[שאלה] בשביל למזג מחיצות אני חייב לפרמט? - אמצעי אחסון - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

[שאלה] בשביל למזג מחיצות אני חייב לפרמט?


RX7

Recommended Posts

אם אתה רוצה לשנות מחיצה שעליה מותקן וינדוס מומלץ לפרמט.

שינוי מחיצות אחרות מומלץ לבצע שכל התוכן נמצא על מחיצה אחת, אתה מוחק לגמרי את המחיצה השניה הריקה, ומשנה את נפח המחיצה המלאה לנפח הכולל של שניהם.

לא מומלץ לבצע מיזוג בין שני מחיצות מלאות בתוכן, אם כי לא בכל המקרים באמת תיווצר בעיה.

ניתן להגדיל את מחיצת הוינדוס בצורה שתיארתי קודם, בחלק מהמקרים אין צורך לפרמט, אבל קח בחשבון שמומלץ לגבות מידע לפני התעסקות עם כוננים (תמיד יש סיכוי לאובדן מידע).

בהצלחה :)

דרך אגב אם לא הייתי מספיק ברור, ניתן לערוך נפח מחיצה כל עוד נשאר שטח פנוי, בצורה הזאת ניתן להרחיב מחיצה אחרת ולהעביר לשם את המידע מהמחיצה המיועדת למחיקה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

Partition Magic מאפשר למזג שתי מחיצות בתנאי שבאחת המחיצות יש מספיק מקום פנוי להעתיק אליו את התוכן של המחיצה שנייה. הוא יותר במחיצה אחת ספרייה שאליה הוא מעתיק את התוכן של המחיצה השנייה, ואז הוא מוחק את המחיצה השנייה ומשנה את הגודל של המחיצה הראשונה בהתאם. ניתן לעשות את כל הפעולות האלה בנפרד, אבל Partition Magic מאפשר לעשות את זה בפעולה אחת.

האם יש אפשרות למזג שתי מחיצות המלאות כמעט עד אפס מקום, מבלי להעתיק מחיצה אחת לשנייה, אלא "לשבור" את ה"גבול" בין שתי המחיצות, ולהגדיר אותן כמחיצה אחת בפעולה מהירה שמתבצעת באופן מיידי (אולי באמצעות תוכנה אחרת)?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...