

יש לי הגה מיקרוספט רוטט ... , מחפש משחקים עזרה


yosizach

Recommended Posts

יש לי פורד ספייד 2 אבל די כמה

אפשר מה המשחק ראלי הכי חדש שיצא עד כו ? עם הגרפיקה הכי טובה ... למחשב כמובן

ועם הכל הכי חדש

כי אני יודע שיוצא כל שנה משחקי ראלי אני זוכר היה לי משחק מהמחשב הקודם '' ראלי עולמי ''

משחק ישן אני לא יודע עם אתם זוכרים אבל בלי היה אפשר לשחק באותו מחשב אחד במקלדת ואחר בהגה או שניים במקלדת

היה אפשר לשחק ראש בראש בקיצור עם יש עוד משחק כזה מחודש

אשמח לקבל המלצות ולדעת

מה המשחק בעל הסאונד והגרפיקה הכי יפה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

TOCA Race Driver או משהו כזה, מספר 3.

אמור להיות משחק מעולה, שיחקתי בשני עם הגה דומה לתיאור שלך (מיקרוסופת רוטט) וזוהי פשוט חווית נהיגה כמעט מושלמת במסלולים אמיתיים ! תהנה.

עריכה: את מספר 3 יש רק לXBOX בינתיים, תשחק ב2 הוא גם פצצה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • 2 שבועות מאוחר יותר...

colin mcrae 2005 הוא משחק ממש טוב אבל קשה ועד שלא תצטיין בו לא תוכל לשחק במכוניות המתקדמות יותר לעומת זאת בcolin mcrae 04 יש יותר מכוניות פתוחות למצב קריירה כבר בהתחלה ואולי גם הממשק שלו קצת יותר פשוט . 04 יצא לפני שנה ו2005 יצא לפני חצי שנה כך שאין בניהם הפרש גדול רק של2005 יש גרפיקה קצת יותר טובה .

לגבי מה שכתבו לפני שתי הערות:1. אם אתה רוצה משחק מהנה ואת הכי מהנה אז קח את מה שאנחנו אומרים לך ולא את המשחק האחרון שיצא שיכול להיות מבאס לגמרי ועם גרפיקה אפילו פחות טובה משלהם וכו'. אדרבה אם יש לך משחק בדוק שכולם מתלהבים ממנו אז תנצל את הניסיון של אחרים ותקח אותו זו קניה בטוחה . ואני אישית קצת ממליץ יותר על colin 04 בגלל הממשק וגם שהוא פחות קשה (אבל הוא מספיק קשה).

2.אתה שאלת על משחקי ראלי אז הcolin הוא משחק הראלי הכי נחשב היום אבל אם אתה רוצה מרוצים אז באמת הtoca race 2 הוא טוב אבל יותר קשה מcolin אז קח את זה בחשבון ויש גם את gtr שהרבה יותר חדש אבל תדע לך שהוא ממש סימולטור מדויק ומאוד מאוד קשה שאחר כך לא תתבאס כי לפעמים ממש אי אפשר בכלל לזוז עם הרכב ושאר סוגי הרכבים נעולים וזה יכול לבאס מאוד.

נ.ב. יש איזה משחק מאוד מהנה ומשוגע עם מכוניות מרוץ רציניות באי טרופי שעושים איתן כל מיני פעלולים וקופצים מכביש לכביש , אני לא זוכר איך קוראים לו , אני קבלתי דמו שלו רק שלשום ויכול להיות שהוא בכלל עוד לא יצא אבל הוא ממש מטריף ומהנה , מה שכן הוא לא כל כך ריאליסטי שיש כאלה שזה מפריע להם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...