בעיה עם DVD Shrink - תוכנה - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

בעיה עם DVD Shrink


Dante_9

Recommended Posts

לא ברור למה אבל כמה שניות אחרי שאני מתחיל בתהליך ההמרה של DVD9 ל- DVD5 כל המחשב קופא. בדרך כלל זה קורה בשלב של באנליזה ולא של האנקודינג. יש למישהו רעיון?

הבעיה התחילה לצוץ לאחרונה בלי שום קשר לכלום.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תכנס ל PREFERENCES ותודא ש RUN ANALYSIS AND BACKUP IN LOW PRIORITY מסומן.

אכן מסומן אך הבעיה עדיין קיימת.

אני לא ממש רוצה לעבור מ- Shrink אבל אם אני יצטרך האם Clone עושה אותה עבודה איכותית? וגם על איזה חברה אנחנו מדברים? יש Clone גם של Elby וגם של Slysoft

עריכה

------

כרגע ניסיתי עם CloneDVD2 שך Elby וב- 25 אחוז של ה- Encoding המחשב קפא. עכשיו אני דיי בטוח שזה כבר בעיה מעבר לתוכנת ההמרה. האם יכול להיות שמשהו בחומרה לא תקין? אולי איזה דרייבר?

כרטיס מסך לדטק 6600GT עם ForceWare 71.89 (גם עם ForceWare 66.93 הבעיה קיימת) ו- 2X 512 A-DATA DDR400 מערכת הפעלה Pro SP1

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

עכשיו כשאני חושב על זה באמת התחילו להופיע מסכים כחולים פה ושם שגורמים או לריסטרט של המחשב או סתם קופאים במצב של מסך כחול. ואני אכן מעדכן את ה- באופן קבוע וכנ"ל לגבי .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אתה יכול להתסכל בפורום תמיכה טכנית, מדברים על זה המון, תוריד את ה BETA האחרון של תוכנה בשם EVEREST, היא אמורה לתת לך את הנתונים האלו, פשוט תרשום אותם בדיון פה או בתמיכה טכנית ואנשים כבר ינסו לעזור...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מסתבר שהבעיה הייתה באחד הסטיקים של הזיכרונות. בודדתי אותם וכשהמערכת פעלה בלי אחד מהם הכל אבד חלק כולל האנקודינג והכל. איטי יותר אבל חלק... :xyxthumbs:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

OK הבעיה חזרה. היום החלפתי את הסטיק של הזיכרון באחד חדש ושוב אותה בעיה. למה אני לא מצליח כששני סטיקים מחוברים אלא רק כשאחד? :nixweiss:

יכול להיות שנדפקו הסלוטים של הזיכרון? לא סביר נכון??

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שני הזכררונות תקינים. אם המחשב מזהה ג'יגה זה אומר שהסלוטים הפעילים תקינים לא?!

עוד שאלה: זה משנה באיזה תצורה אני מחבר את הזיכרונות? נניח ואני יניח סטיק אחד בסלוט הראשון וסטיק שני בסלוט השלישי או לחבר את הזכרונות בסלוטים 2 ו- 3?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...