יום ללא סלולר - תזכורת !! [היום! 5\5] - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

יום ללא סלולר - תזכורת !! [היום! 5\5]


Milford Cubicle

Recommended Posts

CellOffDay

5/5/2005, 6/6/2005, 7/7/2005...

http://www.nezeq.co.il

ביום חמישי הקרוב 5.5.05 (יום השואה) הוא יום השביתה השלישי

של משתמשי הסלולאר בישראל.

(חשבנו רבות אם לקיים את השביתה ביום זה לאחר שגילינו שזהו יום השואה וקיבלנו החלטה שהתשובה היא כן !!! הנושא מספיק חשוב ולא סותר את משמעותו של יום השואה ולא מפחית מחשיבותו ובגלל שמאות אלפי אנשים (בעצם מעל למליון) מודעים לתאריך לא נשנה אותו).

מה השגנו עד כה ?

בשביתה האחרונה שהתקיימה ב 4/4/2005 השתתפו כ 25-30 אחוזים ממשתמשי הסלולאר בישראל

(השתתפו = כיבוי/הפחיתו שיחות) וזאת לפי סקרים שערכו 3 מכוני מחקר שונים עבור העיתונים בישראל. לפיכך מסתבר שכמליון עד מליון וחצי בני אדם היה מה לומר בשתיקתם באותו יום.

עוד נקודה מעניינת היא שכל החברות הסלולאריות לא הסכימו להתראיין/להגיב או להתעמת מולנו בשום אמצעי תיקשורת.

מי תומך בשביתות שלנו והצהיר על זה ?

כ 1,000,000 אנשים לפחות, השרים אהוד אולמרט ודליה איציק, חברי הכנסת איתן כבל ורומן ברונפמן, ראש עריית הרצליה יעל גרמן. (אם שכחנו מישהו אנא ספרו לנו)

הצהרת כוונות:

חשוב להבין. אנחנו לא נגד תקשורת סלולארית. זה מוצר חשוב שמשרת אותנו ולרבים מאיתנו המכשיר ממומן מהעבודה אך למרות זאת יש לנו מודעות צרכנית. אנחנו לא אוהבים שעושים דברים על הגב שלנו. אין לנו רצון להפיל מרכזיות סלולאריות כמו שהופץ בדואר שרשרת לפני כמה שבועות ואין לנו שום רצון להפיל את מרכזי שרות הלקוחות/אתרי החברות כי הם שם כדי לעזור לנו עם בעיות ולתת לנו שרות שאנחנו מצפים לו.

מה הלאה?

אנחנו שמחים על הסיבוב הקודם אבל זה לא מספיק (מסתבר). עד כה אף חברה סלולארית לא פתחה תחרות מול האחרות (ומשום מה זה לא מפליא אותנו). יותר מזה, פלאפון הודיעה לפני כיומיים על העלאת מחירי הודעות ה SMS החל מ 1.5. לפי איך שדברים קורים פה במדינה יש צורך בהתערבות ממשלתית לפקח על החברות הסלולאריות ולהוריד את דמי הקישוריות כך שהתחרות מול תפגע בהן והן תתחלנה להוריד מחירים.

מתי נעצור את השביתות:

1. הורדת הקישוריות בצורה משמעותית (את הסיבות והתוצאות תוכלו למצוא ב NEZEQ)

2. פיקוח על החברות הסלולאריות כדי שלא יפעלו יחדיו בצורה לא הגיונית בשוק תחרותי.

3. שיהיה בישראל גוף ששומר על הצרכן ושיהיה מתוקצב וכפוף למישהו שאכפת לו (הכוונה היא לרשות להגנת הצרכן שמזמן לא מתפקדת ולא קיימת בישראל).

מה עושים כדי שנצליח בתאריכים הבאים:

1. מנסחים דואר אלקטרוני לכל החברים/המכרים/העובדים במקום העבודה ומספרים להם על היוזמה ( אפשר גם לתלות משהו על לוח המודעות ובפינת הקפה).

2. אם יש לכם קשרים עם סלבריטאים ומפורסמים אחרים מנסים לגרום להם להגיע לעיתונות/טלויזיה ושיצהירו על כוונתם לשבות בדרך זו או אחרת. אנשים אוהבים לשמוע דברים כאלה.

3. להיכנס לפורומים שבהם אתם כותבים ולא חשוב באיזה נושא, בלוגים של חברים ומכרים או סתם כאלה שאתם קוראים, קהילות כאלה ואחרות, צ'טים , אתרי הכרויות וכל מקום אחר באינטרנט ולפתח שיחות על השביתה כדי להגיע למודעות מקסימלית.

4. לבטל את התא הקולי ליום (אם זה ימצא חן בעינייכם אז אל תחזירו אותו לחיים לאחר מכן) או להשאיר הודעה ש "אנחנו בשביתה ואנא אל תשאירו הודעה אם זה לא ממש דחוף".

5. אם ניתן לכבות את הטלפון מה טוב ואם לא פשוט להפחית שיחות ולמתקשרים לבקש שיעברו לדרך תקשורת חלופית קרי בזק/הוט/אינטרנט וכו' (אם ניתן כמובן)

6. ביום השביתה אם נתקלים במישהו שמדבר בטלפון (קישור לקטע וידאו) ונראה לכם שמתאים לספר לו על השביתה עשו זאת. חבל לראות אלפי אנשים מדברים ברחובות, קניונים וכו'. זה מרפה את ידייהם של אנשים שתומכים בשביתה אבל עם אצבע קלה על ה SEND.

7. לספר לילדים על הנושא ועל צרכנות חכמה ואולי הם יפנימו את זה ויספרו בכיתה ויבקשו מילדים אחרים לספר להורים שלהם (הרי אנחנו לא רק באינטרנט). אולי שיעשו שיעורי בית על מודעות צרכנית, עבודות וכל דבר אחר שיגרום לנו להיות מודעים יותר לצרכנות נבונה.

8. שולחים אנשים לאתר לחתום על העצומה. אין לנו מספיק חתימות.

9. משכנעים אתרים של חברים/מכרים להוסיף קישור ופירסום ל NEZEQ כדי שכולם ידעו על מטרות השביתה, הצעדים הבאים, תוצאות וכו'.

10.אם יש לכם גישה לאתרים ברוסית, ערבית, קהילות חרדיות, אתיופיות, קשישים וכל קבוצה כזאת או אחרת שאנחנו לא ממש הצלחנו להגיע אלייה (למרות שאנחנו חושבים שהגענו להמון מקומות) אז גרמו להם לדעת, להבין, להשתתף.

11.כמעט שכחתי. החרם הוא ל 24 שעות אז זה לא נכון יהיה להתחיל לדבר בערב בטלפון וגם לא להשתתף בסקר SMS של ערוץ כזה או אחר (בשביתה האחרונה ערוץ 10 עשו סקר ב SMS כמה שובתים וקיבלו תוצאה של 87% טמבלים ששלחו SMS שהם שובתים)

12.אל תיכנעו. בשביתה האחרונה פירסמה עיתונאית מ"הארץ" שהשביתה לא הצליחה. (אבל יום למחרת פירסמה התנצלות) אז לא להקשיב לאף אחד ולא להאמין לכלום חוץ מסקרים של מכוני מחקר שיפורסמו יום יומיים לאחר מכן (ואם מכון המחקר מתקשר ביום השביתה לנייד אז שיתקשר למחרת).

אם קראתם עד פה אז סביר להניח שתעשו ככל שניתן שיהיה יום שקט ורגוע בחברות הסלולאר ב 5.5 ובתאריכים הבאים עלינו לטובה ושלא נצטרך לחשוב מה נעשה אם הנושא לא יפתר על ה 12.12.2005.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אםם,יכול להיות שזה רק אני,אבל...

לא ממש הבנתי מה הקשר בין השביתה לקריסה?

הרשת קרסה,כי היו יותר מדי משתמשים,לא פחות מדי.

וזה גם לא מעיד על כישלון של השביתה,כי זה רק ברשת אורנג' ויכול להיות שפשוט הרבה אנשים התקשרו בו זמנית,זה הכול.

בשביתה הקודמת היה כ30 אחוז שובתים,וזה אומר ש70 אחוז לא שבתו,ולכן אולי גם עכשיו זה ככה,ו מתוך 70 אחוז ניצן להפיל כמו שניתן מתוך 100 אחוז!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

פששש..נראה מאוד מבטיח!!

למרות שיכול להיות שזה עוד מסוג הדברים של "לקחת כסף ולברוח",אבל להפסיד 30 ש"ח(דמי רישום),זה לא נורא.ואם זה יעבוד,זה יהיה ממש ממש אחלה.

הסייג היחיד,הוא שצריך להביא לו פרטים על כמה אתה משלם ומס' הפלאפון ועוד איזה משהו. אני לא אוהב להשאיר פרטים בשום מקום,לא משנה עד כמה הם טריוויאליים ובלתי מזיקים(וזה באמת נראה בלתי מזיק).לך תדע מה יקרה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...