פורסם 2005 במאי 220 שנים הורדתי תדמו של המשחק Brothers In Arms ונכנסתי שם להגדרות של הווידאו ויש שםanisotropic filtring מזה בכלל?ומה זה עוזר ?ויש שם גם vsync מזה ?ומזה משנה מה הרזולציה ?במה זה עוזר?איכות יותר טובה?זה מאט תמחשב ?הקיצר תסבירו קצתתוודהה
פורסם 2005 במאי 220 שנים AA : anisotropic filtring= בעיברית פשוטה פילטר הוא "מסנן" גרפי הנועד להציג את המישחק בגרפיקה מרשימה יותר ומשופרת יותר, הAA נועד על מנת לשמור על איכות תמונה למרחק ז"א שאיכות התמונה נשמרת גם עם אתה מסתכל רחוק...(כמובן שבמישחק שכל הזמן אתה בבניין כמו דום לא דרוש AA גבוהה ומישחק כמו FAR CRY יראה יפה עם AA גבוהה) הAA כמובן דורך כרטיס מסך טוב וגורם למישחק לרוץ ב FPS יותר נמוך.
פורסם 2005 במאי 220 שנים מחבר סטיקי אחי איפה יש את זה בסטיקי? ואני רוצה פרטים על הפילטרים אם אפשר האם זה פוגע בכרטיס וכד' הקיצר כל מה שצריך לדעת ואם יש אתזה בסטיקי אז תבאו קישור כי אני לא מצאתיי
פורסם 2005 במאי 220 שנים פה3)מהו Anisotropic filtering)AF)?השיטה הסטנדרטית למיפוי טקסטורות מניחה שכל דגימה של טקסטורה תמופה למרובע בתמונה הסופית. אך הדבר בד"כ לא נכון. טקסטורות ממופות לגופים בצורות שונות, וההנחה הזו גורמת לעיוותים שונים בתמונה הסופית. על מנת לפתור את הבעיה, פיתחו אמצעי שדוגם פיקסלים נוספים מהטקסטורה על מנת לנסות להתגבר על הבעיה. הבעיה לא נפתרת, אבל מקבלים תוצאה קרובה יותר לפתרון האולטימטיבי. דגימת הפיקסלים הנוספים, כמובן, דורשת העברת יותר מידע מהזיכרון של הכרטיס מסך ומאיטה את הביצועים.4)מהו AntiAliasing)AA)?התצוגה על המסך מורכבת ממספר סופי של נקודות. כאשר מנסים לצייר קוים שהם לא מאונכים או מאוזנים באמצעות מספר סופי של נקודות מקבלים צורה של מדרגות. פותח אמצעי שנקרא AntiAliasing שתפקידו לנסות להחליק את המדרגות ולהפוך אותן למשהו יותר קרוב לקו. אמצעים אלה דורשים חישוב של יותר פיקסלים, דבר שדורש זמן רב יותר והעברה של יותר נתונים בזיכרון של הכרטיס מסך. כתוצאה מכך הביצועים קטנים.Wait for vertical Sync- אפשרות זו מסנכרנת בין קצב הרענון של המסך שלכם לבין קצב הFPS שלכם, כך שקצב הFPS לא יעלה על תדר הרענון. מומלץ לשימוש אם אתם חווים בעיות תצוגה כלשהן במשחקים.
פורסם 2005 במאי 220 שנים הנה לך תמונות להמחשה שעשיתי. (שים לב לכביש, לאנטנה, ולקווי החשמל) עם פילטרים: בלי פילטרים:
פורסם 2005 במאי 220 שנים בקשר לV-SYNC ....גם התמונה שמתקבלת הרבה יותר יפה,עם המשחק רץ חלק מומלץ להפעיל V-SYNC.
פורסם 2005 במאי 220 שנים AA : anisotropic filtring= בעיברית פשוטה פילטר הוא "מסנן" גרפי הנועד להציג את המישחק בגרפיקה מרשימה יותר ומשופרת יותר, הAA נועד על מנת לשמור על איכות תמונה למרחק ז"א שאיכות התמונה נשמרת גם עם אתה מסתכל רחוק...(כמובן שבמישחק שכל הזמן אתה בבניין כמו דום לא דרוש AA גבוהה ומישחק כמו FAR CRY יראה יפה עם AA גבוהה) הAA כמובן דורך כרטיס מסך טוב וגורם למישחק לרוץ ב FPS יותר נמוך.הוא דיבר על AFאתה מדבר על AA אלו 2 דברים דיי שונים.
פורסם 2005 במאי 320 שנים הנה לך תמונות להמחשה שעשיתי. (שים לב לכביש, לאנטנה, ולקווי החשמל) עם פילטרים: בלי פילטרים: אחלה של דוגמא
פורסם 2005 במאי 320 שנים מחבר ומה בקשר להעלאת הרזולוציה?משפר את החדות?ולא הבנתי יש שני סוגים של פילטרים שאני צריך לבחור או aa או af??כי במשחק שאני משחק בו יש בסוגי פלטרים:1\2\4\8\16ודבר אחד לפני האחרון אז להפעיל את V-SYNC?או לאואחרוון זה פוגע בכרטיס מסך או באיזה חלק במחשב כי ככה הוא יותר מתאמץ ???
פורסם 2005 במאי 420 שנים לגבי הרזולוציה:זה לא משפר את החדות, זה פשוט מוסיף עוד פרטים למסך מכיון שהתמונה נהיית יותר קטנה וכך רואים יותר שטח של המשחק. (וכן, גם זה מכביד על הכרטיס).זה לא פוגע בכרטיס. אתה כבר תראה לבד אם זה קשה מדיי לכרטיס שלך בגלל שהתמונה תמרח על המסך ובקושי תזוז ואז אתה כבר תוריד לבד מכיון שלא ניתן לשחק כך.
פורסם 2005 במאי 420 שנים לגבי הרזולוציה:זה לא משפר את החדות, זה פשוט מוסיף עוד פרטים למסך מכיון שהתמונה נהיית יותר קטנה וכך רואים יותר שטח של המשחק. (וכן, גם זה מכביד על הכרטיס).זה לא פוגע בכרטיס. אתה כבר תראה לבד אם זה קשה מדיי לכרטיס שלך בגלל שהתמונה תמרח על המסך ובקושי תזוז ואז אתה כבר תוריד לבד מכיון שלא ניתן לשחק כך.אתה רואה בדיוק את אותו שט, רק עם הרבה יותר פרטים לדמויות ולטקסטורות.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.